چهارشنبه 8 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وحيد هاشميان: در ايران فقط سرمربی می‌شوم

ايسنا ـ مهاجم اسبق تيم ملی فوتبال ايران که باشگاه تراکتورسازی برای استخدامش به عنوان يکی از دستياران مجيد جلالی ابراز علاقه کرده بود، می‌گويد که قصد ندارد تا يک سال آينده به ايران بازگردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وحيد هاشميان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) درباره‌ پيشنهاد باشگاه تراکتورسازی به وی برای حضور در کادر فنی اين تيم گفت: در حال حاضر در يک دوره مربيگری در هانوفر به سر می‌برم که شش روز طول می‌کشد اما مساله مهم‌تر اين است که تا يک سال آينده قصد بازگشت به ايران را ندارم و زمانی هم که به ايران بازگردم، قطعا به عنوان سرمربی کار خواهم کرد.

مهاجم پيشين بايرن‌مونيخ درباره دوره مربيگری که در آن حضور دارد، نيز گفت: در اين دوره درباره شيوه‌های نوين بدنسازی، تغذيه، پيشگيری از مصدوميت و تست‌های جديد آمادگی جسمانی در بوندسليگا آموزش‌هايی داده می‌شود که البته استاندارد آموزش‌ها در آلمان با ايران بسيار متفاوت است. در ايران اصلا آموزشی وجود ندارد و شما با رابطه می‌توانيد به هر جايی برسيد.

هاشميان همچنين گفت: طبق قاعده‌ای که اين‌جا وجود دارد برای دريافت مدرک مربيگری‌ام بايد ۱۲ ماه ديگر در آلمان به عنوان سرمربی فعاليت کنم تا دوره‌ام را به پايان برسانم. فعلا بيشتر به پر کردن اين زمان فکر می‌کنم و در هر تيمی حضور پيدا کنم آن را فرصتی برای يادگيری و تجربه می‌دانم.

سرمربی پيشين تيم فوتبال هالستنبک‌-رلينگن آلمان درباره‌ عملکردش در اين تيم در ليگ منطقه‌ای هامبورگ گفت: زمانی که هدايت اين تيم را پذيرفتم، يازدهم يا دوازدهم ليگ بود و با تيم‌های پايين‌تر از خودش امتياز برابری داشت ولی در نهايت تيم ما در رده هفتم قرار گرفت که بهترين نتيجه در چند سال اخير بوده است. ان‌شاءالله در مرحله‌ بعدی در تيم‌های ديگری حضور پيدا کنم.

هاشميان همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا پيشنهادی از تيم‌های ديگر آلمانی دارد يا خير، گفت: صحبت‌هايی با من شده است اما به تيم بعدی‌ام بيشتر به عنوان يادگيری و تجربه‌اندوزی نگاه می‌کنم تا کار.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016