دوشنبه 9 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم واليبال کاله مازندران با کسب قهرمانی در آسيا جهانی شد

• تيم واليبال کاله مازندران با شکست الريان قطر علاوه بر کسب قهرمانی، مجوز حضور در رقابت‌های باشگاه‌های جهان را هم به دست آورد.

ايلنا ـ تيم واليبال کاله مازندران با شکست الريان قطر در مرحله نهايی مسابقات واليبال باشگاه‌های آسيا علاوه بر کسب قهرمانی، مجوز حضور در رقابت‌های باشگاه های جهان را هم به دست آورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، در آخرين روز رقابت‌های واليبال باشگاه‌های مردان آسيا که در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد تيم واليبال کاله مازندران در بازی فينال مقابل الريان قطر قرار گرفت و با شکست ۳ بر صفر اين تيم جام قهرمانی را بالای سر برد و جشن قهرمانی اش را در کنار هوادارانش برگزار کرد.

کاله مازندران که بعد از تيم‌های پيکان، صنام و سايپا، چهارمين نماينده واليبال ايران در باشگاه‌های آسيا است با قهرمانی در اين مسابقات توانست به روند مدال‌آوری ايران ادامه دهد تا همچنان واليبال ايران چه در رده ملی و چه در رده باشگاهی قدرت اول آسيا باشد. با اين مدال ارزشمند، جمع مدال‌های طلای ايران در مسابقات باشگاه های آسيا به عدد ۹ رسيد تا باز هم آسيايی ها مقابل قدرت ايران تسليم شوند.

اين تيم اگرچه در سال گذشته و در اولين حضورش در اين مسابقات با کسب رده سوم به کار خود پايان داد اما با قهرمانی در چهاردهمين دوره نشان داد که شايستگی حضور در ميان بهترين‌های جهان را دارد و به عنوان نماينده آسيا وارد اين ميدان مهم می‌شود.

اما تيم کاله همچون بازی‌های گذشته خود با ترکيب اصلی‌اش به ميدان آمد؛ موسوی، زرينی، غلامی، عليزاده، پتکوويچ، قرا و قائمی بازيکنانی بودند که در ابتدا مقابل الريان بازی کردند. نماينده کشورمان در ست اول کار سختی را داشت چراکه الريان قطر هم برای رسيدن به قهرمانی با آمادگی کامل به ميدان آمد و از همان ابتدا پا به پای نمايندگان کشورمان امتياز آوری کرد.

قطری‌ها در ست اول ۸-۷ از کاله پيش افتادند و همين موضوع کافی بود تا بهروز عطايی خطر را احساس کند و بازيکنانش را به بازی منسجم تر دعوت کند. در اواخر همين ست بود که سرمربی اين تيم با تعويض پتکوويچ و غلامی، نريمان نژاد و بازارگرد را به زمين فرستاد تا اين ست با امتياز ۲۵-۲۲ به سود ايران تمام شود.

اما ست دوم اگرچه در ابتدا باز هم با امتيازآوری قطری‌ها همراه بود اما کاله به خوبی فاصله امتيازی اش را حفظ کرد. آنها در تمام دقايق اين ست از حريف خود پيش بودند و فاصله امتيازی به نسبت خوبی را با حريف خود داشتند. آنها در دريافتها و البته دفاع روی تور عملکرد خوبی داشتند تا در نهايت اين ست هم با امتياز ۲۵-۱۷ به سود کاله به پايان رسيد.

در ست سوم کاله همچون دو ست ديگر کار را با امتياز آوری هايش آغاز کرد تا باز هم برتری در همه لحظات بازی از آن کاله باشد.

در ست سوم عثمان عجم کاپيتان تيم الريان قطر به دليل اعتراض به داور، کارت زرد دريافت کرد اما در نهايت پيروزی در اين ست هم از آن کاله بود تا اين تيم با امتياز ۲۵-۲۱ با موفقيت به کار خود در باشگاه‌های آسيا پايان دهد.

قضاوت اين بازی را ياسو چيونوبو از ژاپن به عنوان داور اول و زيلا هنا از لبنان بر عهده داشتند.

نتيجه کلی اين بازی به شرح زير است:
کاله مازندران – الريان قطر
(۲۵-۲۲، ۲۵-۱۷، ۲۵-۲۱)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016