سه شنبه 14 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴: ژاپن مسافر برزيل شدند

تيم فوتبال ژاپن با کسب يک امتياز از ديدار خود مقابل استراليا به عنوان اولين تيم آسيايی مجوز حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل را کسب کرد.

تيم فوتبال ژاپن با کسب يک امتياز از ديدار خود مقابل استراليا به عنوان اولين تيم آسيايی مجوز حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل را کسب کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، دو تيم ژاپن و استراليا از گروه B رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل عصر امروز و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه سايتاما شهر توکيو به مصاف هم رفتند و در نهايت هم به تساوی يک بر يک رضايت دادند.

گل‌های اين ديدار را ابتدا تامی اورا در دقيقه ۸۲ به ثمر رساند و ۱۰ دقيقه بعد کيسوکه هوندا از روی نقطه پنالتی گل تساوی و صعود بخش ژاپن را به ثمر رساند.

مردان سرزمين آفتاب تابان که تا پيش از اين با ۱۳ امتياز صدرنشين اين گروه بودند با يک امتياز اين ديدار ۱۴ امتيازی شده و به عنوان اولين تيم صعود کننده به جام جهانی از منطقه آسيا لقب گرفتند.

استراليا نيز با يک امتياز اين ديدار ۷ اميتازی شد و در کنار اردن در رده دوم قرار گرفت تا برای صعود به جام جهانی و کسب رتبه دوم اين گروه رقابت تنگاتنگی با اين تيم عربی داشته باشد.

ديگر ديدار اين گروه را امروز عمان و عراق از ساعت ۱۷:۳۰ دقيقه در مسقط برگزار می‌کنند.

امروز همچنين از ديدارهای گروه A قطر در دوحه از ساعت ۲۰:۴۵ دقيقه از تيم ملی ايران پذيرايی می‌کند و کره جنوبی هم از ساعت ۲۲ ميزبان لبنان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016