پنجشنبه 10 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايران - شيلی، ۱۹ شهريور در "کوکو اومبو"

شهردار شهر کوکو اومبوی شيلی از برگزاری ديدار دوستانه تيم ملی فوتبال اين کشور با تيم ملی فوتبال ايران در اين شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سايت "لاترسرای" شيلی اعلام کرد، ديدار دوستانه تيم‌های ملی ايران و شيلی دهم سپتامبر (۱۹ شهريور) در ورزشگاه ۱۸ هزار نفری فرانسيسکو سانچس شهر کوکو اومبو برگزار می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس اعلام اين سايت، شهردار اين شهر در گفت‌وگو با راديو محلی اعلام کرد که فدراسيون فوتبال شيلی با ارسال نامه‌ای رسمی خواهان برگزاری اين بازی شده است. شيلی چهار روز قبل از بازی با ايران در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزيل روبه‌روی ونزوئلا قرار می‌گيرد.

***

محمدنبی: در حال بررسی پیشنهاد شیلی هستیم
از دو تیم دیگر هم پیشنهاد داریم

دبیرکل فدراسیون فوتبال با تایید خبر پیشنهاد شیلی برای انجام بازی دوستانه با تیم ملی از بررسی این پیشنهاد از سوی کارلوس کی‌روش خبر داد.

مهدی محمدنبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره خبر بازی دوستانه ایران و شیلی که از سوی سایت "لاترسرای" شیلی و به نقل از شهردار شهر کوکو اومبو اعلام شد، توضیح داد: فدراسیون فوتبال شیلی این پیشنهاد را به ما داده است اما سرمربی تیم ملی باید برای انجام بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال شیلی موافقت خود را اعلام کند.

وی افزود: تاکنون سه کشور برای انجام بازی با ایران به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده‌اند که کارلوس کی‌روش هنوز هیچ کدام را تایید نکرده است.

دبیر کل فدراسیون فوتبال همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا سرمربی تیم ملی نیز تیم‌هایی را برای انجام دیدار تدارکاتی پیشنهاد داده است یا نه، به ایسنا گفت: کی‌روش هنوز تیمی را پیشنهاد نداده و در حال بررسی سه تیمی است که خواستار بازی با ایران هستند.

نبی در پایان همچنین در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ایسنا مبنی بر این که سه کشوری که برای ایران در خواست فرستاده‌اند، چه تیم‌هایی هستند، تصریح کرد: اجازه بدهید نام این تیم‌ها را فعلا اعلام نکنیم. اگر بگویم ممکن است مشکلی پیش بیاید و بازی‌ها صورت نگیرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016