سه شنبه 17 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی: مشکلات مالی قبل از حضور در آسيا حل شود، لبنان مثل آلمان قديم بازی می‌کند

مهر ـ سرمربی تيم فوتبال استقلال ابراز اميدواری کرد مسئولان هر چه زودتر دغدغه‌های مالی اين تيم را پيش از بازی با راه‌آهن و يا قبل از آغاز رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا حل کنند.

امير قلعه نويی پس از ديدار تدارکاتی تيم های فوتبال استقلال و پيکان در جمع خبرنگاران ضمن بيان مطلب فوق گفت: با توجه به تعطيلی ده روزه رقابت‌های ليگ برتر و بازی تيم ملی با لبنان، تصميم گرفتيم برای اينکه بازيکنانی که در خدمت تيم ملی نيستند در شرايط مسابقه قرار بگيرند، اين بازی تدارکاتی را برگزار کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در مورد حضور خود و مسئولان باشگاه استقلال در دفتر رئيس جمهور اظهار داشت: دوست ندارم در مسائل مالی باشگاه ورود کنم اما با توجه به اينکه موسوی رئيس دفتر احمدی‌نژاد برای مراسم ختم مادرم حضور پيدا کرده بود، به ديدار وی رفتم تا بازديد او را پس داده باشم.

سرمربی تيم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: البته در نشستی که من و مسئولان باشگاه با وی داشتيم، مشکلات مالی استقلال را مطرح کرديم که ايشان نيز توجه ويژه‌ای به صحبت‌های ما داشتند. اميدوارم مسئولان هر چه زودتر دغدغه‌های مالی ما را پيش از بازی با راه آهن و يا قبل از آغاز رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا حل کنند.

وی در خصوص نشستی که با اعضای انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران ورزشی داشت، تصريح کرد: من از دوستان انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی تشکر می‌کنم که مرا دعوت کردند اما متاسفانه برخی از صحبت‌هايی که بين ما مطرح شد، خصوصی بود که نمی‌دانم توسط چه کسی به رسانه‌ها درز پيدا کرد.

قلعه‌نويی در اين خصوص اضافه کرد: مطمئنا هر کس که اين کار را کرده، کار خوبی انجام نداده است، در مجموع اعتقاد دارم که نشست خوبی بود.

وی در پاسخ به اين پرسش که اگر تيم ملی فوتبال ايران مقابل لبنان نتيجه نگيرد، چه عواقبی برای فوتبال ما دارد، تاکيد کرد: اتفاق خاصی نمی‌افتد چون بازی فوتبال بالا و پايين زياد دارد. من بازی تدارکاتی تيم ملی قطر با لبنان را ديدم. لبنانی‌ها فوتبالی قدرتی با دفاع چند لايه را انجام می‌دهند همانند نوع بازی تيم ملی آلمان در گذشته بازی.

سرمربی تيم فوتبال استقلال با ابراز اميدواری از اينکه تماشاگران و رسانه‌ها همچون گذشته از تيم ملی فوتبال حمايت کنند، در پايان گفت: لبنانی‌ها خيلی با حوصله فوتبال بازی می‌کنند و ابتدا خيلی دنبال اين موضوع هستند که گل نخورند و سپس در ضد حملات خطرناک نشان می‌دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016