یکشنبه 8 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته سی و سوم ليگ برتر: پرسپوليس قهرمانی در جام‌حذفی را تمرين می‌کند

مهر ـ هفته سی و دوم رقابتهای ليگ برتر روز دوشنبه با رويارويی پرسپوليس و ملوان پيگيری می‌شود، ديداری که پرسپوليسی‌ها از جهت حفظ جايگاه ششم و تدارکی مناسب برای موفقيت در فينال جام حذفی به آن نگاه می‌کنند و ملوانی‌ها برای جبران شکست ۶ بر صفر جام حذفی و رسيدن به رده‌های بهتر در ليگ دوازدهم.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته سی و سوم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور فردا دوشنبه درحالی با برگزاری يک ديدار بين تيم‌های پرسپوليس و ملوان در ورزشگاه آزادی پيگيری می‌شود که شاگردان گل‌محمدی اين بازی را به عنوان پلی برای رسيدن به قهرمانی در جام حذفی در نظر می‌گيرند.

آغاز پرسپوليس با يحيی گل‌محمدی ديدار با ملوان در مرحله يک‌شانزدهم نهايی رقابتهای جام حذفی بود، جايی‌‎که سرخپوشان با برتری ۶ بر صفر مقابل ملوان در ورزشگاه آزادی، دوران تلخ زمان "مانوئل ژوزه" را پشت سرگذاشته و به قهرمانی در جام حذفی اميدوار شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پرسپوليسی‌ها که آن روزها برای بازگشت به آرامش و قرار گرفتن در مسير موفقيت، ملوان را قربانی جاه طلبی‌های خود کردند، امروز با هدف آماده‌سازی خود برای قهرمانی در جام حذفی به مصاف قوهای انزلی می‌روند. به همين دليل ضمن رسيدن به پيروزی، حفظ جايگاه ششم و حتی بالا بردن شانس خود برای رسيدن به رده پنجم، با روحيه مضاعف، خود را برای غلبه بر سپاهان آماده کنند.

اين ديدار آخرين مسابقه سرخپوشان در ليگ دوازدهم در ورزشگاه‌ آزادی است. پرسپوليسی‌ها در روز محروميت محسن بنگر و در غياب مهرداد پولادی مصدوم و قرار نداشتن علی کريمی و حسين ماهينی در ترکيب اصلی به مصاف ملوان می‌روند تا راه‌های موفقيت برابر سپاهان را در اين بازی تمرين کنند.

در سوی ديگر ميدان ملوانی‌ها که خطر سقوط را احساس نمی‌کنند، با هدف جبران شکست ۶ بر صفر در جام حذفی و پايان رساندن ليگ دوازدهم با کسب جايگاه هرچه بهتر برابر پرسپوليسی‌ها صف آرايی می‌کنند. آنها هنوز شانس رسيدن به نهم را دارند و با تفکر پيروزی در اين دو بازی پايانی در ليگ به ميدان می‌روند، ضمن اينکه بازی با پرسپوليس بهترين فرصت برای نمايش توانايی‌های بازيکنان ملوان به سرمربی تيم ملی و تيم‌های آينده است.

آنطور که مسئولان ملوان اعلام کرده‌اند سعيد سالارزاده به دليل محروميت و مهرداد اولادی و جلال رافخايی به دليل مصدوميت به اين بازی نمی‌رسند و وضعيت احمد آهی برای حضور در ميدان ۵۰-۵۰ است اما به نظر می‌رسد رافخايی تنها مصدوم غايب ملوان در اين بازی باشد. رويارويی دوباره مازيار زارع، پژمان نوری و حسين بادامکی و احتمالا مهرداد اولادی با تيم سابق خود هم جذابيت‌های خاص خودش را دارد. فارغ از تمام اين مسائل هميشه بازی‌های پرسپوليس با ملوان بندرانزلی جذابيت‌های بسياری داشته است که هواداران فوتبال دوست دارند در اين بازی شاهد اين زيبايی‌ها فوتبال باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستين مسابقه هفته سی و سوم رقابتهای فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور روز ۳۰ فرودين‌ماه بين تيم‌های داماش گيلان و سپاهان اصفهان برگزار شد که تيم داماش در آن بازی با نتيجه ۲ بر يک مهيمان خود را از پيش رو برداشت.

برنامه ادامه ديدارهای هفته سی و سوم رقابتهای فوتبال ليگ برتر باشگا‌ه‌های کشور به شرح زير است:

دوشنبه - ۰۹/۰۲/۹۲
* پرسپوليس - ملوان بندرانزلی، ساعت ۱۹:۱۵، ورزشگاه آزادی (احتمال تغيير تاريخ اين بازی وجود دارد)

يکشنبه - ۱۵/۰۲/۹۲
* ذوب‌آهن اصفهان - صنعت نفت آبادان، ساعت ۱۷:۴۵، ورزشگاه فولادشهر
* آلومينيوم هرمزگان - تراکتورسازی تبريز، ساعت ۱۷:۴۵، ورزشگاه خليج فارس بندرعباس
* مس کرمان - گهر دورود، ساعت ۱۷:۴۵، ورزشگاه باهنر کرمان
* پيکان تهران - فجرسپاسی شيراز، ساعت ۱۷:۴۵، ورزشگاه پيکانشهر
* سايپا البرز - نفت تهران، ساعت ۱۷:۴۵، ورزشگاه انقلاب کرج
* راه‌آهن تهران - صبای قم، ساعت ۱۷:۴۵، ورزشگاه اکباتان تهران
* فولاد خوزستان - استقلال تهران، ساعت ۱۷:۴۵، ورزشگاه تختی اهواز

جدول رده‌بندی ليگ برتر:
۱- استقلال ۶۴ امتياز
۲- سپاهان اصفهان ۶۳ امتياز(يک بازی بيشتر)
۳- تراکتورسازی تبريز ۵۹ امتياز
۴- فولاد خوزستان ۵۵ امتياز
۵- نفت تهران ۵۱ امتياز
۶- پرسپوليس ۴۷ امتياز
-----------------------------------------
۱۲- داماش گيلان ۴۰ امتياز (يک بازی بيشتر)
۱۳- فجرسپاسی شيراز ۳۸ امتياز
۱۴- آلومينيم هرمزگان ۳۴ امتياز
۱۵- ذوب‌آهن اصفهان ۳۲ امتياز
۱۶- پيکان تهران ۲۵ امتياز - سقوط به دسته اول
۱۷- نفت آبادان ۲۲ امتياز - سقوط به دسته اول
۱۸- گهر درود ۱۹ امتياز - سقوط به دسته اول


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016