پنجشنبه 15 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقلال انتقام ايران را از عربستان گرفت (+ فيلم گل ها)

استقلال ايران با پيروزی ارزشمند برابر الهلال عربستان در رده‌ی نخست گروه مرگ قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، از گروه چهارم رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا دو تيم استقلال ايران و الهلال عربستان در رياض به مصاف يکديگر رفتند که در پايان الهلال عربستان با نتيجه ی دو بر يک مغلوب نماينده ايران شد.

در اين ديدار همانطور که امير قلعه نويی در نشست خبری پيش از بازی گفته بود، استقلال ابتدا بدنبال بسته نگاه داشتن دروازه و سپس گلزنی بود با اين حال گل دقيقه ۶۸ الدوساری معادلات را بهم زد و استقلال پس از اين گل به فاز تهاجمی رفت و در دقيقه ۸۰ پژمان منتظری کار را به تساوی کشاند. در ادامه آرش برهانی با گلزنی برای استقلال، حساب کار را دو بر يک به سود نماينده ايران کرد تا استقلال در صدر گروه مرگ قرار بگيرد.

در نيمه ی نخست اين ديدار الهلال برتری محسوسی نسبت به استقلال داشت، با اين حال استقلال هم چندان دست و پا بسته نبود و در چند صحنه می‌توانست دروازه ی الهلال را باز کند که بی دقتی مهاجمان استقلال مانع از فروپاشی دروازه ی الهلال شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اولين فرصت در اين ديدار، برای الهلال در دقيقه نخست ايجاد شد. سالم الدوساری در گوشه محوطه جريمه استقلال صاحب فرصت شد و ضربه‌ی او از کنار دروازه ی استقلال به اوت رفت. در مقابل نيز شوت ايمان موسوی چند ثانيه پس از اولين فرصت الهلال با فاصله از بالای دروازه‌ی الهلال راهی اوت شد.

در دقيقه ۷ ايمان موسوی در محوطه‌ی جريمه‌ی الهلال سرنگون شد ولی داور با اعتقاد بر تمارض او، با کارت زرد موسوی را جريمه کرد.

در دقيقه ۱۶ پاس رو به بيرون ايمان موسوی را فرزاد حاتمی با بی دقتی از وسط محوطه ی جريمه الهلال به بالای دروازه زد.

شوت محکم محمد الشلحوب در دقيقه ۱۸ با فاصله از بالای دروازه ی استقلال راهی اوت شد.

در دقيقه ۳۰ اين ديدار، ايمان موسوی در يک ضد حمله در حالی که تنها با دروازه بان و يک مدافع الهلال پيش رو بود براحتی توپ را از دست داد. اين درحالی بود که او، فرزاد حاتمی را نيز کنار خود داشت.

شوت سنگين اوزيا دی پائولو در دقيقه ۳۲ از گوشه ی راست محوطه ی جريمه ی استقلال را مهدی رحمتی به زيبايی به کرنر فرستاد.

در دقيقه ۳۵ ياسر القحطانی بعلت خطا بر روی عمران زاده با کارت زرد داور جريمه شد.

در دقيقه ۳۷ شوت نواف عابد از پشت محوطه‌ی جريمه ی استقلال را مهدی رحمتی به کرنر فرستاد.

در دقيقه ۴۴ ايمان موسوی با پاس خوب مجتبی جباری در شرايطی تک به تک برابر دروازه ی الهلال قرار گرفت که ضربه‌ی عجيب او از کنار دروازه ی الهلال راهی اوت شد.

در دقايق اندک باقی مانده تلاش دو تيم بی نتيجه ماند و نيمه ی نخست با تساوی بدون گل به پايان رسيد.

پيش از آغاز نيمه‌ی دوم، ايمان موسوی از ميدان خارج و سياوش اکبرپور بجای او به ميدان رفت.

با آغاز نيمه‌ی دوم، الهلال نبض بازی را مجددا در دست گرفت و فشار زيادی روی دروازه ی استقلال ايجاد کرد.

در دقيقه ۴۸ عبدالله زوری بعلت خطا روی خسرو حيدری با کارت زرد داور جريمه شد.

در دقيقه ۴۹ اشتباه ساموئل، فرصت مناسبی برای الدوساری ايجاد کرد که ضربه ی او از پشت محوطه ی جريمه استقلال با فاصله از بالای دروازه راهی اوت شد.

در دقيقه ۵۱ ضربه‌ی سر خطرناک ياسر القحطانی پس از برخورد با پای خسرو حيدری راهی کرنر شد.

