چهارشنبه 23 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيروزی استقلال بر العين امارات

• تيم فوتبال استقلال موفق شد در دومين مسابقه خود در ليگ قهرمانان آسيا تيم العين امارات را شکست دهد تا امير قلعه نويی با آبی پوشان اولين پيروزی خود در يازدهمين دوره ليگ قهرمانان را تجربه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم‌های فوتبال استقلال و العين امروز چهارشنبه در چارچوب مسابقات ليگ قهرمانان آسيا از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که اين مسابقه در نهايت با نتيجه ۲ بر صفر به سود آبی پوشان ايران به پايان رسيد. "ساموئل" و فرهاد مجيدی در دقايق ۶۴ و ۷۳ برای استقلال گلزنی کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تيم العين در نيمه اول عملکرد خوبی داشت. مهاجمان اين تيم بارها صاحب توپ شدند و مدافعان استقلال را تحت فشار قرار دادند. استقلال هم در اين نيمه صاحب چند فرصت نه چندان خطرناک شد ولی شاگردان امير قلعه نويی با بی دقتی اين فرصت‌ها را از دست دادند. سرمربی استقلال در دقايق پايانی نيمه اول "آرزه" بازيکن بوليويايی تيمش را به دلايل نامعلومی بيرون کشيد تا فرهاد مجيدی را برای تقويت خط حمله به زمين بفرستد. با اين حال تلاش بازيکنان دو تيم در اين نيمه بی نتيجه ماند و بازی با تساوی بدون گل به پايان رسيد.

تعويض فرزاد حاتمی و حضور آرش برهانی از ابتدای نيمه دوم کاملا نشان می‌داد که قلعه نويی از خط حمله تيمش رضايت ندارد. با حضور برهانی حملات استقلال دامنه وسيع‌تری گرفت که در يکی از مهمترين اين فرصت‌ها، دروازه‌بان العين شوت فرهاد مجيدی را به کرنر هدايت کرد. با اين حال حملات استقلال ابتدا در دقيقه ۶۴ به ثمر رساند و "جی لويد ساموئل" با ضربه سر تماشايی اولين گل بازی را به ثمر رساند.

تيم العين که برای جبران گل خورده آرايش هجومی‌تری گرفته بود، در دقيقه ۷۳ روی حرکت فرهاد مجيدی غافلگير شد تا اين بازيکن از پاس عمقی سياوش اکبرپور نهايت استفاده را ببرد و روی اشتباه دروازه‌بان العين گل دوم تيمش را وارد دروازه حريف کند.

العين بعد از دريافت گل دوم دروازه استقلال را تحت فشار قرار داد و صاحب چند فرصت خوب گلزنی شد که اين موقعيت‌ها با عملکرد خوب مهدی رحمتی دروازه‎‌بان استقلال از دست رفت تا بازی با همان دو گل به پايان برسد.

استقلال با اين پيروزی ۴ امتيازی شد و به صدر جدول گروه چهارم مسابقات ليگ قهرمانان آسيا صعود کرد. شاگردان امير قلعه نويی در ديدار اول خود برابر الريان قطر به تساوی ۳ بر ۳ دست پيدا کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016