پنجشنبه 20 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اشکان دژاگه، نفس تازه فولام و دارايی واقعی "يول"

• پنج مهره کليدی فولام در فصل ۱۴- ۲۰۱۳

خبرگزاری تسنيم: اشکان دژاگه با بازی خوبش در فصل گذشته برای فولام همچنان مورد توجه رسانه‌های ورزشی جهان است.

به گزارش خبرگزاری تسنيم، تيم فولام به سرمربيگری مارتين يول فصل گذشته موفق شد با عملکرد رضايت‌بخش خود در مکان دوازدهمی ليگ برتر انگليس جای بگيرد.

سايت FTBpro.com بازيکنان تاثيرگذار تيم فوتبال فولام را که بايد بازی آنها در فصل ۱۴- ۲۰۱۳ دنبال کرد را معرفی کرده است. اين سايت اشکان دژاگه، هافبک ايرانی فولام را به عنوان نفس اين تيم لندنی معرفی کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


۵- مارتن استکلنبرگ
استکلنبرگ، سنگربان هلندی تيم فوتبال فولام با قد يک متر و ۹۷ سانتی‌متری شوت‌گيری قهار است. او پيش از اينکه به تيم رم ايتاليا بپيوندد در ميان هواداران آژاکس از محبوبيت خاصی برخوردار بود. اين دروازه‌بان در فصل آينده جايگزين مارک شوارتزر خواهد شد که به چلسی پيوست.

۴- فرناندو آموربيتا
آموربيتا، مدافع ميانی فولام با قدرت جسمانی که دارد به نظر نمی‌رسد در فوتبال انگليس دچار مشکل شود. مدافع ونزوئلايی اين تيم لندنی که پيش از اين در اتلتيک بيلبائو نيز سابقه بازی دارد از نظر انضباطی نيز رکوردار است. او در فصل ۱۲- ۲۰۱۱ پانزده کارت زرد و ۳ کارت قرمز دريافت کرده است.

۳- الکس کاکانيکليچ
کاکانيکليچ، هافبک سوئدی فولام پس از اينکه در فصل گذشته به طور قرضی به بارنلی پيوست مجددا به ترکيب تيم فراخوانده شد. او که تنها ۲۱ سال سن دارد فرصت زيادی برای به اثبات رساندن خود در پست‌های هافبک ميانی و هافبک کناری اين تيم دارد.

۲- ساشا ريتر
پس از اينکه ساشا ريتر آلمانی به طور قرضی از کلن آلمان به فولام پيوست به قدری خوب باری کرد که در پايان فصل ۱۳- ۲۰۱۲ به عنوان بهترين بازيکن فصل اين تيم غرب لندنی معرفی شد. مدافع ۳۰ ساله فولام در کنار دژاگه عملکرد درخشانی در اين فصل از خود نشان داد.

۱- اشکان دژاگه
اشکان دژاگه فصل گذشته همچون نفسی تازه برای تيم فوتبال فولام بود تا اينکه در انتهای فصل دچار مصدويت شد و از ترکيب اصلی تيم دور ماند. نوع بازی اين هافبک کناری چيزی بود که فولام مدت‌ها کمبودش را حس می‌کرد. اين بازيکن ايرانی تيزپا با تسلط خوبی که روی توپ دارد برای فولام يک دارايی واقعی است. همکاری دژاگه و ريتر در سمت راست تماشای بازی فولام را لذت‌بخش می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016