یکشنبه 29 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ستارگان ميلان با پرسپوليس بازی می‌کنند، حضور مديران رئال‌مادريد در تهران

امير مشيری از قطعی شدن ديدار پرسپوليس با ستارگان ميلان و حضور مديران باشگاه رئال مادريد در ايران در آينده‌ای نزديک خبر داد.

مدير روابط بين‌الملل باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره ديدار دوستانه پرسپوليس با تيم ستارگان ميلان در سال آينده اظهار کرد: با توجه به نگرش مديرعامل باشگاه و همچنين پيگيری‌های مکرر منتقمی مبنی بر توسعه ساختاری باشگاه و توجه به فوتبال پايه و آکادمی و همچنين تلاش برای برقراری ارتباط با کشورهای صاحب فوتبال سعی کرديم برگزاری بازی دوستانه با ميلان را در ادامه همکاری که با اين باشگاه آغاز کرده‌ايم قطعی کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: پس از بازديد نمايندگان باشگاه پرسپوليس از باشگاه ميلان و همچنين حضور فرانکو بارسی در ايران برای برگزاری بازی دوستانه بين پرسپوليس و ستارگان ميلان به توافق رسيديم. فکر می‌کنم برگزاری اين بازی در تاريخ چند سال گذشته فوتبال کشورمان بی‌سابقه باشد و اين حجم از ستارگان پيشين فوتبال يک جا به ايران نيامده باشند. پس از بازگشت تيم پيشکسوتان ميلان از جاکارتای اندونزی آن‌ها به ايران خواهند آمد و با پرسپوليس بازی خواهند کرد.

مشيری ادامه داد: اين کارها برای پيشبرد نام فوتبال ايران در جهان مناسب است. هرچند که با توجه به تحريم‌هايی که وجود دارد آوردن بازيکنان بزرگ به ايران کار ساده‌ای نيست. در چند ماه گذشته باشگاه پرسپوليس سعی کرده کارهای پايه‌ای و زيربنايی را برای آينده اين تيم انجام دهد. حضور آکادمی ترافيک برزيل در ايران اقدام جديدی بود که قرار است چند تن از بازيکنان و مربيان اميد پرسپوليس به برزيل بروند و آموزش ببينند. همچنين تيم ۱۴ تا ۱۷ ساله‌های پرسپوليس در سال ۹۲ در يک تورنمنت بين‌المللی در اروپا به ميدان خواهد رفت.

وی با اشاره به نزديک بودن سفر مديران باشگاه رئال مادريد به ايران گفت: به زودی مديران باشگاه رئال هم برای عقد قرارداد و همکاری با پرسپوليس به ايران خواهند آمد. همه اين‌ها اتفاقات خوبی است که به فوتبال ايران کمک می‌کند.

مدير روابط بين الملل باشگاه پرسپوليس در ادامه گفت: ماموريت باشگاه در سال ۹۲ تاسيس شرکت‌هايی در کشورهای بزرگ است که بتوانيم فعاليت اقتصادی بيشتری انجام دهيم. بايد در ميادين جهانی حضور داشته باشيم و از ظرفيت حضور هواداران پرسپوليس در سراسر جهان استفاده کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016