دوشنبه 9 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برتری پرسپوليس بر ملوان؛ جايگاه سرخ‌پوشان تغيير نکرد

ديدار تيم‌های پرسپوليس و ملوان با يک گل به سود سرخ‌پوشان تهرانی به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، روز دوم از هفته سی و سوم رقابت‌های ليگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری يک ديدار از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه آزادی پيگيری شد و دو تيم پرسپوليس و ملوان در حضور حدود ۸ هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که اين ديدار در نهايت با يک گل به سود سرخ‌پوشان تهران به پايان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پرسپوليس اين ديدار را با نيلسون، رضا نورمحمدی،‌ سيد جلال حسينی، محمد خان‌زاده،‌ رضا حقيقی،‌ اميرحسين فشنگچی، محمد نوری، عادل کلاه‌کج،‌ غلامرضا رضايی،‌ کريم انصاری‌فرد و محمد قاضی آغاز کرد و تيم ملوان نيز با سرگئی پاشنکو، هادی تامينی، بابک پورغلامی، پژمان نوری، مازيار زارع، نزهتی، يوسف‌زاده، جواد شيرزاد، سالارزاده، حسين بادامکی و آهی به ميدان آمد.

در نيمه نخست اين ديدار اگرچه دو تيم تک موقعيت‌هايی را بر روی دروزاه‌ها ايجاد می‌کردند ولی در نهايت هيچ يک از دو تيم راهی به دروازه يکديگر پيدا نکردند تا سيد احمد صالحی قاضی اين ديدار در سوت خود به نشانه پايان نيمه نخست اين ديدار بدمد.

در نيمه دوم نيز دو تيم بار ديگر حملات پراکنده‌ای را روی دروازه يکديگر تدارک می‌ديدند که در اين بين سهم پرسپوليسی‌ها کمی بيش از ملوانان مهمان بود.

در دقيقه ۵۴ هادی نوروزی موقعيتی مناسبی را در درون محوطه جريمه برای انصاری‌فرد ايجاد کرد که ضربه اين بازيکن توسط مدافعان انزلی‌چی بلوکه شد و توپ برگشتی را خود نوروزی به تور کناری دروازه کوبيد تا پاشنکو نفس راحتی بکشد.

پس از حمله ناموفق نوروزی، کريم انصاری‌فرد در دقيقه ۵۶ موفق شد دروازه پاشنکو را باز کند. پاس زيبای محمد نوری، شماره ۹ سرخ‌پوشان را در موقعيت تک به تک با پاشنکو قرار دارد که اين بازيکن نيز توپ را از زير دستان دروازه‌بان ملوان به تور دروازه دوخت تا قرمزپوشان با يک گل از قوهای انزلی پيش بيافتند.

در دقيقه ۷۷ بادامکی می‌توانست کار را به تساوی بکشد که ضربه بادامکی را نيلسون به کرنر فرستاد تا ملوانان از رسيدن به گل تساوی محروم شوند. در همين زمان معدنچی به جای انصاری‌فرد به زمين مسابقه آمد.

در دقيقه ۹۰ ملوانان توسط عزت‌الهی بازيکن ۱۷ ساله خود خطری را بر روی دروازه نيلسون ايجاد کردند که البته شوت اين بازيکن از کنار دروازه سرخ‌پوشان به بيرون رفت.

سيد احمد صالحی ۳ دقيقه زمان اضافه برای اين ديدار در نظر گرفت که در اين دقايق اضافی نيز ملوانان نتوانستند راهی به دروازه قرمزپوشان پيدا کنند و حتی ضربه ايستگاهی نوری هم راه‌گشای قوهای سفيد در سرمای آزادی نبود تا اين تيم دست خالی تهران را به مقصد انزلی ترک کند و به ديدار بعدی خود با ذوب آهن اصفهان بيانديشند.

پرسپوليسی‌ها نيز در هفته سی و چهارم مقابل تراکتورسازان تبريزی صف آرايی خواهند کرد.

شايان ذکر است، پژمان نوری، جواد شيرزاد از ملوان و عادل کلاه‌کج و رضا حقيقی، اميرحسين فشنگچی از پرسپوليس از داور اين ديدار کارت زرد گرفتند.

گفتنی است، پيش از آغاز اين ديدار به مناسبت گراميداشت روز ملی خليج فارس مراسم تقدير از جمعی از جانبازان سرافراز نيروی زمينی ارتش در دوران دفاع مقدس نيز برگزار شد.

پرسپوليس با اين پيروزی ۵۰ امتيازی شد و همچنان در رده ششم جدول رده بندی ليگ برتر قرار دارد و ملوان نيز با همان ۴۰ امتياز در جايگاه يازدهم جای گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016