پنجشنبه 10 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گل‌محمدی: درست نيست که پرسپوليسی‌ها جواب تلفنم را نمی‌دهند

يحيی گل‌محمدی به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش از پرسپوليس انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، يحيی گل‌محمدی در نشست خبری پيش از ديدار تيمش مقابل صبای قم از هفته دوم ليگ برتر سيزدهم اظهار کرد:‌ بازی سختی را پيش‌رو خواهيم داشت. صبا تيم خوبی است و شناخت مناسبی از اين تيم داريم. يک سال با تيم صبا کار کرده‌ام. اتفاقا اکثر نفرات سال گذشته در حال حاضر در اين تيم حضور دارند. با توجه به اين که هر دو تيم مهره‌های هجومی خوبی را در اختيار دارند، اميدوارم فردا شاهد يک بازی خوب و جذاب باشيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: هر تيمی که از موقعيت‌هايش بهتر استفاده کند، می‌تواند برنده بازی باشد. خوشبختانه در شروع ليگ توانستيم سه امتياز باارزش را مقابل فجر کسب کنيم. در ليگ پيروزی در بازی نخست بسيار مهم و روحيه‌بخش است که ما به آن رسيده‌ايم. امسال تيم جوانی را در اختيار داريم که از سال گذشته جوان‌تر شده است. البته نفت تلفيقی از بازيکنان جوان و باتجربه است که می‌تواند حرف‌های زيادی برای گفتن داشته باشد اما هنوز خيلی زود است که بخواهيم در مورد کانديداهای قهرمانی و کسب سهميه آسيا صحبت کنيم. بعد از هفته‌های پنجم يا ششم ليگ برتر بهتر می‌توان دراين‌باره به اظهارنظر پرداخت.

سرمربی پيشين پرسپوليس همچنين درباره طلبش از اين باشگاه مطرح کرد: بخشی از طلبم از پرسپوليس باقی مانده و هنوز پرداخت نشده است. برای دريافت طلبم ۲ بار با آقای شيرينی قرار گذاشتم که ايشان خيلی راحت از حضور در جلسات خودداری کرد. درست نيست که بخواهم از طريق مقامات قضايی و کميته انضباطی پيگير قضايا باشم و اميدوارم اين مسئله زودتر حل شود. پارسال زحمات زيادی برای اين تيم کشيدم. دوستان کافی است شرايط نيم‌فصل اول و دوم فصل پيش را مقايسه کنند تا متوجه کمک من به پرسپوليس بشوند. اين درست نيست که جواب‌های تماس‌هايم را نمی‌دهند. اين مسئله جای تاسف دارد البته معتقدم مشغله کاری زياد رويانيان و شيرينی باعث اين اتفاقات شده است اما اميدوارم زودتر اين مشکل حل شود تا مجبور نشوم کارهايی که نه در شان من است و نه شان پرسپوليس، انجام دهم.

گل‌محمدی در پاسخ به اين پرسش که فضای کار کردن در پرسپوليس و تيم‌های مثل نفت تهران چه تفاوتی دارد، گفت: قطعا تفاوت زياد است. در تيمی چون نفت به دور از حاشيه کارم را انجام می‌دهم و امکانات خوبی در اختيارم قرار دارد. نفت با خيلی از تيم‌های ديگر در ليگ تفاوت دارد. هم از نظر مديران و اين که امکانات خوبی در اختيارمان قرار دارد و هم اين که پرداختی‌ها به موقع انجام می‌شود که تمام اين مسائل روی روند کاری مربی تاثير مثبت دارد. از اين که اين موارد در تيم نفت رعايت شده، تشکر فراوانی دارم. همان طور که اعلام کردم کار در تيم‌هايی مانند نفت و پرسپوليس متفاوت است. در نفت شما می‌توانيد تمرکز کامل خود را روی تمرينات و نقاط ضعف و قوت بگذاريد ولی متاسفانه در تيم‌های بزرگی مثل پرسپوليس بخش عمده‌ای از فکر و تمرکز مربی برای کارهای حاشيه‌ای است. سال گذشته هم که حواشی بيشتر از هميشه بود.

وی در پايان تاکيد کرد: اميدوارم روند پيروزی‌هايمان ادامه‌دار باشد. تمام تلاش‌مان اين است که نفت اين روند را ادامه بدهد. البته فعلا يک بازی از ليگ گذشته و به نوعی هنوز مسابقات استارت نخورده است. اگر بتوانيم در دومين ديدار هم پيروز شويم آن وقت می‌توانيم بگوييم استارت خوبی زده‌ايم. انگيزه زيادی برای ديدار مقابل تيم خوب صبا داريم و می‌خواهيم به پيروزی برسيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016