دوشنبه 9 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خلعتبری: دو پيشنهاد خوب از امارات دارم، جام نگرفتن سپاهان فاجعه نيست

خبرآنلاين ـ ليگ برتر - محمدرضا خلعتبری مهاجم سپاهان در طول بازی های اين فصل يکی از بازيکنان تاثيرگذار تيمش بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاين،او البته نتوانست همراه با سپاهان حضور در مرحله بعدی ليگ قهرمانان آسيا را تجربه کند و تقريبا قهرمانی در ليگ برتر را هم از دست داد.(آنها شانس کمی برای بالا بردن جام قهرمانی دارند)خلعتبری يکی از دلايل مهم نتيجه نگرفتن سپاهان را خستگی و فشردگی بازی ها می داند ولی معتقد است که ناکامی سپاهان در آسيا و ليگ برتر موضوع افتضاحی نيست. خلعتبری در مورد شرايط سپاهان و مسائل مختلف ديگر به سوالات پاسخ می دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اول در مورد احضار به کميته انضباطی صحبت کن. بالاخره ماجرا به کجا رسيد؟
مشکل خاصی در اين زمينه وجود ندارد و نماينده باشگاه سپاهان به کميته انضباطی رفت. من در يک صحنه با مختاری بازيکن داماش که در شموشک با هم همبازی بوديم صحبت کردم و گفتم بيا بيرون که محروم ات نکنند. شايد او هم از اخراج ناراحت بود ولی من حرف خاصی نزدم.

اين درست است که می گويند به سمت تماشاگران داماش بطری آب پرتاب کردی؟
اصلا اين طور نيست. من با پا بطری را به سمت بيرون زمين زدم و به هيچ عنوان بی احترامی نکردم. اتفاقا در آنجا ۹۰ دقيقه فحش شنيدم ولی هيچ واکنشی نشان ندادم.

در مورد ناکامی در ليگ قهرمانان و ليگ برتر چه صحبتی داری؟
متاسفانه در آسيا از اول بد ظاهر شديم و ۲ باخت پشت سر هم داديم که خيلی بد بود. ما نااميد نبوديم ولی رفته رفته شانس صعود سپاهان کمتر شد. من معتقدم خستگی و فشردگی مسابقات يکی از دلايل نتيجه نگرفتن سپاهان بود و اين در حالی است که سرمربی تيم معمولا از ۱۲ يا ۱۳ بازيکن استفاده می کرد.

کرانچار و بعضی از بازيکنان سپاهان در مصاحبه های خود تاکيد کردند که برنامه سازمان ليگ به ضرر تيم شما بوده است. در اين مورد چه صحبتی داری؟
به هر حال اين تصميمی است که سازمان ليگ گرفت و مسوولان باشگاه بايد در موردش صحبت کنند. متاسفانه در يک محدوده زمانی کم، بازی های پرفشاری انجام داديم و اين به ضرر سپاهان شد.

ناکامی در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا برای تيمی که ۳ سال قهرمان ايران شد فاجعه نيست؟
خير اصلا اين طور نيست و نمی توان نتيجه نگرفتن سپاهان را فاجعه دانست. ما بازيکنان خوبی داريم که همگی در طول فصل زحمت کشيدند ولی بايد اين را در نظر بگيريد که وقتی ليگ سال قبل به پايان رسيد خيلی از بازيکنان از سپاهان رفتند و در تعطيلات نيم فصل هم تغييراتی به وجود آمد. در بعضی از مسابقات هم بازيکنان تاثيرگذار خود را به دليل مصدوميت در اختيار نداشتيم، خصوصا محرم نويدکيا که تاثير زيادی در تيم ما دارد.

فکر می کنی در بازی فينال جام حذفی قهرمان شويد؟
بازی سختی است و پرسپوليس از شرايط ميزبانی استفاده می کند ولی اميدوارم سپاهان در نهايت قهرمان شود.

به نظر تو شانس هر دو تيم برای برد برابر است؟
من معتقدم فوتبال قابل پيش بينی نيست و هيچ کس باور نمی کرد که بارسلونا و رئال هر کدام از تيم های آلمانی ۴ گل دريافت کنند. ما می خواهيم به تهران بيايم تا قهرمان جام حذفی شويم.

بازيکنان پرسپوليس شديدا برای سپاهان کری می خوانند. در اين مورد چه صحبتی داری؟
من تا بعد از بازی در اين مورد هيچ صحبتی ندارم و بهتر است هر کس حرفی دارد در زمين مسابقه بزند و کری خواندن به درد نمی خورد.

محمدرضا خلعتبری را سال آينده در کدام تيم می بينيم؟
قراردادم با سپاهان رو به اتمام است و اگر قرار باشد در ايران باشم فقط برای سپاهان بازی می کنم. من دو پيشنهاد خوب از امارات دارم و حالا بايد ببينيم چه اتفاقاتی خواهد افتاد البته بايد اين را بگويم که مسوولان سپاهان در مورد فصل آينده هنوز با من صحبت نکردند.

اولويت اول تو اين است که در سپاهان بمانی؟
من سپاهان را دوست دارم و اگر شرايط مهيا باشد تمايل دارم که بمانم ولی واقعا از حالا چيزی مشخص نيست و بعد از پايان فصل تصميم خواهم گرفت.

در خصوص شايعات اخير که برای احسان حاج صفی درست شد چه صحبتی داری؟
اين وصله ها به احسان نمی چسبد و آنهايی که چنين شايعاتی را به وجود آوردند واقعا بی انصاف هستند. من نمی دانم اين آقايان زمانی که احسان بهترين بازی ها را برای تراکتور انجام می داد کجا بودند. او يکی از بهترين بازيکنان متعصب تيم ما است.

اين روزها بحث بازگشت محرم نويدکيا به تيم ملی مطرح است و حتی دستياران کروش با او صحبت کردند. فکر می کنی اين بار محرم به تيم ملی برگردد؟
نويدکيا يک فوتباليست فوق العاده است که می تواند به تيم ملی برگردد. در اين خصوص با محرم صحبت کردم و او به من گفت اگر دعوتش کنند به تيم ملی برمی گردد. اميدوارم در نهايت اين اتفاق بيفتد.

آرش برهانی در مصاحبه ای گفته که اگر می توانست تو و نويدکيا را برای استقلال می خريد در اين مورد چه صحبتی داری؟
آرش يکی از بهترين مهاجمان ايران است که سابقه آقای گلی در ايران را دارد. او واقعا برای استقلال زحمت می کشد و من آرزو می کنم برهانی با استقلال قهرمان آسيا شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016