شنبه 14 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حدادی: بلاتکليفی در ممفيس اذيتم می‌کرد، انتقال من و "رودی‌گی" به صورت پکيج بود

ايسنا ـ سنتر ايرانی تيم بسکتبال تورنتو آماده است تا با تمام توان برای تيم جديدش بازی کند.

حامد حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره انتقالش به تيم تورنتو رپترز، اظهار کرد: با توجه به شرايطی که در ممفيس برايم ايجاد شده بود، خودم تصميم داشتم که تيمم را عوض کنم. با توافق هايی که سه باشگاه انجام دادند اين اتفاق افتاد و با تصميم باشگاهم نيز به تورنتو آمدم. ممفيس، تورنتو و ديترويت به صورت پکيچ چند بازيکن خود را با يکديگر عوض کردند که من و رودی‌ گی به تورنتو آمديم. قراردادم همانند ممفيس و برای يک فصل است. اين پکيج حالتی تجارتی و سودآور داشته است.

بهترين سنتر آسيا در پاسخ به اين سوال که از تصميم کنونی‌ات راضی هستی يا نه؟ بيان کرد: خود شما از شرايط من در ممفيس خبر داشتيد. من در اين تيم با تمام توانم کار می‌کردم. مربی اختصاصی داشتم و جدا از تمرينات تيم به صورت انفرادی سعی می‌کردم آماده‌تر شوم، اما در اين ميان وضعيتم مشخص نبود. حالتی بلاتکليف داشتم که اذيتم می‌کرد. هر بازی که فکر می‌کردم می‌توانم بازی کنم، نيمکت نشين بودم به همين دليل کمی فشار روی من بود، اما شک نداشتم که هر لحظه از تمام توانم برای تيم می‌گذاشتم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لژيونر بسکتبال ايران افزود: من تمام تلاشم را می‌کردم تا بازی کنم. هميشه آماده بودم تا به زمين بروم، اما نمی‌دانم چرا مربی ممفيس به من بازی نمی‌داد، حالا با حامد حدادی مشکلی داشته يا نه، نمی‌دانم. اما تاکيد می‌کنم بسکتبال بازی سليقه‌ای است و هر مربی با توجه به برنامه‌های که دارد از بازيکنانش استفاده می‌کند.

سنتر ايرانی تيم بسکتبال تورنتو با بيان اين مطلب که در تيم جديدم نيز با تمام توان تمرين می‌کنم تا بتوانم موثر باشم، به ايسنا گفت: در تورنتو يک بازيکن هم پست دارم که قدرتمند است که بايد سعی کنم تا بتوانم از مربی فرصت خوبی برای بازی بگيرم و خودم را نشان دهم. در ممفيس نيز اين شرايط وجود داشت و من تلاش می‌کردم تا در زمين عملکرد قابل قبولی داشته باشم.

حدادی در پاسخ به اين سوال که با توجه به تغيير تيمت و حضور در کانادا از نظر ويزا مشکلی نخواهی داشت؟ بيان کرد: يکی از مساله اين روزهای من ويزاست، با توجه به اين که در آمريکا ويزای کار می‌گرفتم، حالا اين شرايط وجود ندارد و بايد به کشور ديگری بروم، اما در حال پيگيری هستم تا اين مشکل نيز حل شود و بتوانم بازی کنم.

حدادی در پاسخ به اين سوال که با توجه به تيم جديدت اگر دوباره فرصتی برای انتخاب تيم داشته باشی، کدام باشگاه را برای بازی انتخاب می‌کنی به ايسنا گفت: اگر دوباره بخواهم يک تيم را انتخاب کنم، آن ممفيس خواهد بود. من ممفيس را خيلی دوست دارم. مردم اين شهر و تماشاگران ممفيس هميشه از من حمايت می‌کردند و حتی در اين چند روز پيغام‌های زيادی به من رسيد که "ای کاش ممفيس را رها نمی‌کردی". اما در هر حال اين تجارت است و بازيکنان به تيم‌های ديگر می‌پيوندند. اميدوارم تماشاگران تورنتو نيز از من حمايت کنند و تنهايم نگذارند تا بتوانم با تمام توان برای اين تيم بازی کنم.

حدادی افزود: اميدوارم در اين تيم موثر باشم. با تمام توان تمرين خواهم کرد و در کنار تورنتو هستم و در هر لحظه آماده‌ام تا برای باشگاه جديدم بازی کنم.

ملی‌پوش بسکتبال ايران در پاسخ به اين سوال که چه شماره‌ای برای خود انتخاب کرده‌ای؟ به ايسنا گفت: من هميشه شماره «۱۵» پوشيده‌ام ، اما هم اکنون اين پيراهن برای هم تيمی‌ ام است. بين «۵۱» و «۹۸» می‌خواهم يکی را انتخاب کنم، اما هنوز مشخص نيست.

حدادی درباره رقابت‌های غرب‌آسيا در تهران نيز گفت: پس از مدت‌ها ايران ميزبان شده اما به اين دليل که امکانات نداريم بايد ميزبان غرب‌آسيا باشيم. اميدوارم مسوولان بسکتبال را دست تنها نگذارند. آقای مشحون هم اکنون تنها است و به تنهايی کار می کند. بايد به او کمک کنند تا امکانات بسکتبال ايران خوب شود و ميزبانی های خوبی بگيريم. در هر حال اميدوارم بچه‌ها در اين مسابقات عملکرد خوبی داشته باشند تا هموطنانمان که پس از مدت ها از نزديک تيم ملی خود را می بينند خوشحال شوند.

به گزارش ايسنا، تورنتو رپتورز در جريان دور دوم نقل و انتقالات سال ۲۰۱۳، "حامد حدادی"، سنتر و "رودی گی"، مهاجم ممفيس را به جای "خوزه کالدرون" و "اد ديويدز" به خدمت گرفته اند. در جريان اين انتقال که بين ممفيس گريزليز، تورنتو رپتورز و ديترويت پيستونز انجام شد، "اد ديويس"، "خوزه کالدرون" و "پيک" نيز به ممفيس پيوستند. تيم ممفيس نيز "خوزه کالدرون" را به ديترويت پيستونز خواهد داد تا "تيشان پرينس" و "آستين دی" را به خدمت بگيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016