یکشنبه 19 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی‌روش: فرصتی برای از دست دادن نداريم

ايسنا ـ سرمربی تيم ملی فوتبال ايران با قدردانی از باشگاه‌ها و هواداران فوتبال ايران به دليل آنچه او«فداکاری در حق تيم ملی» خواند، گفت: بايد برای فصل آينده برنامه خوبی تنظيم کنيم که به سود تيم ملی و باشگاه‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، کارلوس کی‌روش پس از جلسه‌ای که با مهدی تاج در سازمان ليگ فوتبال ايران داشت، اظهار کرد: از مسئولان سازمان ليگ مخصوصا آقای تاج و آقای کاظمی تشکر می‌کنم که اين جلسه را تشکيل دادند. يکی از مهمترين دلايل برگزاری اين جلسه هم اين بود که پيغامی را به سازمان ليگ و باشگاه‌ها، مربيان و هواداران فوتبال ايران برسانم و به خاطر از خودگذشتگی و فداکاری که در حق تيم ملی کردند از آنها تشکر کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: برای اينکه بتوانيم بهترين برنامه‌ها را برای تيم ملی تنظيم کنيم بايد فداکاری‌های زيادی از سوی اهالی فوتبال صورت می‌گرفت که خوشبختانه اين اتفاق رخ داد. اکنون هم خيلی مهم است که پيغام تشکر ما را به آنها برسانيد. چون تيم ملی بدون حمايت باشگاه‌ها، بازيکنان و هواداران فوتبال به هيچ‌جايی نمی‌رسد.

سرمربی تيم ملی فوتبال در ادامه گفت: اينجا نيامده‌ايم که به خاطر يک پيروزی جشن بگيريم بلکه آمده‌ايم تا باز هم برای آينده برنامه‌ريزی کنيم. جلسه قبلی ما در سازمان ليگ زمانی شکل گرفت که رقابت برای صعود به جام جهانی بين پنج تيم بود و حالا اين جنگ بين سه تيم است بنابراين رقابت آخر حساس‌تر است ولی ما با ديد باز به اين چالش نگاه می‌کنيم و از هر لحاظ برای آن آماده‌ايم.

کی‌روش افزود: همانطور که قبلا گفته بودم و عقيده دارم اگر مانند قبل متحد و يکدل باشيم در رقابت آخر هم پيروز به جام‌جهانی می‌رويم. باز هم از سازمان ليگ تشکر می‌کنم و اميدوارم پيغام تشکر مرا به باشگاه‌ها برسانيد اما دومين دليلی که به خاطر آن اينجا هستيم اين است که با همکاری يکديگر برنامه خوبی برای تيم ملی بنويسيم.

سرمربی پرتغالی تيم ملی ادامه داد: همانطور که آقای تاج گفت هر چه زودتر تصميم بگيريم به سود فوتبال ايران است. برنامه خوب برنامه ای نيست که به سود تيم ملی باشد ولی باشگاه‌ها را فراموش کند برعکس اين هم درست نيست. بايد شرايطی را فراهم کنيم که بهترين فرصت را برای تمرين بازيکنان در تيم ملی و باشگاه‌ها داشته باشيم. مطمئنم با تجربه‌ای که آقای کاظمی در اين کار دارد می تواند برنامه خوبی تنظيم کند که به سود تيم ملی و باشگاه‌ها باشد. هرچند بازی پلی‌آف کمی مشکل‌ساز شده است.

وی با تاکيد بر اينکه فوتبال ايران به ليگ و جام حذفی خوب نياز دارد، ادامه داد: برنامه‌ريزی خوبی نياز داريم که تيم ملی بتواند کار خود را در مقاطع مختلف به بهترين شکل انجام دهد و ليگ و جام حذفی هم به خوبی برگزار شود. فصل بعد برای فوتبال ايران حياتی است. جام جهانی ۲۰۱۴ در پيش است و ما نمی‌توانيم اين فرصت را از دست بدهيم. ما نياز داريم که با هم باشيم تا به هدف برسيم و دل ۷۶ ميليون ايرانی را شاد کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016