پنجشنبه 15 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی: با غيرت ايرانی فينال آسيا را برديم

امير قلعه‌نويی معتقد است ديدار استقلال و الهلال فينال زودهنگام آسيا بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سرمربی تيم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از بازی تيمش برابر الهلال اظهار کرد: لطف خدا و ائمه اطهار شامل حال ما شد و توانستيم اين بازی را ببريم. الهلال تيم تاکتيکی و فوتبال بلدی است اما ما در اين بازی زمان و فضا را از حريف گرفتيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: نقاط قوت الهلال به ويژه خط هافبک‌شان را از کار انداختيم. هر چند که آنها در دو يک ربع ما را اذيت کردند اما با تغييراتی که انجام داديم و دادن سرعت به بازی روند را عوض کرديم.

قلعه نويی با اشاره به اينکه ديدار استقلال و الهلال فينال زودرس آسيا بود گفت: خدا را شکر می کنم که اين بازی مهم را برديم. هر چند اين باخت از ارزش های تيم خوب الهلال کم نمی‌کند. مطمئن باشيد که ما برای دقايق زيادی از اين بازی برنامه داشتيم.

يک خبرنگار عربستانی از سرمربی استقلال درباره داوری اين بازی پرسيد که او پاسخ داد: شما از باخت ناراحت هستيد و به خاطر همين درباره داوری می پرسيد و به آن اعتراض داريد. اعتقاد دارم داور دو پنالتی برای استقلال نگرفت. با اين حال از داوری راضی هستم.

سرمربی استقلال با تشکر از بازيکنان تيمش گفت: به آنها خدا قوت می‌گويم. بازيکنان استقلال شرافتمندانه و مردانه بازی کردند. با اينکه ۴ روز پيش بازی سختی با سپاهان داشتيم اما آنها غيرت ايرانی‌شان را نشان دادند و ثابت کردند که ايرانی مرد روزهای سخت است و در اين شرايط دشوار بهترين تصميم‌ها را می گيرد. همچنين بايد از دو شرکت هواپيمايی که به انتقال ما به اينجا کمک کردند تشکر کنم. شايد آنها هم سهمی در اين پيروزی دارند.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا استقلال می تواند در اين فصل قهرمان آسيا شود، گفت: من روز گذشته هم در نشست خبری قبل از بازی گفتم که اين گروه، گروه مرگ است و هر تيمی که صعود کند می تواند تا مراحل بالاتر هم پيش رود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016