شنبه 14 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد نصرتی: با وفاق ملی به جام جهانی می‌رويم، بايد از لبنان زهر چشم بگيريم

ايسنا ـ مدافع تيم ملی فوتبال می‌گويد حضور در جام جهانی سرنوشت فوتبال ايران را رقم می‌زند.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ی اردوی جديد تيم ملی برای ديدار برابر لبنان گفت: خدا را شکر جو خوبی بر تيم ملی حاکم است و همه برای موفقيت در اين ديدار متحد شده‌ايم.

او در ادامه افزود: انتظار دعوت شدن به تيم ملی را داشتم چراکه از زمانی که در تراکتور هستم بدون حاشيه به فکر پيشرفت فوتبالی خودم هستم و در شرايط جسمانی و فنی بسيار خوبی قرار دارم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدافع تيم ملی درباره ديدار چهارشنبه تيم ملی برابر لبنان هم گفت: اميدوارم روز خوبی را مقابل لبنان داشته باشيم که هم بر روحيه بازيکنان تيم ملی تاثير بگذارد و هم زهر چشم خوبی به لبنان(هم‌گروه ايران در انتخابی جام جهانی) نشان دهيم. به همين دليل از مردم، رسانه‌ها، مسئولان و فدراسيون فوتبال می‌خواهم تا حمايت همه جانبه‌ای از ما داشته باشند چراکه با يک وفاق عمومی به جام جهانی می‌رويم و همه سرنوشت فوتبال ما به حضور در جام جهانی بستگی دارد.

نصرتی در ادامه گفت‌وگو با ايسنا درباره شرايط تراکتورسازی گفت: وضعيت تراکتورسازی مطلوب است اما متاسفانه دو بازی اخيرمان را مساوی کرديم و با بدشانسی در مقابل صبا موفق به کسب برد نشديم و قدر موقعيت‌های خودمان را ندانستيم.

او در پاسخ به اينکه با توجه به نتايج دو هفته اخير تراکتور آيا شانس اين تيم برای قهرمانی کم نشده است، گفت: اين حرف را قبول ندارم. ما سه امتياز از استقلال عقب هستيم و در ۱۰ هفته باقی مانده مطمئنا اين فاصله جبران می‌شود و دليلی برای نگرانی وجود ندارد.

نصرتی در پاسخ به اينکه آيا می‌تواند با وجود بازی چهارشنبه تيم ملی، در روز جمعه برابر ملوان به ميدان برود، به ايسنا گفت: هنوز مشخص نيست که در ترکيب تيم ملی قرار دارم يا خير ولی فکر می‌کنم يکی از دلايلی که ما در نيمه دوم جلوی ذوب آهن از لحاظ بدنی کم آورديم و بازی با تساوی به پايان رسيد همين فشردگی مسابقات بود. اين فشردگی برای تيم‌های شهرستانی آسيب بيشتری دارد و به سود دو تيم استقلال و پرسپوليس است چراکه تيم‌های شهرستانی برای سفر به شهرهای ديگر بايد به تهران پرواز کنند و از آنجا هم به شهرهای ديگر بروند و اين به تيم‌های شهرستانی لطمه وارد می‌سازد اما می‌بينيم دو تيم تهرانی نياز به اين کار ندارند.

او در ادامه افزود: ما برای سفر به آبادان چيزی حدود ۱۰-۱۲ ساعت در راهيم و از سويی ديگر شرايط زمين را هم بايد در نظر بگيريد. زمين تبريز يخ می زند و مانند اين است که در آسفالت بازی می کنيد. من به تونی اوليويرا (سرمربی تراکتور) چند روز قبل از بازی ذوب آهن گفتم فشار تمرين را کم کند که شايد تصور کرد من خستگی خودم را بهانه می‌کنم تا کم کاری کنم ولی بعد از بازی با ذوب آهن و پس از اعتراض اکثر بازيکنان تراکتور به سرمربی تيم که فشردگی بازی‌ها باعث خستگی آنها شده و توان فنی آنها را کاهش می‌دهد، خود او تمرينات را سبک‌تر کرد و نتيجه آنر ا در مقابل صبا ديد که چقدر تيم ما مسلط بر بازی بود و بدشانسی مانع از کسب سه امتياز در آن ديدار شد.

مدافع تيم تراکتور درباره‌ی شرايط تيم ملوان گفت: ملوان تيم خوبی است و از بازيکنان خوبی بهره می‌گيرد. از سويی همواره مقابل تيم‌های مدعی بازی خوبی را از خود به نمايش می‌گذارد و حضور سه، چهار بازيکن از اين تيم در تيم ملی نشان دهنده‌ی خيلی چيزهاست.

او در ادامه در پاسخ به دليل نباختن تراکتور در تبريز به ايسنا گفت: ما خارج از خانه هم در طول فصل اخير کم باخته‌ايم و با داشتن سه باخت رکورد کمترين تعداد باخت را در اختيار داريم که يکی از باخت‌ها مقابل فجرسپاسی بود که احساس می‌کرديم بر روی موزائيک بازی می‌کنيم و عملا به زمين باختيم. دومين باختمان جلوی ذوب آهن بود که من در آن بازی نبودم و سومين باختمان هم مقابل فولاد بود که بدشانسی آورديم و در شش دقيقه دو گل خورديم. از طرفی ديگر مساوی در تبريز کم از باخت برای ما نيست، آن هم جلوی تيم‌هايی مانند آلومينيوم، داماش و ذوب آهن.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016