شنبه 18 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور احمدی‌‎نژاد در تمرين تيم ملی فوتبال

مهر ـ رئيس جمهور ايران با حضور در محل برگزاری تمرين تيم ملی فوتبال کشورمان، با اعضای کادرفنی و بازيکنان اين تيم ديدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه ديدار حساس تيم ملی ايران و لبنان در هفته نهم از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل، محمود احمدی‌نژاد رئيس جمهوری کشورمان عصر امروز شنبه با حضور در محل برگزاری تمرين آماده‌سازی تيم ملی فوتبال ايران، ديدار صميمانه‌ای با اعضای کادرفنی و بازيکنان اين تيم داشت.

محمد عباسی وزير ورزش و جوانان، حميد سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، علی کفاشيان رئيس و مهدی محمدنبی دبيرکل فدراسيون فوتبال هم در بازديد رئيس جمهوری از تمرين تيم ملی فوتبال حضور داشتند.

***

گفتگوی خصوصی با بازيکنان تيم ملی
آرزوی رئيس جمهور برای فوتبال ايران

مهر ـ تمرين عصر شنبه تيم ملی فوتبال تحت تاثير حضور رئيس جمهور در زمين شماره يک ورزشگاه آزادی برگزار شد که جواد نکونام و کارلوس کی‌روش، نخستين نفراتی بودند که به استقبال رئيس جمهور آمدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم ملی فوتبال ايران که خود را برای برگزاری ديدار روز سه شنبه برابر لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ آماده می‌کند، عصر امروز شنبه تمريناتش را در زمين شماره يک ورزشگاه آزادی و در حضور محمود احمدی نژاد، رئيس جمهور برگزار کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در حاليکه خبرنگاران پس از ۱۵ دقيقه به بيرون از محوطه تمرين هدايت شده بودند، با ورود رئيس جمهور اجازه حضور در کنار زمين محل تمرين را گرفتند.

* دقايق ابتدايی حضور رئيس جمهور، با تمرين ملی‌پوشان در يک نيمه زمين همراه بود.

* تيم همراه رئيس جمهوری همکاری خوبی با خبرنگاران، عکاسان و فيلمبردارن برای حضور در کنار زمين داشتند و اصحاب رسانه در اين زمينه با مشکلی مواجه نشد.

* پس از ۱۰ دقيقه حضور رئيس جمهور روی نيمکت تيم ملی و قطع شدن تمرين، دکتر احمدی‌نژاد با همراهان به سمت بازيکنان در ميانه زمين رفتند و با آنها ديدار و گفتگو کردند.

* جواد نکونام و کارلوس کی‌روش، نخستين نفراتی بودند که به استقبال رئيس جمهور آمدند و دقايقی با يکديگر گفتگو کردند.

* در ادامه محمود احمدی‌نژاد به سمت ديگر بازيکنان رفت و با تک تک آنها گفتگو کرد.

* هنگام ورود دکتر احمدی‌نژاد به مرکز زمين، عکاسان از وی خواستند تا همراه با بازيکنان تيم ملی عکس دسته جمعی بگيرند.

* تيم ملی دقايقی در مرکز زمين شنونده نقطه نظرات دکتر احمدی نژاد بودند سپس با وی عکس يادگاری گرفتند.

* رئيس جمهوری در طول ديدارش با بازيکنان و در حضور خبرنگاران، بارها از خآنها خواست اگر صحبتی دارند مطرح کنندو بازيکنان هم گفتند صحبت های شان خصوصی است.

* بازيکنان تيم ملی پس از دقايقی به گوشه ديگر از زمين رفتند و با حضور احمدی نژاد صحبت های خصوصی شان را مطرح کردند ک ه اين گفتگوی خصوصی بيش از ۲۰ دقيقه به طول انجاميد.

* در طول صحبت های احمدی نژاد با بازيکنان تيم ملی که در گوشه ای از زمين انجام شد، کی روش روی نيمکت نشسته بود و در حال گفتگو با مسعود شجاعی بود.

* خبرنگاران و عکاساس پرتعدادی از تمرين تيم ملی استقبال کرده بودند.

* آندرانيک تيموريان، هنگام درخواست رئيس جمهور با شوخ طبعی به درخواست وی پاسخ داد.

* هنگام گفتگوی خصوصی بازيکنان با احمدی نژاد، وزير ورزش و رئيس فدراسيون فوتبال هم حضور نداشتند. البته عباسی در دقايق پايانی به جمع ملی پوشان اضافه شد.

* پس از پايان گفتگوی خصوصی رئيس جمهور با ملی پوشان، جواد نکونام و مجتبی جباری دقايقی به طور ايستاده با رئيس جمهور گفتگو کردند.

***

بازی خداحافظی ستاره‌های بزرگ فوتبال ايران با حضور احمدی‌نژاد

مهر ـ رئيس جمهور کشورمان در ديدار خصوصی‌اش با مسئولان فدراسيون و اعضای تيم ملی فوتبال پيشنهاد داد بعد از ديدار با کره‌جنوبی بازی خداحافظی برای بزرگان فوتبال ايران برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی‌نژاد رئيس جمهور کشورمان در ديدار عصر امروز شنبه خود را مسئولان فدراسيون فوتبال، کادرفنی و بازيکنان تيم ملی پيشنهاد برگزاری ديدار دوستانه بين تيم ملی فعلی با بازيکنان و ستاره‌های بزرگ فوتبال ايران که بدون برگزاری بازی خداحافظی، دوران بازيگری خود را به پايانی رساندند، را مطرح کرد.

احمدی‌نژاد درخواست کرد اين بازی پس از ديدار با کره‌جنوبی برگزار شود، ضمن اينکه رئيس جمهور برای حضور در اين مسابقه دوستانه به عنوان يکی از بازيکنان اعلام آمادگی کرد.

علی دايی، مهدی مهدوی‌کيا، حميد استيلی، عليرضا منصوريان و ... از نفراتی هستند که نامشان برای شرکت در اين مسابقه مطرح شد.

علی کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال در جمع خبرنگاران اين خبر را تائيد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016