پنجشنبه 15 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيروزی رئال بر گالاتاسرای، تساوی مالاگا و دورتموند

مهر ـ شب دوم از دور رفت مرحله يک چهارم نهايی رقابتهای ليگ قهرمانان با پيروزی قاطعانه رئال مادريد مقابل گالاتاسرای و تساوی مالاگا مقابل دورتموند به پايان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، تيم فوتبال رئال مادريد در حضور بيش از ۷۰ هزار تماشاگر ورزشگاه سانتياگو برنابئو موفق شد در يک بازی کاملا برتر با نتيجه ۳ بر صفر ميهمان خود گالاتاسرای را از پيش رو بردارد.

در اين ديدار ابتدا کريس رونالدو در دقيقه ۹ بازی روی پاس مسوت اوزيل در محوطه جريمه صاحب توپ شد و با يک ضربه چيپ تماشايی توپ را از روی دستان فرناندو موسلرا وارد دروازه گالاتاسرای کرد تا رئال يک بر صفر پيش بيفتد. در دقيقه ۲۹ بازی بود که ارسال مايکل اسين در محوطه جريمه به کريم بنزما رسيد و او با ضربه ای دقيق گل دوم شاگردان ژوزه مورينيو را به ثمر رساند. در نيمه دوم گونزالو هيگواين که به جای بنزما وارد زمين شده بود ارسال ژابی آلونسو را با يک ضربه سر تماشايی برای سومين بار درون دروازه گالا قرار داد تا رئال يک پيروزی مطمئن و شيرين خانگی را کسب کند و کار آسانی برای ديدار برگشت که سه شنبه هفته آينده در استانبول برگزار خواهد شد داشته باشد.

در ديگر ديدار چهارشنبه شب دورتموند در حضور بيش از ۳۵ هزار تماشاگر ورزشگاه لاروسالدا به مصاف ميزبان خود مالاگا رفت اما تلاش دو تيم با وجود داشتن موقعيت های گلزنی فراوان در پايان سودی نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پايان رسيد. اين نتيجه بدون شک به سود دورتموندی خواهد بود که در ديدار برگشت در ورزشگاه پر از تماشاگر سيگنال آيدونا پارک ميزبان حريف اسپانيايی خود خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016