دوشنبه 18 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی‌روش: ترجيح دادم در اين مقطع ايران نباشم، کفاشيان می‌داند چرا رفتم

پس از مشکلاتی که برای آماده‌سازی تيم ملی در راه حضور در جام جهانی پيش آمد، کارلوس کی‌روش هم ايران را ترک کرد تا بر نگرانی‌ها افزوده شود. حدس و گمان‌های زيادی درباره علت ترک ايران از سوی سرمربی تيم ملی وجود دارد، موضوعی که کی‌روش ترجيح می‌دهد به طور شفاف درباره آن صحبت نکند و مسئوليتش را بر عهده کفاشيان و تاج می‌گذارد.
سرمربی تيم ملی فوتبال در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره علت خروجش از ايران و شايعه‌هايی که در اين رابطه به وجود آمده صحبت کرد.

* شما شنبه شب ايران را ترک کرديد. بعد از آن شايعه‌های زيادی درباره علت رفتن‌تان پيش آمد و خيلی‌ها گفتند ممکن است ديگر به ايران برنگرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


- در اين رابطه صحبتی ندارم که مطرح کنم. شما بايد در اين رابطه با کفاشيان صحبت کنيد. او کاملا می‌داند که چرا مجبور شدم از ايران بروم. مسئوليت پاسخگويی به اين سوال که چرا من از ايران رفته‌ام را به کفاشيان ارجاع می‌دهم.

* اما الان صحبت‌های زيادی در اين رابطه وجود دارد و بعضی از استعفای احتمالی شما خبر می‌دهند.
- همان طور که گفتم فعلا نمی‌خواهم صحبتی انجام دهم. همه مردم ايران می‌دانند، من به کفاشيان نامه‌ای فرستادم. لطفا از رييس فدراسيون در اين رابطه سوال کنيد.


* شما هفته گذشته نشستی با صالحی اميری وزارت ورزش و جوانان داشتيد.
- همه شما می‌دانيد که نحوه حمايت از تيم ملی و وضعيت مالی در فدراسيون چگونه است. همين طور می‌دانيد که نظر تاج درباره ليگ چيست و او درباره برگزاری بازی‌های ليگ چطور فکر می‌کند. تنها نظر من اين است که هيچ نظری ندارم! ترجيح می‌دهم هيچ اظهار نظری نکنم. صحبت کردن من در اين مقطع درست و مناسب نيست، بويژه بعد از نشستی که با سرپرست وزارت ورزش و جوانان داشتيم.

* پس کفاشيان می‌داند که شما برای چه ايران را ترک کرده‌ايد.
- کاملا. او در جريان است و من هميشه رفت و آمدهای خود را با رييس فدراسيون هماهنگ می‌کنم اما الان ترجيح می‌دهم درباره علت رفتنم صحبت نکنم. همه شما می‌دانيد که وضعيت آماده‌سازی تيم ملی برای جام جهانی چگونه است. همين طور نظر تاج را درباره چگونگی برگزاری ليگ می‌دانيد. پس چرا آمده‌ايد از من سوال می‌کنيد؟ کفاشيان و تاج افرادی هستند که بايد به اين سوالات جواب بدهند نه من.

* اما به نظر می‌رسد شما تنها فردی هستيد که درباره اين مشکلات صحبت خواهيد کرد.
- شکی در اين نيست که اگر صحبت کنم واقعيت‌ها را می‌گويم اما الان زمان صحبت کردن نيست، بويژه بعد از جلسه با نماينده دولت. اگر صحبت کنم بايد درباره همه چيز حرف بزنم. می‌دانم که هادی عقيلی چه گفته اما در اين باره نظری نمی‌دهم. هر کسی حق دارد اظهار نظر کند. من با عقيلی يا ساير افرادی که درباره من حرف زده‌اند مشکلی ندارم. ترجيح دادم در شرايطی که برای فوتبال ايران ناراحت کننده است آنجا نمانم.

* انگار شما از تجربه کردن اين شرايط خسته شده‌ايد.
- نه اصلا موضوع من نيست بلکه مهم، تيم ملی است. من کسی نيستم که زمين بايد به دورش بچرخد بلکه اين تيم ملی است که بايد محور همه چيز باشد. کاملا اشتباه است که فکر کنيم من به فکر خودم هستم. همه نگرانی‌ها برای تيم ملی است. کفاشيان و تاج همه جواب‌ها را می‌دانند.

* ما اميدواريم بتوانيم اين جواب‌ها را از کفاشيان و تاج بگيريم.
- همه مردم و فوتبال‌دوستان ايرانی اميدوارند که اين اتفاق بيفتد. ولی به نظر می‌رسد اين موضوع برای بعضی‌ها مهم نيست. موضوع اينجاست که خيلی از افرادی که نگران وضعيت تيم ملی هستند، تصميم گيرنده نيستند. بنابراين من چه کاری می‌توانم انجام دهم؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016