دوشنبه 28 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقلال سال را با صدرنشينی به پايان رساند

استقلال يک - نفت يک

استقلال با وجود يک بازی ضعيف و سرد برابر نفت تهران، با تک امتياز اين ديدار همچنان صدرنشين ليگ برتر باقی ماند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، از هفته سی ام ليگ برتر فوتبال ايران استقلال برابر نفت تهران به نتيجه ای بهتر از تساوی دست پيدا نکرد. بازی سرد و بی روح از سوی دو تيم در آخرين روزهای سال ۹۱ نتيجه ای بهتر از تساوی يک بر يک نداشت.

گلهای اين ديدار را فرزاد حاتمی در دقيقه ۱۶ برای استقلال و رضا نوروزی در دقيقه ۶۳ برای نفت تهران به ثمر رساندند.

در نيمه نخست در حالی که دو تيم با احتياط بازی می کردند، در دقيقه ۱۶ خسرو حيدری با نفوذ از جناح راست نفت تهران با يک پاس روبه بيرون فرزاد حاتمی را صاحب توپ کرد و شوت محکم حاتمی درون دروازه‌ی نفت تهران قرار گرفت تا اولين فرصت گلزنی استقلال تبديل به گل شده و حساب کار يک بر صفر به سود اين تيم شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در دقيقه ۱۹ اين ديدار ميثم حسينی صاحب فرصت خوبی شد که شوت اين بازيکن به سمت دروازه استقلال با بلوکه شدن توسط مدافعان استقلال روبه رو شد و در ادامه اين توپ برابر رضا نوروزی قرار گرفت که ضربه محکم رضا نوروزی به شکلی خطرناک از بالای دروازه ی استقلال راهی اوت شد.

در دقيقه ۳۲ وريا غفوری با يک ارسال درون محوطه شش قدم استقلال فرصت خوبی را برای تيمش ايجاد کرد که با دخالت مدافعان استقلال اين فرصت برای نفت تهران از دست رفت.

در دقيقه ۳۶ بعد از زدن ضربه کاشته از سوی نفت، اين توپ برابر هادی شکوری قرار گرفت که ضربه محکم اين بازيکن با فاصله ای اندک از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.

در ادامه تلاش دو تيم بی نتيجه ماند تا نيمه اول اين ديدار با همان تک گل حاتمی به سود استقلال به پايان برسد.

به گزارش ايسنا، در نيمه دوم باز هم بازی متعادل و سردی از سوی دو تيم ارائه شد. همچنين در آغاز اين نيمه موسوی جايش را به فرهاد مجيدی داد.

در دقيقه ۶۲ ساموئل در شرايطی تک به تک با دروازه بان نفت صاحب توپ شد که خروج به موقع دروازه بان نفت مانع از گلزنی ساموئل شد.

در دقيقه ۶۳ گل تساوی برای نفت تهران به ثمر رسيد. شوت رضا نوروزی با برخورد به حسن اشجاری تغيير مسير داد تا دور از دستان رحمتی در دروازه استقلال جای بگيرد.

در دقيقه ۷۳ شوت ساموئل از روی خط محوطه جريمه در آغوش دروازه بان نفت قرار گرفت. در همين زمان هاشم بيک زاده به جای حسن اشجاری برای استقلال به ميدان آمد.

در دقيقه ۷۴ فرهاد مجيدی در شرايطی نامتعادل و تک به تک شوتی به سمت دروازه نفت زد که به کرنر تبديل شد. مجيدی در اين صحنه اعتقاد داشت بر رويش خطای پنالتی صورت گرفته است.

در دقيقه ۸۰ مجيدی از گوشه محوطه جريمه در فرصتی مناسب به سمت دروازه نفت شوت زنی کرد که ضربه اين بازيکن با فاصله از کنار دروازه نفت راهی اوت شد.

در دقيقه ۸۸ فرزاد حاتمی با يک ضربه سر می توانست تيمش را پيش بياندازد که ضربه سر اين بازيکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه نفت تهران به اوت رفت.

در دقيقه ۹۲ جباری آخرين فرصت اين بازی را از دست داد. ضربه سر اين بازيکن با فاصله ای ناچيز از کنار تيرک افقی دروازه نفت به اوت رفت تا بازی با همان تساوی يک بر يک به پايان برسد.

با اين نتيجه استقلال با ۶۰ امتياز همچنان در صدر جدول باقی ماند و نفت تهران هم با ۴۸ امتياز در همان رده پنجم باقی ماند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016