سه شنبه 17 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اوليويرا: مشکل فوتبال شما، ما پرتغالی‌ها نيستيم

سرمربی سابق تراکتورسازی می‌گويد فوتبال ايران را دوست دارد و شايد روزی به ايران بازگردد.

تونی اوليويرا پيش از ترک ايران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره آخرين توافقات خود با مديران باشگاه تراکتورسازی احساس خود پيش از ترک ايران و علاقه‌اش برای بازگشت به فوتبال ايران صحبت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


* روز گذشته با جعفری جلسه داشتيد. چه نتيجه‌ای پس از نشست حاصل شد؟
- با جعفری صحبت کردم و قرار شد که تا پايان ماه می پولم را از تراکتورسازی بگيرم. مشکل خاصی وجود ندارد و ما با توافق از يکديگر جدا شديم.

* ناراحت نيستيد که تراکتورسازی و فوتبال ايران را ترک می‌کنيد؟
- از اين موضوع خيلی ناراحتم. دوره خوبی را در تراکتورسازی سپری کردم. مردم تبريز با من رفتار خيلی خوبی داشتند. هيچ وقت آنها را فراموش نمی‌کنم. آنها هميشه در قلب من می‌مانند. تراکتورسازی قدرت بزرگی به اسم هوادارانش دارد و بدون هوادارانش هيچ چيز نيست.

* از عملکرد خودتان در تراکتورسازی راضی بوديد؟
- ما امسال قهرمان نشديم، چرا که استقلال و سپاهان از ما قوی‌تر بودند اما تراکتورسازی می‌تواند فصل بعد برای قهرمانی بجنگد و اميدوارم که قهرمان شود. ما خوب فوتبال بازی می‌کرديم و از کار خودم در اين تيم راضی هستم.

* برخی معتقدند مديرعامل تراکتورسازی شما را اخراج کرد تا فشارهايی که روی خود بود را بردارد.
- نمی‌خواهم به گذشته برگردم و درباره اين مسائل صحبت کنم. هر چه که بود با توافق ما تمام شد. ديگر درباره هيچ آدمی صحبت نمی‌کنم. من فقط از هواداران تراکتورسازی و مردم ايران می گويم که خيلی مهربان و مهمان نواز هستند.

* ممکن است دوباره به ايران برگرديد؟
- کسی از آينده خبر ندارد . من به پرتغال می‌روم و مدتی در کنار خانواده‌ام خواهم بود. البته شايد به ايران برگشتم، چرا که فوتبال شما را خيلی دوست دارم.

* در هفت – هشت ماهی که در تراکتورسازی بوديد، فوتبال ايران را چطور ديديد؟
- فکر می‌کنم الان بهترين زمان برای فوتبال ايران نيست، چرا که بازيکنانی مثل کريمی و مهدوی کيا خداحافظی کرده‌اند. خيلی وقت است که بازيکنانی در سطح آنها را در فوتبالتان نداريد. بايد بيشتر با جوانان کار کنيد و فرصت بيشتری به آنها بدهيد. پتانسيل بازيکنان ايرانی واقعا بالاست.

* به غير از کی‌روش که همچنان مربی تيم ملی است، شما آخرين پرتغالی در فوتبال ايران بوديد.
- بله. من به همراه ژوزه به ايران آمدم و حالا فقط کی‌روش مانده است، اما موضوع اينجاست که مشکل مربيگری ما نيست. من از عملکردم در ايران راضی‌ام و تراکتورسازی فرصت خوبی برای پيشرفت در سال‌های آينده دارد . تيمم را خيلی دوست داشتم، چرا که زيبا بازی می‌کرد.

* تيم ملی ايران با کی‌روش به جام جهانی می‌رود؟
- در توانايی کی‌روش شکی وجود ندارد. در فوتبال هر اتفاقی امکانپذير است. اميدوارم ايران به جام جهانی برود و مردمتان خوشحال شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016