یکشنبه 29 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گل محمدی بعد از پيروزی بر سپاهان: بازی بزرگی را برديم، اعتبار از دست رفته پرسپوليس برگشت


مهر ـ سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به اينکه از مهاجمانش هميشه انتظار گلزنی ندارد گفت: با اين پيروزی و کسب سه امتياز مقابل سپاهان شايد غرور از دست رفته پرسپوليس برگردانده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، يحيی گل محمدی پس از پيروزی يک بر صفر تيمش مقابل سپاهان در نشست خبری ضمن بيان مطلب فوق گفت: ما امروز بازی بزرگی را برديم. مسابقه ای که با برنامه ريزی در آن شرکت کرده و با شناختی که از سپاهان داشتيم توانستيم نتيجه دلخواه را به دست آوريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به اينکه متاسفانه تيمش در اين ديدار موقعيت های گل زيادی را از دست داد اضافه کرد: در اين ۱۱ بازی که سرمربی پرسپوليس بودم اين يکی از بهترين ديدارها بود. جا دارد به خاطر اين بازی زيبا و پيروزی ارزشمند به هواداران که تا دقيقه ۹۴ تيم را حمايت کردند و هچنين بازيکنان که با تمرکز انرژی و اراده زياد وارد زمين شده و زمينه ساز اين پيروزی شدند تبريک بگويم.

سرمربی تيم پرسپوليس با ابراز اميدواری از اينکه اين روند در بازيهای آينده هم تداوم داشته باشد در خصوص عملکرد داور بازی گفت: در مجموع از عملکرد داور راضی بودم اما در يکی دو صحنه خطايی که شهاب گردان روی ولاتکو انجام داد احساس می کنم پنالتی بود اما بهتر است کارشناسان در اين مورد صحبت کنند.

وی در پاسخ به اين سئوال که جناح چپ و راست پرسپوليس با هم توازن ندارد خاطرنشان کرد: طبيعتا بايد اين توازن در تيم وجود داشته باشد. در سمت چپ شاهديم مارکو و پولادی به هماهنگی خوبی رسيدند و همديگر را به خوبی در زمين پيدا می کنند اما هنوز در جناح راست مشکلاتی وجود دارد هر چند نسبت به بازی گذشته اين مشکلات کمتر شده است.

گل محمدی در مورد عملکرد مهاجمانش هم گفت: فکر کنم بازيکنان مرد روزهای سخت هستند. در بازيهايی که اين تفکر وجود دارد که به مشکل می خورند از پس حريفان قدرتمند بر می آيند. اين نشان می دهد از نظر کيفيت و اراده همت پيروز شدن را دارند اميدوارم اين نوع بازيها در ديدارهای بعدی هم تکرار شود.

وی با تاکيد بر اينکه مهاجمان تيمش زحمات زيادی می کشند و هميشه از آنها گل نمی خواهد ادامه داد: در سيستم تيمی ما گاهی مهاجمان بايد در کارهای دفاعی و گرفتن فضاهای موجود از حريف تلاش کنند که اين هم بسيار مهم است. داشتن موقعيت هم بر می گردد به سيستم و نوع بازی. مهم پيروزی است که خوشبختانه در اين بازی سه امتياز را بدست آورديم در حالی که مهاجمان گل زدند.

سرمربی تيم پرسپوليس در خصوص عملکرد پرنوسان اين تيم تصريح کرد: هر بازی شرايط خاص خودش را دارد . در بازی با نفت به خاطر اردوی تدارکاتی سخت در کردان کرج يک جورهايی فکر می کرديم نتيجه را از دست بدهيم هر چند يک امتياز گرفتيم اما آن اردو باعث شد بازيکنان امروز در سطح آمادگی بالايی قرار بگيرند. ما پيش بينی می کرديم در بازی با نفت سرحال نباشند اما روند فعلی هم بايد حفظ شود تا در بازيهای آينده سرحال تر بازی کنند.

گل محمدی صحبت هايش را اين گونه ادامه داد: اين بازی برايمان بسيار حساس بود و به عقيده من شايد غرور از دست رفته پرسپوليس با اين برد برگردانده شد. سه امتياز مقابل تيم بزرگ سپاهان به نوعی اعتبار گذشته را به پرسپوليس بازگرداند و هواداران با اميدواری بيشتر و انگيزه بالاتر نتايج تيم را دنبال خواهند کرد. مطمئنا آنها در بازيها آينده برای حمايت بيشتر به ورزشگاه خواهند آمد.

وی در خصوص آخرين وضعيت علی کريمی هم اظهار داشت: خوشبختانه اين بازيکن مراحل آماده سازی را طی کرده و دردی از ناحيه زانو ندارد. اگر او اين روند را ادامه دهد به زودی به تمرينات گروهی بر می گردد که فکر می کنم اين اتفاق در دو سه روز آينده رخ خواهد داد.

سرمربی تيم پرسپوليس در پايان با بيان اينکه مهدوی کيا هنوز از ناحيه کمر مشکل داشته و تحت مداواست در خصوص وينگو بگوويچ گفت: قرار شده از تجربيات خوبی که اين مربی در رده پايه دارد استفاده شود. باشگاه هم در اين خصوص برنامه ريزی های خاصی دارد و خود اين اين مربی را هم اين موضوع را قبول کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016