سه شنبه 17 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حاجيلو: استقلال فعلی مجموعه‌ کاملی است، مهدوی‌کيا و تنهايی‌اش را ديدم و ياد خودم افتادم

پيشکسوت استقلال، تيم فعلی آبی‌ها را مجموعه‌ای کامل دانست.

اصغر حاجيلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با ابراز خرسندی از قهرمانی استقلال گفت: آوردن امير قلعه‌نويی به استقلال کار بزرگی بود که فتح‌الله‌زاده انجام داد. اين قهرمانی دل مردم را شاد کرد؛ هرچند از شکست پرسپوليس برابر تماشاگران خودش بسيار ناراحت شدم. وقتی شرايط مهدوی‌کيا و تنهايی‌اش را ديدم ياد خودم افتادم. خيلی ناراحت شدم وقتی که ديدم، مهدوی‌کيا به تنهايی دور زمين می‌دويد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او افزود: فتح‌الله‌زاده نشان داد که بدون پول هم می‌شود، مديريت کرد. به اين نتيجه رسيده‌ام که او وقتی که پول ندارد، حواسش جمع‌تر است. فتح‌الله‌زاده می‌داند که در زمان کم‌پولی چه کسی را به عنوان سرمربی به تيم بياورد. او قلعه‌نويی را آورد که بتواند حاشيه‌ها را هم جمع کند. با کمترين هزينه در آسيا و ليگ، بهترين نتايج را گرفت. کار سختی بود اما باشگاه با آوردن بازيکنان و کادرفنی مناسب يک پازل قهرمانی چيد.

پيشکسوت استقلال در ادامه باز هم به تمجيد از مديريت فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويی پرداخت و افزود: قلعه‌نويی به خوبی حاشيه‌ها را جمع کرد. او وضعيتی ايجاد کرد تا فرهاد مجيدی به استقلال بيايد و به اين ترتيب جواب حاشيه‌سازان را داد. همان‌طور که ديديد اين هوشياری امير باعث شد تا فرهاد به استقلال کمک کند و زمينه‌ساز قهرمانی استقلال شود. وقتی که می‌بينيد افرادی از کيلومترها آن‌طرف‌تر دل‌شان برای تيم استقلال می‌تپد و با اين قهرمانی خوشحال می‌شوند، حس خوبی به شما دست می‌دهد.

او در پاسخ به اين سوال که نظرش درباره جدايی احتمالی قلعه‌نويی از استقلال چيست، اظهار کرد: مطمئنم اين صحبت حقيقت ندارد. قلعه‌نويی را می‌شناسم. اگر بخواهد برای پيشرفت به خارج از کشور برود، چيز ديگری است اما به طور قطع او در ايران تنها در استقلال خواهد بود. قلعه‌نويی برای پول به جايی نمی‌رود. او استقلال را در بی‌پولی هدايت کرد و حتما کارش را در آسيا به سرانجام خواهد رساند.

حاجيلو ادامه داد: همين حضور نکونام در استقلال از نکات مثبت قلعه‌نويی و فتح‌الله‌زاده بود. نکونام بازيکن بسيار تاثيرگذاری است و ضدحملات حريف را به خوبی خنثی می‌کند. استقلال فعلی يک مجموعه کامل است. فقط فردی مثل امير است که می‌تواند با قول به بازيکنان آنها را آرام کند اما قطعا اين مسئله هميشگی نخواهد بود. شما سپاهان را ببينيد. اين تيم نتيجه مديريتش را می‌گيرد. اگر آقای رحيمی از اين تيم برود و آقای ايکس به اين تيم بيايد، هيچ اتفاق خاصی نمی‌افتد؛ چرا که مديريت کار خودش را می‌کند.

او در پاسخ به اين سوال که به نظرش کدام‌يک از خطوط استقلال برای فصل بعد بيشتر بايد تقويت شوند، گفت: فکر می‌کنم اگر اسکلت اصلی استقلال که ۱۳ بازيکن هستند، حفظ شود، خيلی از مسائل حل می‌شود. با اين حال فکر می‌کنم در هافبک نفوذی به‌خصوص جناح چپ، استقلال نياز به تقويت دارد که با برطرف کردن اين ضعف حتما توانايی قهرمانی در آسيا را دارد.

پيشکسوت استقلال در پايان در پاسخ به شايعه خداحافظی مجيدی از فوتبال واکنش نشان داد و بيان کرد: خدا نکند که اين گونه باشد. او تا ۴۰ سالگی قادر به بازی است. وجود مجيدی يک نعمت است و اميدوارم در مجموعه استقلال باقی بماند؛ چرا که مانند يک جوان بازی می‌کند و به هيچ وجه از لحاظ بدنی کم نمی‌آورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016