چهارشنبه 11 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اسامی تيم ملی فوتبال اعلام شد، دعوت از عقيلی و حاتمی، حذف رحمتی

مهر ـ سرمربی تيم ملی فوتبال ايران در حالی اسامی ۲۶ بازيکن را جهت شرکت در اردوی آماده‌سازی اين تيم برای ديدار با تيم ملی لبنان اعلام کرد که نامی از سيدمهدی رحمتی در بين دعوت شدگان ديده نمی‌شود اما دو بازيکن جديد به اردوی تيم ملی دعوت شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سايت رسمی فدراسيون فوتبال، اسامی بازيکنان تيم ملی برای بازی با تيم ملی لبنان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسيا اعلام شد که در بين نفرات دعوت شده نام سيدمهدی رحمتی که از چندی پيش از فوتبال ملی خداحافظی کرد، ديده نمی‌شود.

همچنين سيدهادی عقيلی پس از مدت‌ها به اردوی تيم ملی دعوت شد و فرزاد حاتمی هم به دليل درخشش در تيم استقلال فرصت حضور در اردوی آماده‌سازی تيم ملی ايران را بدست آورد.

اسامی بازيکنان تيم ملی به شرح زير است:

دروازه‌‎بان‎ها: عليرضا حقيقی، رحمان احمدی و شهاب گردان

مدافعان: خسرو حيدری، حسين ماهينی، پژمان منتظری، سيدهادی عقيلی، سيدجلال حسينی، محمد نصرتی و مهرداد پولادی

هافبک‌ها: پژمان نوری، جواد نکونام، اميد ابراهيمی، آندرانيک تيموريان، مجتبی جباری و احسان حاج صفی

مهاجمان: مهرداد اولادی، يعقوب کريمی، آرش افشين، سيدجلال رافخايی، فرزاد حاتمی، محمدرضاخلعتبری، غلامرضا رضايی، رضا قوچان نژاد، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه

بنا بر اعلام کادر فنی تيم ملی، بازيکنان فوق بايد ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۱۲ بهمن‌‎ماه در هتل آزادی خود را به کادر فنی معرفی کنند. ديدار دو تيم ملی ايران و لبنان راس ساعت ۱۵:۳۰ روز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016