در دقيقه ۵۲ پژمان منتظری با کارت زرد داور جريمه شد.

در دقيقه ۵۳ علی حمودی بجای هاشم بيک زاده برای استقلال به ميدان آمد.

در دقيقه ۵۹ شوت سنگين قحطانی از پشت محوطه ی جريمه استقلال به تيرک دروازه استقلال برخورد کرد و درب رگشت همان توپ برابر سالم الدوساری قرار گرفت که ضربه ی او درون محوطه ی جريمه استقلال را رحمتی راهی کرنر کرد. با ارسال کرنر مجددا توپ برابر الدوساری قرار گرفت که ضربه او در آغوش رحمتی جای گرفت.

در دقيقه ۶۱ وسلی لوپز بجای محمد الشلهوب برای الهلال به ميدان آمد.

شوت سنگين بوليوار در دقيقه۶۳ را مهدی رحمتی به زيبايی به کرنر فرستاد. با ارسال کرنر ماجد ال مرشدی با ضربه‌ی سر می توانست برای استقلال خطرساز باشد که ضربه‌ی سر او را مهدی رحمتی به خوبی در اختيار خود گرفت.

در دقيقه ۶۸ ياسر قحطانی با ارسال توپ برای الشهرانی، او را صاحب توپ کرد و الشهرانی با يک پاس رو به بيرون در داخل محوطه‌ی جريمه‌ی استقلال به سالم الدوساری، او را صاحب توپ کرد تا اين بازيکن با يک بغل پای دقيق دروازه ی استقلال را باز کند و حساب کار يک بر صفر به سود الهلال شود.

در دقيقه ۷۰ آرش برهانی بجای فرزاد حاتمی برای استقلال به ميدان آمد.

در دقيقه ۷۱ اوزيا دی پائولو پشت محوطه ی جريمه الهلال با خطا بر روی برهانی، با کارت زرد داور جريمه شد.

در دقيقه ۷۴ شوت زيبای خسرو حيدری از پشت محوطه ی جريمه الهلال در آغوش السوديری قرار گرفت.

در دقيقه ۷۵ ساموئل در شرايطی مناسب در محوطه جريمه الهلال صاحب توپ شد که با خروج السوديری از دروازه ی الهلال اين فرصت برای ساموئل و استقلال از دست رفت.

در دقيقه ۸۰ ارسال يک ضربه کاشته از مجتبی جباری با ضربه ی سر بسيار خوب پژمان منتظری همراه شد تا حساب کار يک بر يک مساوی شود.

در دقيقه ۸۵ آرش برهانی در شرايط تک به تک قرار گرفت و با يک ضربه ی فنی دروازه ی الهلال را برای بار دوم باز کرد تا حساب کار دو بر يک به سود استقلال شود.

در دقيقه ۸۸ شهرانی در مصافی تک به تک با مهدی رحمتی قرار گرفت که ضربه ی او را مهدی رحمتی بخوبی دفع کرد.

در ادامه تلاش بازيکنان الهلال تلاش زيادی کردند تا کار را به تساوی بکشانند اما دفاع هوشيارانه ی استقلال مانع از گلزنی الهلال شد تا آبی پوشان ايران انتقام دو تيم ايرانی ديگر را که روز گذشته برابر رقبای عربستانی شکست خورده بودند را بگيرند.

ترکيب نخست استقلال در اين ديدار به شرح زير بود : سيد مهدی رحمتی، حنيف عمران زاده، امير حسين صادقی، پژمان منتظری، هاشم بيک زاده،جواد نکونام، ساموئل، مجتبی جباری، خسرو حيدری، ايمان موسوی و فرزاد حاتمی.

ترکيب نخست الهلال نيز در اين ديدار به شرح زير بود: فهدی الشماری، عبدالله الزوری، ماجد ال مرشدی، اوزيا دی پائولو، گوستاوو بوليوار، محمد الشلحوب، سلمان فرج، نواف عابد، سالم الدوساری، ياسر الشهرانی و ياسر القحطانی.

در ديگر بازی اين گروه، العين امارات برابر الريان با دو گل ژيرس اوکوکو و آلکس بروسکه در دقايق ۳۴ و ۷۰ برابر تک گل دقيقه ۳۲ نيلمار برای الريان قطر به برتری رسيد.

با نتايج امروز استقلال با هفت امتياز در صدر جدول گروه چهارم قرار گرفت و پس از اين تيم، العين با شش امتياز و الهلال با سه امتياز در رده های دوم و سوم ايستادند. همچنين الريان با همان يک امتياز در رده چهارم باقی ماند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016