شنبه 12 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آرسنال و بارسلونا مشتری مهاجم اماراتی

ايسنا ـ باشگاه آرسنال همچون بارسلونا علاقه خود را برای جذب مهاجم ملی‌پوش العين امارات اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، عمر عبدالرحمن، بازيکن ۲۱ ساله تيم ملی فوتبال امارات و باشگاه العين در يکی، دو سال اخير نمايش خيره‌کننده‌ای داشته است و با ارائه بازی‌های زيبا به عنوان بهترين بازيکن بيست‌ويکمين دوره جام کشورهای خليج‌فارس انتخاب شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به نوشته روزنامه‌ ديلی ميل انگليس باشگاه آرسنال همچون بارسلونا قصد دارد اين مهاجم جوان را به خدمت گيرد. پيش از اين هم روزنامه‌ اسپورت کاتالونيا از علاقه آبی‌-اناری‌ها برای جذب مهاجم العين امارات خبر داده بود.

عمر عبدالرحمان در المپيک لندن با تيم ملی فوتبال امارات خوش درخشيد و از همان زمان زمزمه‌هايی درباره جدايی او از فوتبال امارات و پيوستنش به يک باشگاه بزرگ به گوش می‌رسيد. به نوشته ديلی‌ميل به غير از بارسلونا و آرسنال باشگاه‌های اروپايی ديگری از جمله منچسترسيتی، بوروسيا دورتموند، شالکه، هامبورگ و مالاگا هم از مشتريان اين مهاجم اماراتی به شمار می‌آيند.

مارادونا، سرمربی سابق الوصل امارات بارها به ستايش از اين مهاجم ملی‌پوش پرداخت و پيش‌بينی کرد که در آينده‌ای نزديک به تيمی بزرگ در فوتبال اروپا بپيوندد.

مدير برنامه‌های اين بازيکن جوان در حال مذاکره با باشگاه‌های اروپايی است و به احتمال زياد عبدالرحمان در فصل جابه‌جايی تابستانی از فوتبال امارات جدا می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016