چهارشنبه 23 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری: چند مدال طلا را به دلیل کم لطفی هندی‌ها از دست دادیم

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران معتقد است، ایران در مسابقات قهرمانی آسیا چند مدال طلا را به دلیل کم لطفی هندی‌ها از دست داد.

خسرو قمری، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در روز اول مسابقات قهرمانی آسیا که دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز را پیش‌بینی کرده بودیم، رکابزنان دیر به مسابقات رسیدند و از سوی دیگر در جلسه کمیته‌ فنی شب قبل از آغاز مسابقات نیز شرکت نکرده بودیم. در آن جلسه یکسری مقررات جدید اعلام شد و روز بعد رکابزنان ایران به دلیل عدم آگاهی از آن مقررات از دور مسابقات حذف شدند و در واقع چند مدال طلا را با این رفتارها و کم لطفی هندی‌ها از دست دادیم.

وی ادامه داد: با این حال به محض این که به هند رسیدیم شرایط را مدیریت کردیم و اتفاقات قبل را کنار گذاشتیم تا بچه‌ها نتایج خوبی بگیرند و با وجود این که 16 رکابزن به مسابقات اعزام کردیم، تا الان شش مدال کسب کرده‌ایم در حالی که سال گذشته ایران با دوچرخه‌سواران بیشتری به مسابقات اعزام شد، هفت مدال به دست آوردیم.

قمری در پاسخ به این پرسش که چرا ششمی ایران در مواد پیست، نایب قهرمانی اعلام شد، پاسخ واضحی نداد و گفت: رده بندی تیم‌ها تا پایان مسابقات اعلام نمی‌شود و مهم این است که ما توانستیم در ماده 200 متر مدال کسب کنیم! همچنین در ماده کایرین نیز محمود پراش سال گذشته سوم شد، اما امسال نشان نقره را به دست آورد که نشان می‌دهد در بخش سرعت شرایط نسبتا خوبی داریم و اگر پیست‌های چوبی در حال احداث، آماده شود قطعا در بازی‌های آسیایی کره نتایج بهتری به دست می ‌آوریم.

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری درباره اجلاس کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا نیز، بیان کرد: ما در اجلاس به میزبانی ضعیف هندی‌ها اعتراض کردیم و حتی وقتی به ایران برگردیم آن را به صورت مکتوب به UCI ارسال خواهیم کرد. همچنین در آن اجلاس، میزبانی مسابقات بزرگسالان قهرمانی آسیا برای سال 2015 درخواست کردیم و قرار بر این شد که اگر کشوری پیدا شود که میزبانی خانم‌ها را بگیرد، میزبانی آقایان را به ایران بدهند و میزبانی دومین دوره جام باشگاه‌های آسیا را نیز گرفتیم. در ادامه اجلاس نیز از کشورهای مالزی، کره، قزاقستان، ایران و چین به دلیل پیشرفتی که در دوچرخه‌سواری داشتند تقدیر به عمل آمد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قمری در پایان با گله‌مندی نسبت به کم لطفی برخی افراد، گفت: بعضی رسانه‌ها با کوچک‌ترین موضوع بحث تعلیق را پیش می‌کشیدند و باعث تشویش در فدراسیون می‌شدند. حتی گفتند ما را به اجلاس کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا راه نمی‌دهند. در واقع آنقدر که به نقاط ضعف توجه داشتند به نقاط قوت ما اهمیتی نمی دادند. در حالی که رییس فدراسیون جهانی و آسیایی دوچرخه‌سواری حسن توجه به ایران دارند و من فکر می‌کنم بهتر است به جای پرداختن به مسایل حاشیه‌ای، نقاط ضعف و قوتمان را مشخص کنیم تا در آینده پیشرفت داشته باشیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016