چهارشنبه 19 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور کريم انصاری‌فرد در پرسپوليس منتفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، کريم انصاری‌فرد مهاجم فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس که برای ماندن در اين تيم پنج جلسه با مسئولان باشگاه پرسپوليس برگزار کرد بعد از ظهر روز گذشته برای تمديد قرارداد با اين بازيکن طرفين به توافق لازم رسيدند و قرار شد انصاری‌فرد پس از امضای قرارداد بعد از ظهر امروز در تمرين سرخپوشان حضور پيدا کند.

اما با نظر علی دايی حضور انصاری‌فرد در پرسپوليس منتفی شد و در تماسی تلفنی به اين موضوع به وی اعلام شد و قرمزپوشان اعلام کردند که ديگر نيازی به اين بازيکن ندارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از همين رو پرونده کريم انصاری‌فرد برای حضور در پرسپوليس با شماره ۹ بسته شد.

ـــــــــــــــــــــــــ

انصاری‌فرد: به من گفتند حضورت در پرسپوليس منتفی است
به پيشنهادهای خارجی جواب منفی دادم

کريم انصاری‌فرد گفت: از باشگاه پرسپوليس به من زنگ زدند و اعلام کردند حضور من در پرسپوليس منتفی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، پيوستن کريم انصاری‌فرد به پرسپوليس يکی از سوژه‌های داغ رسانه‌ها در چند روز اخير بود تا آنجا که اين بازيکن روز گذشته با سرخپوشان برای تمديد قرارداد به مدت يک فصل ديگر به توافق رسيد. ولی امروز بعدازظهر پس از صحبت‌های تلفنی انجام شده اين ماجرا منتفی و پيوستن کريم انصاری‌فرد به پرسپوليس غيرممکن شد.

از همين رو دقايقی با انصاری‌فرد گفت‌وگويی انجام داديم که در زير می‌خوانيم:

فارس: آقای انصاری‌‌فرد امروز قرار بود در تمرين پرسپوليس شرکت کنی آيا سر حرفت هستی؟
- من هميشه گفته‌ام هميشه دعا می‌کنم خدا آن روز را نياورد که من برای پرسپوليس شرط و شروط بگذارم، اين را قلبا می‌گويم. نه دنبال بازارگرمی هستم و نه اينکه بخواهم خودم را مقابل هواداران کوچک نشان دهم. من هر چه دارم و ندارم از خدای بزرگ است و هميشه شاکر او هستم. شعار من اين است «عزت و ذلت دست خداست و او است که آينده ما را مشخص می‌کند». هميشه گفته‌ام خدايا شکرت که سلامتی را دارم. آرزويم اين است که همه مردم کشورم سلامت باشند.

فارس: نگفتی به تمرين می‌روی يا خير؟
- بايد اعلام کنم متاسفانه خير. من چند جلسه با مسئولان باشگاه پرسپوليس داشتم و حتی در جلسه دوم يا سوم بود که گفتم هر چه شما بگوييد من قبول دارم، مشکلی نيست. اين موضوع تا جلسه روز گذشته طول کشيد که بالاخره مشخص شد من امروز بعد از ظهر در تمرينات شرکت می‌کنم. البته در جلسه قبلی هم که داشتم يک بار قرار شد در تمرينات حضور پيدا کنم اما به من خبری ندادند و حتی يک بار هم رويانيان به من گفت که با همديگر بر سر تمرينات می‌رويم که باز هم خبری نشد.

فارس: پس همه چيز منتفی شده است؟
- اين داستان باز هم ادامه داشت، در حالی که منتظر بودم تا امروز بعد از ظهر با من تماس بگيرند تا به تمرينات بروم ديدم اين اتفاق نيفتاد. سپس خودم تماس گرفتم که بعد به من گفتند علی دايی مثل اينکه سه بار استخاره گرفته و استخاره‌هايی که برای حضور تو در پرسپوليس گرفته خوب درنيامده است.

فارس: چرا؟
- نمی‌دانم، باور کنيد من به خاطر پرسپوليس به پيشنهادات خارجی‌ام هم جواب منفی دادم و همان موقع مصاحبه کردم و گفتم من عاشق پرسپوليس بودم، هستم و خواهم بود. يعنی چراغ سبز خودم را نشان دادم اما مثل اينکه قسمت نبود در پرسپوليس بمانم. راضی‌ام به رضای خدا.

فارس: آيا دايی با تو مشکل داشت؟
- خير، من هميشه علی دايی را دوست دارم و خواهم داشت و احترام او بر من واجب است اما مثل اينکه استخاره‌هايی که ايشان کرده خوب نيامده است که من هم در اين باره حرفی ندارم.

