یکشنبه 29 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيروزی شيرين پرسپوليس بر سپاهان در وقت اضافه

مهر ـ ديدار تيم های فوتبال پرسپوليس و سپاهان در شرايطی با پيروزی شاگردان يحيی گل محمدی به پايان رسيد که بيش از هر تيمی ديگری استقلالی ها از اين پيروزی نفع بردند. سپاهان با قبول اين شکست يک رده در جدول رده بندی سقوط کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های هفته بيست و ششم ليگ برتر از ساعت ۱۷:۱۵ امروز يکشنبه تيم های سپاهان و پرسپوليس در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که شاگردان يحيی گل محمدی موفق شدند با گل دقيقه ۹۲ هادی نوروزی برابر حريف مدعی قهرمانی به پيروزی برسند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين ديدار که به قضاوت تورج حق ورودی و در حضور نزديک به ۱۵ هزار تماشاگر آغاز شد، پرسپوليس نيمه اول را هجومی آغاز کرد و چند موقعيت مناسب را برای گلزنی بدست آورد که مهمترين آن برخورد توپ پروويچ به تير دروازه به دنبال زدن يک ضربه ايستگاهی بود. در ادامه بازهم سرخپوشان موقعيت هايی را روی دروازه حريف اصفهانی پی ريزی کردند اما در دقيقه ۳۷ اين سپاهان بود که روی توپ برگشتی از نيلسون موقعيت مطلوبی برای بازکردن دروازه پرسپوليس داشت اما تعلل خلعتبری اين فرصت را از آنها گرفت.


در دقايق باقی مانده نيمه اول پرسپوليس بازهم تيم برتر ميدان بود و چند موقعيت خوب برای گلزنی بدست آورد اما در نهايت نتوانست از اين برتری خود استفاده کند و نيمه اول با تساوی بدون گل به پايان رسيد.

نيمه دوم با برتری زردپوشان اصفهانی آغاز شد و شاگردان کرانچار چند حمله جسته و گريخته را روی دروازه ميزبان خود انجام دادند اما در ضد حملات پرسپوليس می توانست دروازه حريف را باز کند. در دقيقه ۵۵ حرکت ولاتکو درون محوطه جريمه سپاهان با حرکت دروازه بان تيم اصفهانی متوقف شد اما تورج حق وردی اعتقادی به پنالتی نداشت. سه دقيقه بعد جواهير سوکای در فراری ديدنی با دروازه بان پرسپوليس تک به تک شد که ضربه محکم او به تير دروازه برخورد کرد.

در دقيقه ۶۵ ميلان سوشاک مدافع تيم سپاهان به دنبال خطا روی مهاجم پرسپوليس دومين کارت زرد را دريافت کرد و اخراج شد تا شاگردان کرانچار دقايق باقی مانده را تحت فشار بيشتری سپری کنند اما پرسپوليس بجز موقعيتی که پروويچ در دقيقه ۷۵ درون محوطه جريمه به بدن شهاب گردان کوبيد، صاحب موقعيت خطرناکی نشد. در دقايق پايانی پرسپوليس برای رسيدن به گل برتری تلاش زيادی از خود نشان داد و در وقت های اضافه روی تعلل مدافعان سپاهان توسط هادی نوروزی به گل برتری دست پيدا کرد.

تيم فوتبال سپاهان که نزديکترين تعقيب کننده استقلال در صدر جدول بود با اين شکست ۴۷ امتيازی باقی ماند و با يک پله سقوط نسبت به هفته قبل در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت. پرسپوليس هم با اين پيروزی از رده نهم به رده ششم برگشت و با ۳۸ امتياز نسبت به ديدارهای آينده اميدوارتر شد. پيروزی پرسپوليس کمک زيادی به استقلال در صدر جدول کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016