یکشنبه 29 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کرانچار پس از باخت سپاهان: پرسپوليس شکوفاتر از قبل بازی کرد و به حقش رسيد

مهر ـ سرمربی تيم فوتبال سپاهان با بيان اينکه داور از کارت های زرد زيادی استفاده کرد و اخراج مدافع ما درست نبود گفت: پرسپوليس در روزی که بسيار فعالتر و شکوفاتر از قبل بود به پيروزی رسيد.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار که بعد از شکست يک بر صفر عصر امروز تيمش برابر پرسپوليس در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی صحبت می کرد ضمن بيان اين مطلب افزود: در نيمه اول پرسپوليس صاحب موقعيت های زيادی شد و نمايش بهتری داشت اما در نيمه دوم بازی متعادل شد تا اينکه بازيکن ما توسط داور از زمين اخراج شد. بعد از آن تلاش کرديم با تغيير تاکتيک به گل برسيم اما پرسپوليس در روزی که بسيار فعالتر و شکوفاتر از قبل بازی می کرد به پيروزی رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با انتقاد از داور اين ديدار که کارت های زرد زيادی را به بازيکنان دو تيم نشان داد خاطرنشان کرد: من نمی دانم دليل اين همه خشونت داور چه بود که اينقدر به بازيکنان دو تيم کارت زرد نشان داد. او با اين کارش بارها سرعت بازی را به نفع هر دو تيم گرفت. نمی دانم او چرا به مدافع ما در نيمه دوم کارت قرمز نشان داد. به نظرم او مستحق دريافت اين کارت نبود چرا که خود هادی نوروزی مقصر بود.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه تلاش او و بازيکنانش اين بوده که در اين ديدار به پيروزی برسند ادامه داد: ما برنامه های خوبی برای رسيدن به دروازه پرسپوليس داشتيم اما آنها آنقدر خوب بازی کردند که راه های متعدد نزديک شدن به دروازه را بسته بودند. به نظرم پرسپوليسی ها امروز از همه بازی های قبلی شان بهتر بازی کردند که بايد به آنها تبريک بگويم.

زلاتکو کرانچار در پاسخ به اين پرسش که با اين شکست آيا شانس قهرمانی شما کم شد گفت: اگر ما فصل گذشته توانستيم با وجود ۹ امتياز کمتر از صدرنشين به صدر جدول برسيم و قهرمان شويم، چرا امسال نتوانيم اين کار را بکنيم. به نظرم الان تيم هايی مثل سپاهان، استقلال، تراکتورسازی و حتی فولاد شانس بالايی برای اين کار دارند و البته ديدارهای سرنوشت سازی هم در پيش دارند. هر تيمی که بتواند با هوشياری بيشتر به مصاف حريفانش برود و آناليز بهتری داشته باشد می تواند به پيروزی برسد و به قهرمانی اميدوار باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016