شنبه 12 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کفاشيان: بلاتر برای بخشش کی‌روش قولی نداد، مشکل گل‌محمدی با تعامل حل شد!

ايسنا ـ رييس فدراسيون فوتبال می‌گويد مشکل يحيی گل‌محمدی با تعامل حل شده است!

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، رييس فدراسيون فوتبال درباره آشتی کنان با رويانيان اظهار کرد: ما موظف هستيم که اگر باشگاهی مشکلاتی داشت يا سو تفاهمی وجود داشت بايد جلسه بگذرايم و آن را برطرف کنيم. اين کار را نه فقط برای رويانيان بلکه برای همه انجام می‌دهيم تا هر کسی مشکلی دارد برطرف شود. از طرفی ما با رويانيان قهر نبوديم که آشتی کنيم.

وی در واکنش به خبرنگاری که گفت چطور شد که يک باره يحيی گل محمدی بی‌تقصير شد و عملکرد کميته‌ داوران ضعيف؟ تصريح کرد: ما بعد از هر عملکردی نظارت و بررسی هم داريم. عملکرد توسط کميته‌ داوران ارزيابی می‌شود و تصميم گرفته می‌شود. ما برای اين که نگوييم هميشه بايد حرف فدراسيون انجام شود بررسی مجدد می‌کنيم .در اين باره هم کميته‌ داوران گزارش داد و کميته‌ انضباطی هم کار مورد نظر را انجام داد. اين مشکل با يک تعامل حل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رييس فدراسيون فوتبال درباره ۱۶ تيمی شدن رقابت‌های فصل آينده ليگ برتر تاکيد کرد: بحث ۱۶ تيمی شدن ليگ برای بالا بردن کيفيت فنی مسابقات از سه سال پيش مطرح و تصويب شده است. هر گونه تغييری هم قبل از آغاز ليگ آتی گرفته خواهد شد.

در واکنش به اين اظهار نظر کفاشيان خبرنگاری پرسيد که عزيز محمدی گفته ليگ ما ظرفيت ۲۰ تيم را دارد که رييس فدراسيون فوتبال پاسخ داد: شايد تشخيص امسال ايشان ۲۰ تيم باشد. سال گذشته تشخيص ما برگزاری ليگ با ۱۶ تيم بود. کی‌روش هم در اين قضيه دخالتی ندارد. هيات رييسه ليگ تصميم می‌گيرد و به هيات رييسه فدراسيون اعلام می‌کند تا در آينده در مورد آن تصميم گيری شود، اما آنچه که قطعی است سال آينده ليگ با ۱۶ تيم برگزار می‌شود .

رييس فدراسيون فوتبال درباره برداشته شدن سقف قراردادها ادامه داد: قرار بود بودجه باشگاه‌ها محدوديتی برای اجرا داشته باشد. باشگاه می‌تواند طبق بودجه اش به يک ورزشکار يا مربی پول بيشتری بدهد. قطعا بودجه باشگاه‌های دولتی و صنعتی با هم فرق دارند. هميشسه پولدارترها تيغشان بيشتر می‌برد. سقف قراردادها ايرادی بود که به فدراسيون‌ها گرفته می‌شد. کليه باشگاه‌ها از ما می‌خواستند که اين مساله اجرايی نشود.

وی در پاسخ به اين پرسش که آيا از عملکرد خودش در سال ۹۱ راضی است، خاطر نشان کرد: خدا بايد راضی باشد. AFC ما را اول کرده است، من هم راضی هستم.

کفاشيان در واکنش به خبرنگاری که پرسيد فکر می‌کنيد در نظرسنجی سايت‌های خبری اول می‌شويد، تاکيد کرد: اين مساله به رسانه‌ها بر می‌گردد. وقتی رسانه‌ها اول شدن ما را در آسيا نپذيرفتند بهتر بودنمان در ايران را هم نمی‌پذيرند. هدف ما رفتن پنج تيم به جام جهانی بود که سه تيم صعود کردند، تکليف تيم بزرگسالان هم خرداد ماه معلوم می‌شود. به نظرم عملکرد فدراسيون خوب بوده است.

به گزارش ايسنا،‌ رييس فدراسيون فوتبال درباره انتخابات AFC يادآور شد: با توجه به اين که برای رياست کنفدراسيون فوتبال آسيا روی يکی، دو نفر به اجماع می‌رسند و

از ما می‌خواهند که از آنها حمايت کنيم . من هم ديگر در انتخابات شرکت نخواهم کرد، ولی سعی داريم يک نفر را در هيات رييسه داشته باشيم که به همين دليل فريده شجاعی را معرفی کرديم.

وی درباره ميزبانی ايران در مسابقات جوانان و فوتسال ادامه داد: ما ميزبانی مسابقات جوانان و فوتسال را درخواست کرديم و به دنبال گرفتن مجوزهای لازم هستيم. يکسری ارگانها بايد تضمين دولتی بدهند تا ميزبانی بگيريم. ما توانمندی داريم و حق داريم که به گرفتن ميزبانی فکر کنيم.

رييس فدراسيون فوتبال درباره حکم محروميت کی‌روش در بازی قطر اضافه کرد: فيفا به ما قول مساعدی نداده است و اعلام کرده که بخشش محروميت کارلوس کی‌روش دست کميته‌ انضباطی فيفاست. اين کميته‌ هم زير نظر فيفا نيست. به پيشنهاد فيفا و تاثير مجمع اين حکم برداشته می‌شود.

کفاشيان درباره جلسه حکميت انتخابات فوتبال هيات اردبيل که هفته‌ گذشته در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، به خبرنگار ايسنا گفت: در اردبيل اختلافاتی وجود دارد. ما سال گذشته انتخابات اين هيات را برگزار کرديم و رييس هيات در حضور مدير کل وقت اردبيل انتخاب شد. گاهی به دليل اختلاف سليقه با آمدن مدير ان کل جديد مشکلاتی برای هيات‌ها به وجود می‌آيد. به نظر من –برای برکناری يک رييس هيات بايد يک مجمع تشکيل شود فرد مورد نظر عزل شود يا گزينه جديدی انتخاب گردد. برخی از مديران می‌گويند که ابتدا رييس هيات را عزل کنيد بعد سرپرست می گذاريم و بعد از آن انتخابات برگزار شود که من با اين موضوع مخالفم. حتی من به عنوان رييس فدراسيون فوتبال از عملکرد هيات رييسه‌ها راضی نيستم،‌اما اين اختيار را ندارم که رييس هياتی را عزل کنم.

رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين پرسش که شنيده می‌شود مدير کل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در کار شما دخالت می‌کند و انتخابات هيات‌های استانی با مشکلات زيادی مواجه است، گفت: برخی با ما مشکل دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016