فارس: پس چه کسی با تو مشکل دارد؟
- من با کسی مشکلی ندارم اما هواداران پرسپوليس بدانند اگر هر جای دنيای خاکی بروم يک روز برمی‌گردم و شماره ۹ را می‌پوشم. من دار و ندارم هوادارانی هستند که فصل گذشته با بزرگی خود پشت سر کريم انصاری‌فرد بودند، درس‌هايی به من دادند که هيچ‌وقت فراموش نمی‌کنم. مطمئن باشيد با قدرت برمی‌گردم و جواب اين هواداران را خواهم داد.

فارس: برخی‌ها معتقدند تو برای پرسپوليس بازارگرمی کردی؟
- خدا آن روز را نياورد که من برای پرسپوليس بازارگرمی کرده باشم. اين حرف را بزنم، موضوع پول در ميان نبود و من در جلسه دوم و سوم اعلام کردم که هر چه شما بگوييد قبول دارم اما مثل اينکه استخاره دوست نداشت من به پرسپوليس بيايم. البته روز گذشته به من اعلام شد که دايی دو بار استخاره کرده و خوب نيامده و امروز بعد از ظهر نيز برای بار سوم اين کار را انجام داده و باز هم خوب نيامده است.

فارس: پس کجا می‌روی؟
- دست خداست، اما به احتمال فراوان اگر خدا بخواهد و هواداران پرسپوليس رخصت بدهند به اروپا می‌روم.

فارس: برخی‌ها می‌گويند رفتن تو به اروپا يک بازارگرمی است؟
- خير اين مسئله اصلا درست نيست، حالا ببينيد من به اروپا می‌روم يا خير. اما من در مقطعی از زمان با شهادت مدير برنامه‌هايم به پيشنهاد خارجی‌ام به خاطر پرسپوليس جواب منفی دادم. هيچ منتی هم نيست، فقط خواستم اين حرف را بزنم که هواداران در جريان باشند آنهايی که در کوچه و خيابان به من لطف دارند. اما عليرغم ميل باطنی‌ام حضورم در پرسپوليس منتفی شده است. از هيچکس هم دلخور نيستم، راضی‌ام به رضای خدا ولی مطمئن باشيد به هر طريقی که شده با تلاش و کوشش زياد به جام جهانی می‌روم.

فارس: برخی‌ها می‌گويند تو به خاطر بدنسازی از تمرينات پرسپوليس فراری بودی؟
- واقعا نمی‌دانم اين حرف برای چيست، من صبح و بعد از ظهر زير نظر دکتر بهرامی در آکادمی ملی المپيک تمرين می‌کردم چون اين مسئله زياد صحيح نيست درباره‌اش حرف نزنيم بهتر است.

فارس: ماجرای رفتن به خارج از کشورت چه بود؟
- من مانند تمام بازيکنان ليگ برتر پس از اردوی تيم ملی پنج يا شش روز به خاطر کار شخصی برای استراحت اقدام کردم، در کل دنيا تمام بازيکنان برای ريکاوری خودشان يک ماه فاصله زمانی می‌اندازند و استراحت می‌کنند يعنی بعد از يک فصل پرفشار به نظر شما جرم بود که شش روز استراحت کنم؟ اما خدا می‌داند عليرغم اينکه خيلی حرف‌ها زدند اما من با هيچ تيمی صحبت نکردم و در آن شش روز فقط استراحت کردم.

فارس: ‌در پايان اگر حرفی داری بگو؟
- از تمام تيم‌هايی که با من وارد مذاکره شدند و به من لطف داشتند، تشکر می‌کنم. از صميم قلب برای موفقيت پرسپوليس آرزو دارم و هميشه دعا می‌کنم که اين تيم بتواند در عرصه‌های مختلف مخصوصا با علی دايی موفق و سربلند باشد. بالاخره مثل اينکه امسال قسمت نيست در پرسپوليس باشم اما از تمام هواداران می‌خواهم اين تيم را حمايت کنند. قسمتم اين بود اما مطمئن باشيد يک روز برمی‌گردم. جا دارد در پايان از محمد رويانيان به عنوان مديرعاملی عاشق و زحمت کش تقدير و تشکری ويژه داشته باشم، ما بايد امثال رويانيان را در فوتبالمان حفظ کنيم، او نياز به زمان دارد تا خود را ثابت کند و ان‌شاءالله حالا که مانده است، در پرسپوليس موفق می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016