شنبه 16 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شجاعی: لاس‌پالماس را با مشورت کی‌روش انتخاب کردم

ايسنا ـ مسعود شجاعی با اعلام اين که هدفش از پيوستن به لاس پالماس فوتبال زيبا بود می‌گويد با کارلوس کی‌روش برای رفتن به اين تيم مشورت کرده‌ام.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مسعود شجاعی با قراردادی يک ساله به تيم لاس پالماس در دسته دو اسپانيا پيوست تا از اين به بعد با پيراهن شماره "۱۲" اين تيم به ميدان برود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



مسعود شجاعی روز گذشته (جمعه) در مراسم معارفه خود در باشگاه لاس پالماس، درباره پيوستن به اين تيم، گفت: هميشه می‌دانستم که لاس پالماس تيم بزرگی در اسپانياست، به همين خاطر تصميم گرفتم تا به اين تيم بپيوندم. می‌خواهم در لاس‌پالماس از فوتبال لذت ببرم و بتوانم به تيم کمک کنم تا به لاليگا بياييم.

مسعود شجاعی در ادامه، گفت: با احترام به تمام تيم‌ها به لاس‌پالماس آمدم، زيرا لاس‌پالماس تيمی است که هميشه فوتبال زيبايی را ارائه می‌کند و اين چيزی است که من به دنبال آن بودم. در لاس‌پالماس، آراندا و والرون را می‌شناسم که بازيکنان بزرگی هستند. همه چيز فراهم است تا بتوانيم در اين فصل فوتبال زيبايی را به نمايش بگذاريم و به لاليگا صعود کنيم.

شجاعی درباره آمادگی خود نيز، گفت: من يک ماه با مربی بدنساز اوساسونا تمرين کرده‌ام تا بتوانم آمادگی خودم را حفظ کنم. الان خيلی خوبم و کاملا آماده بازی هستم.

شجاعی درباره پيوستنش به لاس‌پالماس، گفت: من با کارلوس کی‌روش صحبت کرده‌ام و او به من گفت به تيمی برو که بتوانی در آنجا نه تنها فرصت بازی کردن را داشته باشی، بلکه بتوانی فوتبال زيبايی را به نمايش بگذاری. از رييس باشگاه و مسئولان باشگاه لاس‌پالماس که به من کمک کردند تا به اين باشگاه بياييم سپاسگزارم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016