سه شنبه 2 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نيمه نهايی ليگ قهرمانان آسيا؛ استقلال در امتحان بزرگ سئول

تيم فوتبال استقلال تهران در ادامه راه خود در ليگ قهرمانان آسيا بعد از ظهر چهارشنبه به مصاف اف سی سئول کره جنوبی خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ايلنا، در ادامه رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا اف سی سئول کره جنوبی و استقلال ايران بعد از ظهر چهارشنبه در چارچوب دور رفت مرحله نيمه‌نهايی اين رقابت‌ها از ساعت ۱۴ به مصاف هم خواهند رفت. ديداری که برای هر دو تيم از اهميت بسياری برخوردار است و بی شک استقلال و اف سی سئول تلاش خواهند کرد کار صعود خود را در همين بازی رفت تمام کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شاگردان امير قلعه‌نويی که در مرحله قبل اين رقابت‌ها توانستند در هر دو بازی رفت و برگشت بوريرام تايلند را شکست داده و مقتدارانه پا به اين مرحله بگذارند، اميدوارند که در اين ديدار هم بتوانند به روند رو به رشد خود تداوم بخشيده و راه صعودشان به فينال را هموار کنند.

استقلال در اين ديدار تقريبا از همه نيرو و پتانسيل خود منهای خسرو حيدری می‌تواند بهره ببرد و امير قلعه‌نويی قطعا در روز اين بازی سعی خواهد کرد تحت هر شرايطی به رقيب خود گل بزند. چرا که گل زنی در اين ديدار می تواند کار آنها را در بازی برگشت بسيار آسان‌تر بمند. اما در سوی مقابل تيم اف سی سئول هم در دور قبل الشباب عربستان را در مجموع دو بازی رفت و برگشت شکست داده و اميدوار است در ادامه هم از اعتبار فوتبال کره جنوبی در آسيا دفاع کند.

اين تيم چهارشنبه در حالی در ورزشگاه جام جهانی سئول ميزبان استقلال است که قطعا از ناحيه هواداران پرتعداد و متعصب خود حمايت خواهد شد و اين قدری کار را برای نماينده ايران سخت خواهد کرد.

ديدار تيم‌های فو.تبال اف سی سئول و استقلال تهران از چارچوب دور رفت مرحله ما قبل فينال رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا بعد از ظهر چهارشنبه و از ساعت ۱۴ در ورزشگاه جام جهانی سئول آغاز خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016