دوشنبه 12 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

منچستریونایتد از جام حذفی هم حذف شد

بی بی سی ـ دیدار دوم دو تیم چلسی و منچستر یونایتد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلستان با برتری چلسی که میزبان این بازی بود پایان یافت.

چلسی٬ مدافع عنوان قهرمانی این بازی ها موفق شد در نخستین دقایق نیمه دوم این بازی با تک گل دمبا با٬ بازیکن سنگالی خود به پیروزی برسد و به نیمه نهایی راه یابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بازی نخست دو تیم٬ سه هفته پیش در الدترافورد برگزار شد که با نتیجه دو بر دو پایان یافت٬ به دلیل تساوی این دو تیم٬ این بازی دوباره تکرار شد و این بار چلسی میزبانی را برعهده گرفت.

منچستر یونایتد که پیشتر از لیگ قهرمانان اروپا و همینطور جام اتحادیه انگلستان حذف شده بود٬ با کنار رفتن از این رقابت ها٬ بار دیگر امید برای قهرمانی در بیش از یک تورنمنت را از دست داد.

الکس فرگوسن٬ سر مربی منچستر یونایتد که در این بازی وین رونی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت٬ از ابتدای بازی هرناندز و ولبک را به میدان فرستاد.

این دو بارها بر روی دروازه چلسی خطرساز شدند٬ اما نمایش درخشان پتر چک هر بار مانع فروریختن دروازه چلسی شد.

آمدن روبین فان پرسی و رایان گیگز در اواسط نیمه دوم هم نتوانست دروازه بسته چلسی را باز کند.

رافائل بنیتز٬ سرمربی موقت چلسی هم فرناندو تورس٬ فرانک لمپارد و جان تری را در این بازی حساس بر روی نیمکت نشانده بود.

چلسی با این پیروزی ارزشمند حالا باید در نیمه نهایی با روز ۱۴ آوریل در ومبلی با منچسترسیتی بازی کند.

چلسی که تاکنون هفت بار قهرمان این رقابت ها شده٬ سال گذشته در فینال موفق شد لیورپول را شکست دهد و قهرمان شود. منچستر سیتی هم پنج قهرمانی جام حذفی در کارنامه خود دارد که آخرین بار در سال ۲۰۱۱ به آن دست یافت.

دیدار دیگر مرحله نیمه نهایی یک روز پیش از بازی چلسی و منچسترسیتی در همان ورزشگاه بین میلوال و ویگان اتلتیک برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016