سه شنبه 17 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی رحمتی: از مردم عذرخواهی می‌کنم، تيم ملی نه برای من است نه برای کی‌روش

دروازه بان تيم استقلال می‌گويد حرف‌هايش عليه کارلوس کی‌روش به خاطر عصبانيتش بوده و سرمربی تيم ملی يکی از بهترين مربيان خارجی است که در ايران حاضر شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مهدی رحمتی با اشاره به قهرمانی استقلال در ليگ برتر اظهار کرد: بايد در ابتدا اين قهرمانی را به هواداران استقلال تبريک بگويم. از هيات مديره باشگاه تا فتح الله زاده و کادر فنی در اين قهرمانی سهيم بودند. همچنين بايد از حميد بابازاده که در اين سال سخت به من کمک کرد، تشکر کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او درباره تعداد بازيهايی که در اين فصل دروازه اش را بسته نگه داشت، گفت: در ۴۳ ديداری که درون دروازه استقلال بوده ام در ۲۱ بازی گل نخورده ام. البته گل نخوردن يک تيم به کل تيم بر می گردد. ما ابتدای فصل تعدادی بازيکن جديد گرفتيم اما توانستيم امتيازهای خوبی بگيريم. در نيم فصل دوم بازيکنان خوبی به ما اضافه شدند و کارمان راحتتر شد.

رحمتی درباره عملکرد استقلال در ليگ قهرمانان آسيا گفت: ما در آسيا در سختترين گروه قرار داشتيم اما توانستيم خيلی خوب نتيجه بگيريم. در مرحله بعد بايد الشباب را پشت سر بگذاريم تا به جمع هشت تيم برتر آسيا برويم. مشکل اينجاست که مشخص نيست تيم استقلال در فصل بعد از چه ترکيبی استفاده می کند.

دروازه بان سابق تيم ملی با اشاره به مصاحبه اش عليه کارلوس کی روش پيش از سال نو گفت: شب عيد بود و مشکلات بازيکنان شرايط سختی را به وجود آورد و من از روی عصبانيت آن حرفها را درباره کی روش زدم. فکر می کنم کسی نمی تواند توانايی مربی ای که روزگاری دستيار فرگوسن بوده يا سرمربی رئال مادريد بوده را زير سوال ببرد. من هم دوسال شاگرد کی روش بوده ام و در اين مدت چيزهای زيادی از او ياد گرفتم. فکر می کنم کی روش بهترين مربی خارجی بوده که به ايران آمده است. الان همه هم و غم مردم صعود تيم ملی به جام جهانی است.

رحمتی در پاسخ به اين سوال که آيا رابطه شما با کی روش خوب بود، گفت: رابطه من و کی روش خوب نبود بلکه خيلی صميمانه بود تا جايی که پيش از بازی با کره گفت من بهترين دروازه بان آسيا را دارم و خيالم از دروازه راحت است ولی بعدا يکسری مسائلی مطرح شد که من تصميم گرفتم با اعلام تصميم خداحافظی موقت صحت و سقم آن قضايا را بررسی کنم. سرمربی تيم بايد نقش پدر را داشته باشد. اگر پسر يک خانواده نخواهد يک روز به خانه بيايد، پدر می گويد برو و از او درباره تصميمش نمی پرسد؟ مگر دانيال داوری نگفت من نمی توانم بيايم. من نمی خواهم با حرفهايم حاشيه ايجاد کنم چون آرزوی قلبی من هميشه موفقيت تيم ملی و صعود به جام جهانی بوده است.

وی در پاسخ به اين سوال که نکونام چه نقشی در تصميمش برای کناره گيری از تيم ملی داشت، گفت: در تيم ملی جواد هيچ نقشی نداشت. من با نکونام دوست دوازده ساله هستم و تنها چند وقت به هم کاری نداشتيم اما در زمين مثل برادر با هم بوديم. ما مشکلی با هم نداشتيم. در ترکيه کاپيتان تيم مشخص شد اما وقتی نکونام تصميم گرفت به استقلال بيايد، خودم گفتم چون کاپيتان تيم ملی هستی بايد اينجا هم کاپيتان باشی. در بازی دوم حضور جواد در تيم ما چون هواداران فکر می کردند جواد به جای فرهاد مجيدی به استقلال آمده، شرايطی را ايجاد کردند که فضای خوبی نبود. با اين حال من به نکونام گفتم اين بازوبند برای شماست. تا بازی با گهر که من به نکونام گفتم بازوبند را ببند اما قلعه نويی در رختکن گفت سر يک تکه پارچه بحثی نباشد. بعد از بازی يکی، دو نفر حرفهايی زدند که باعث شد مشکلاتی پيش بيايد ولی الان شکر خدا هيچ مشکلی با هم نداريم.

رحمتی که با برنامه ۹۰ گفت و گو می کرد، در پاسخ به اين سوال که آيا دوست داری به تيم ملی برگردی، گفت: در اين چند وقت اخير مردم، دوستان و همه در مواجهه به من گفتند دوست دارند من برگردم تيم ملی اما اين را هم بايد بگويم تيم ملی نه برای من است و نه برای کی روش.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا برای بازگشت به تيم ملی حاضری از کی روش عذرخواهی کنی، گفت: من کاری نکرده ام که از کی روش عذرخواهی کنم. من گفتم در عصبانيت درباره کی روش حرفی زدم و در اين برنامه حرفهايم را اصلاح کردم اما چيزی نگفته ام که بخواهم عذرخواهی کنم. به خاطر خداحافظی ام از مردم عذرخواهی می کنم اما فکر نمی کنم دليلی برای عذرخواهی از سرمربی تيم ملی وجود داشته باشد. اين تيم ملی کشور است و به خاطر يک اختلاف نظر کوچک نمی شود برای تيم ملی يک کشور تصميم گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016