دوشنبه 9 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کريم باقری: مهدوی‌کيا می‌توانست فصل بعد هم بازی کند

مهر ـ کاپيتان پيشين تيم فوتبال پرسپوليس با تاکيد بر اينکه مهدوی‌کيا اگر می‌خواست می‌توانست يک فصل ديگر هم بازی کند اما امروز بايد به تصميم او احترام گذاشت، گفت: اميدوارم مهدی در آخرين بازی خود با خاطره‌ای خوب از فوتبال خداحافظی کند و اين خداحافظی توام با قهرمانی پرسپوليس باشد.

کريم باقری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مراسم خداحافظی مهدی مهدوی‌کيا از فوتبال ضمن بيان مطلب فوق گفت: قرار است در مراسم خداحافظی مهدوی‌کيا در بازی فينال جام حذفی حضور داشته باشم، البته هنوز جزئيات اين مراسم را به اطلاع من نرسانده‌اند. خداحافظی برای همه فوتباليست‌ها و بزرگان فوتبال وجود دارد و مهدی مهدوی‌کيا نيز از اين قائده مستثنی نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در همين خصوص افزود: هر بازيکنی در دوران فوتبال خود يک شروع و خاتمه دارد، مهم اين است که آن بازيکن پايان خوبی داشته باشد و در اوج محبوبيت از فوتبال خداحافظی کند. اميدوارم مهدی مهدوی‌کيا در آخرين بازی خود با خاطره‌ای خوب از فوتبال خداحافظی کند و خداحافظی توام با قهرمانی پرسپوليس در جام حذفی نيز باشد.

کاپيتان پيشين تيم فوتبال پرسپوليس تاکيد کرد: مهدوی‌کيا اگر می‌خواست پتانسيل آن را داشت که يک فصل ديگر بازی کند اما تصميم گيرنده خود مهدی است و بايد به تصميم او و امثال مهدوی‌کيا احترام گذاشت. در واقع خود او می‌خواست در اين مقطع زمانی از فوتبال خداحافظی کند، هرچند که برخی از هواداران اعتقاد دارند که مهدوی‌کيا می‌توانست يک فصل ديگر بازی کند و بعضی ديگر نيز معتقدند خداحافظی او به موقع بود.

وی در پاسخ به اين پرسش که آيا خود شما همچنان فکر می‌کنيد که در زمان مناسبی از فوتبال خداحافظی کرديد؟، خاطرنشان کرد: از اين موضوع چند سال گذشته است و نمی‌خواهم به آن ورود کنم.

باقری در پاسخ به پرسشی ديگر که آيا نبايد در آن زمان باشگاه پرسپوليس برای کريم باقری نيز بازی خداحافظی برگزار می‌کرد و اين موضوع فقط محدود به بازی دوستانه تيم ملی با تيم ملی برزيل نمی‌شد؟، يادآور شد: هيچگاه به دنبال اين چيز‌ها نبودم، اتفاقی بود که افتاد و از آن خيلی گذشته است. البته در همه کشورهای صاحب فوتبال اين موضوع عرف است اما در ايران من اين موضوع را چندان مشاهده نکرده‌ام.

وی اعلام کرد: مسلما همه دوست دارند که با برگزاری بازی خداحافظی در باشگاه محبوب خود از فوتبال خداحافظی کنند و من هم از اين قاعده مستثنی نيستم. ضمن اينکه بازيکنان زيادی در باشگاه پرسپوليس بوده‌اند که نسبت به من افتخار آفرينی‌های بيشتری را برای باشگاه انجام داده‌اند اما برای آن‌ها بازی خداحافظی برگزار نشده است.

کاپيتان پيشين تيم فوتبال پرسپوليس درخصوص ديدار فينال جام حذفی بين دو تيم پرسپوليس و سپاهان اصفهان نيز اظهار داشت: پرسپوليس با اينکه در ورزشگاه آزادی ميزبان است اما کار سختی مقابل سپاهان پيش رو دارد. هرچند که تيم سپاهان طی چند وقت اخير کمی افت کرده است اما بازيکنان پرسپوليس نبايد فراموش کنند که سپاهان يک تيم کاملا حرفه‌ای است و برای بازيکنان اين تيم فرقی نمی‌کند که در کدام ورزشگاه به مصاف حريفان خود می‌روند.

وی تصريح کرد: بازيکنان پرسپوليس بايد از شرايط ميزبانی ‌‌نهايت استفاده را برده چون توان آن را دارند که تيم سپاهان را شکست داده و قهرمان جام حذفی شوند. البته اين موضوع فقط با گفتن و حرف زدن اتفاق نمی‌افتد و آن‌ها بايد توانايی‌های خود را درون زمين نشان دهند. بازيکنان پرسپوليس بايد بدانند که قهرمانی در جام حذفی و کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا خواسته به حق هواداران در اين فصل است و اميدوارم بازيکنان اين مسئله را درک کرده باشند.

باقری در پايان در پاسخ به اين پرسش که آيا در فصل آينده نيز به کادر فنی تيم پرسپوليس کمک کرده و در کنار آن‌ها خواهيد بود، گفت: هنوز زود است در اين خصوص صحبت کنم. شايد کادر فنی فعلی فصل بعد نخواهند من در کنار آن‌ها باشم يا حتی ممکن است کادر فنی تغيير کند، بايد ببينيم در آن مقطع زمانی چه اتفاقی خواهد افتاد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016