چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کريم انصاری‌فرد: صعود ايران به جام‌جهانی غيرممکن نيست

مهاجم تيم ملی فوتبال راهيابی ايران را به جام‌جهانی غيرممکن نمی‌داند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، کريم انصاری‌فرد در حاشيه تمرين تيم ملی درباره امکان رفتن ايران به جام‌جهانی اظهار کرد: فکر نمی‌کنم رفتن به جام‌جهانی غيرممکن باشد؛ چرا که همه تيم‌ها اين شانس را دارند و ما هم از اين قاعده مستثنی نيستيم و اميدوارم تمام مسئولان، کادرفنی، بازيکنان، اهالی رسانه و مطبوعات دست به دست هم دهند تا تيم ملی روانه جام‌جهانی شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


انصاری‌فرد درباره دعوتش به اردوی تيم ملی بيان کرد: در اردوی قبلی تيم ملی نبودم اما خوشبختانه دوباره به تيم ملی دعوت شدم و بنابراين هر چه را در توان دارم، برای تيم ملی می‌گذارم.

وی در پاسخ به اين سوال که بازی با تيم عمان را چطور می‌بيند، تصريح کرد: اولين بازی ما در مقدماتی جام‌جهانی با قطر است. بنابراين نياز داريم که با تيمی که همسطح قطر باشد، بازی کنيم. عمان از لحاظ شرايط تيمی و آب‌وهوايی به قطر نزديک است و فکر می‌کنم بازی خوبی پيش از سه ديدار مهمی که بايد برای رسيدن به جام‌جهانی انجام دهيم، باشد. ما در اين بازی می‌توانيم نکات و خواسته‌های کادرفنی را در زمين اجرا کنيم.

ملی‌پوش تيم ملی فوتبال ايران در پاسخ به اين پرسش که چقدر احتمال می‌دهد، در فهرست نهايی کارلوس کی‌روش برای سه بازی حساس تيم ملی در راه رسيدن به جام‌جهانی قرار بگيرد، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که در فهرست نهايی کی‌روش حضور داشته باشم.

اميدوارم که مردم عزيزمان دعا کنند تا سه بازی حساسی را که پيش‌رو داريم، به خوبی پشت سر بگذاريم تا بتوانيم به جام‌جهانی صعود کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016