دوشنبه 23 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امير عابدينی: دستور داده‌اند با اين گزينه‌ها برای پرسپوليس مذاکره شود

مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس با بيان اينکه برخی دستور داده اند با گزينه های فعلی برای هدايت تيم فوتبال پرسپوليس مذاکره شود از اظهار نظر پيرامون حميد درخشان خودداری کرد و در مورد ناراحتی برخی پيشکسوتان اين باشگاه گفت: آنها حق دارند، دستور داده شده است با اين چند گزينه مذاکره شود. برای تيم‌های دولتی اين دستور از کجا می‌آيد؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



امير عابدينی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد بحث انتخاب سرمربی برای پرسپوليس و احتمال سرمربيگری محمد مايلی‌کهن يا حميد درخشان، ضمن بيان مطلب فوق گفت: من راجع به فرد صحبت نمی‌کنم زيرا واقعا همه اين نفرات برای پرسپوليس زحمت ‌کشيده‌اند. مثلا مايلی‌کهن که در زمان بازيگری هرچه در توان داشته، برای پرسپوليس انجام داده، در زمان مربی بودن هم برای اين تيم تلاش کرده و هميشه به پرسپوليس تعصب داشته است. من خودم را مانند اين نفرات پرسپوليسی‌ نمی‌دانم. حميد درخشان هم همينطور.

وی افزود: مديران باشگاه پرسپوليس امروز بايد بسنجند چه می‌خواهند؟، به کجا می‌خواهند برسند؟، برنامه‌های‌شان چيست؟، ساختارسازی آنها چه بوده است؟ و در نهايت ببينند خواسته و توقع مردم چيست؟ آنوقت می‌توانند به سراغ گزينش مربی بروند. اگر نداديم به کجا می‌خواهيم برويم و بعد با هزار عاطفه و احساس سرمربی را انتخاب می‌کنيم، آن وقت اگر با عدم نتيجه‌گيری مواجه شويم، هم به آدمی که برای پرسپوليسی‌ها بزرگ بوده و هم خود پرسپوليس ضربه زده‌ايم.

مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس همچنين تاکيد کرد: اعتقاد دارم بايد با حوصله‌تر، دقيق‌تر و حساب‌ شده‌تر بررسی کرد زيرا اگر بين اين دو نفر هم بخواهيم انتخاب کنيم، گزينش نهايی ۵۰-۵۰ است.

وی با بيان اينکه آنچه امروز در پرسپوليس مهم بوده متاسفانه حواشی اطراف آن است، ادامه داد: اگر به طور مثال محمد رويانيان در وعده و وعيدها قبول می‌کرد، در مسائل انتخابات حضور داشته و پرسپوليس را دنبال يک جريان فکری ببرد و در انتخابات به آن جريان فکری کمک کند، قطعا نامه‌ای داده نمی‌شد که ماموريتش در باشگاه پرسپوليس تمام شده است.

عابدينی صحبت‌هايش را اينگونه ادامه داد: اين مسائل را بايد دوستان ما که در کار سياسی و اجرايی هستند، باور کنند که بافت هويتی تيم‌های استقلال و پرسپوليس سياست را بر نمی‌تابند زيرا هويت ملی دارند، پس يک جريان فکری خاص نمی‌تواند مالک اين باشگاه‌ها شود. به نظرم هويت ملی اين باشگاه‌ها بايد در قالب يک سرمايه‌ ملی در نظر گرفته شوند. سرمايه ملی به علت آنکه برای مردم است، مال اين دولت و آن دولت نخواهد بود.

وی همچنين خاطرنشان کرد: بايد اين باور را پيدا کنيم که ممکن است مردم من و شما را دوست نداشته باشند اما اين تيم را دوست دارند، آنوقت نمی‌توانيم برای اين تيم تصميمی بگيريم که تنها ما دوست داشته باشيم، بايد ببينيم مردم چه می‌خواهند.

مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس در ادامه در مورد ناراحتی پيشکسوتان و اعضای کميته فنی که به بازی گرفته شده‌اند، تصريح کرد: آنها حق دارند، دستور داده شده است با اين چند گزينه مذاکره شود. برای تيم‌های دولتی اين دستور از کجا می‌آيد؟ شما که می‌دانيد.

شما در باشگاه داماش با حميد درخشان کار کرده‌ايد، آيا اين مربی می‌تواند گزينه مناسبی برای پرسپوليس باشد؟ وی در پاسخ به اين پرسش خبرنگار مهر اظهار داشت: من نمی‌توانم الان نظری در اين مورد بدهم. در پرسپوليس بزرگان فوتبال نشسته‌اند و در جائيکه نفراتی همچون پروين، کلانی، پنجعلی، وطنخواه و ... که اسطوره‌های پرسپوليس هستند، حضور دارند، من نبايد نظری بدهم.

عابدينی با بيان اينکه با وی مشورتی در اين خصوص نشده است، در پايان گفت: قطعا اگر بحث مشورت با من بود، بنده را به نشست‌ها دعوت می‌کردند تا در آنجا نظر خودم را اعلام کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016