یکشنبه 11 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرهاد مجيدی بازی با الهلال را از دست داد

فرهاد مجيدی استقلال را در بازی با الهلال عربستان همراهی نخواهد کرد.

دکتر امين نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، از مصدوميت فرهاد مجيدی از ناحيه کمر خبر داد و اعلام کرد که وی برای درمان در ايران می ماند.

نوروزی در اين رابطه گفت: فرهاد مجيدی به دليل مصدوميتی که از ناحيه کمر در بازی ديروز برابر سپاهان پيدا کرد به عربستان نمی‌رود و برای درمان بايد در ايران بماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تاکيد کرد: مصدوميت مجيدی در حدی است که نياز به استراحت و چند دوره فيزيوتراپی دارد و پس از گرفتن عکس و MRI می توان گفت که او فقط در اين بازی نمی تواند حضور داشته باشد يا اينکه امکان بازی او در مسابقات آينده نيز وجود ندارد.

معاون پزشکی استقلال درباره وضعيت ساير بازيکنان اين تيم اظهار کرد: به جز فرهاد مجيدی ساير بازيکنان به ويژه بازيکنان ملی‌پوش به دليل بازی‌های فرسايشی ليگ، تيم ملی و به دليل نداشتن استراحت کافی احساس خستگی می‌کنند و اين برای بازيکنان تيم استقلال مشکل ساز شده است.

نوروزی همچنين در خصوص خسرو حيدری به ايسنا گفت: بايد بگويم که قلعه‌نويی در جهت کاهش خستگی حيدری در بازی حساسی که تيم استقلال مقابل نفت داشت بين دو نيمه وی را از زمين بيرون کشيد تا استراحت کند، در حقيقت قلعه‌نويی مربی‌ای نيست که بخواهد بازيکنی را با زور آمپول به زمين بفرستد. بازيکنی که در آخر فصل بازی‌های ليگ خسته است و کاملا ذخيره انرژی خود را از دست داده چه طور می‌تواند عملکرد موفقی در بازی بعدی داشته باشد، وقتی بازيکنان خارجی ۷۲ساعت قبل از بازی خود را به تيم ملی می رسانند چرا بايد بازيکنان ما بدون انجام ريکاوری و همزمان با خستگی بازيهای ليگ راهی مسابقات برای کويت شوند.

معاون پزشکی باشگاه استقلال در پايان درباره بازی خلعتبری برابر استقلال گفت: من در مورد مصدوميت خلعتبری مشکوک هستم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016