پنجشنبه 13 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اولين افتخار رشته‌های توپی زنان ايرانی: فوتسال زنان ايران در فينال

• مدال نقره فوتسال قطعی شد

شرق: تيم‌ملی فوتسال بانوان کشورمان در آستانه اولين افتخار تاريخ خود قرار دارد، ديروز در مرحله نيمه نهايی بازی‌های داخل سالن آسيا در رشته فوتسال، بانوان ملی‌پوش ايرانی مقابل اندونزی قرار گرفتند و توانستند با نتيجه ۴ بر صفر اين تيم را شکست داده و راهی فينال شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با صعود به مرحله فينال مدال نقره بانوان قطعی شده و بنابراين اولين مدال تاريخ فوتسال بانوان ايران به دست آمد. گل‌های ايران را در اين ديدار فرشته کريمی (۲گل)، نيلوفر اردلان و نسيمه غلامی به ثمر رساندند. شاگردان مظفر پيش از اين با ارايه بازی‌های خوب و تماشايی، مالزی، تايلند، ويتنام و هنگ‌کنگ را از پيش رو برداشته بودند.

ملی‌پوشان جمعه ساعت ۱۷ به وقت محلی در فينال با ژاپن رقابت خواهند کرد. ژاپن موفق شد در مرحله نيمه نهايی تايلند را شکست دهد. ژاپن عنوان قهرمانی آسيا در فوتسال بانوان را در اختيار دارد.

شهرزاد مظفر پس از صعود تيم‌ملی فوتسال بانوان به فينال بازی‌های داخل سالن آسيا می‌گويد: «از اينکه به فينال رفته‌ايم و مدالمان قطعی شده خيلی خوشحالم البته خوشحالی من بيش از خودم برای بازيکنان است. آنها تلاش زيادی کردند و استحقاق موفقيت را دارند.»

سرمربی تيم‌ملی فوتسال بانوان درباره ژاپن اظهار کرد: قبلا در جام‌جهانی فوتسال ۲ بر يک مقابل اين تيم شکست خورده‌ايم اما بازی را آناليز کرده و با فکر برد پا به زمين می‌گذاريم. اين تيم برای کسب موفقيت تشنه است و مقامی بالاتر می‌خواهد. تمام تلاشمان را می‌کنيم اما نمی‌دانم نتيجه چه می‌شود. با مقام دومی ارضا نمی‌شويم و دنبال قهرمانی هستيم. ژاپن دو دوره قهرمان شده اما همان‌طور که اندونزی را در اين مرحله آناليز کرديم برای ژاپن هم برنامه داريم. هيچ شکی نيست که فينال راحتی نداريم.»

اين برای اولين‌بار است که بانوان ورزشکار ايرانی در يک رشته توپی مدال می‌گيرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016