پنجشنبه 11 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تراکتورسازی، راه‌آهن را برد و مدعی شد، فولاد به نفت باخت و صدرنشين ماند


ايسنا ـ تراکتورسازی، راه‌آهن را در تهران شکست داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ديدار راه‌آهن سورينت برابر تراکتورسازی تبريز از هفته دوازدهم رقابت‌های ليگ برتر با پيروزی دو بر يک شاگردان مجيد جلالی به پايان رسيد.

تراکتورسازان که در بازی‌های خارج از خانه روند بهتری در اين فصل داشته‌اند، موفق شدند با گل‌های سعيد دقيقی و احمدزاده در دقايق ۴۳ و ۴۵ برابر ميزبان خود به پيروزی برسند. تک گل راه‌آهن را هم مجتبی شيری در دقيقه ۸۸ به ثمر رساند.

در اين ديدار دقيقی از تراکتورسازی و عبدی از راه‌آهن با کارت زرد داور جريمه شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تراکتورسازی با اين سه امتياز ۲۲ امتيازی شد و موقتا در رده دوم جدول ايستاد. راه‌آهن نيز همچنان ۱۰ امتيازی باقی ماند و با يک رده سقوط در جايگاه چهاردهم قرار گرفت.

***

اولين پيروزی نفت برابر فولاد رقم خورد

ديدار صدرنشين ليگ برتر با نفت تهران با برتری دو بر صفر شاگردان يحيی گل‌محمدی به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ديدار دو تيم فولاد و نفت تهران از هفته دوازدهم رقابت‌های ليگ برتر فوتبال ايران با برتری دو بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پايان رسيد.

نفت تهران برای نخستين بار است که برابر فولاد در رقابت‌های ليگ برتر به پيروزی می‌رسد. گل‌های اين ديدار را رسول نويد‌کيا و کمال‌الدين کاميابی‌نيا در دقايق ۶۳ و ۸۷ به ثمر رساندند.

در اين ديدار احمد آل‌نعمه و حسين ابراهيمی از نفت تهران با کارت زرد داور روبه رو شدند.

اين نخستين شکست خانگی فولاد در اين فصل بود و با شکست اين تيم، آنها ۲۵ امتيازی باقی ماندند؛ هرچند همچنان در رده نخست ليگ برتر حضور دارند اما فاصله رقيبان با اين تيم کمتر شد. نفت تهران هم با اين سه امتياز ۲۱ امتيازی شد و در رده سوم جدول ايستاد.

***

در حاشيه ديدار راه‌آهن و تراکتورسازی

- سرمربی تيم تراکتورسازی تبريز بعد از جلو افتادن تيمش مقابل راه‌آهن به شدت تشويق شد.

- منصور ابراهيم‌زاده پيش از شروع بازی به سمت مجيد جلالی رفت و با او خوش‌وبش کرد.

- فرشيد طالبی و جواد کاظميان دو مهره کليدی تراکتورسازی با صلاحديد مجيد جلالی بازی را از روی نيمکت دنبال کردند. البته کاظميان در اواسط نيمه دوم به عنوان بازيکن تعويضی وارد زمين شد.

- ادموند بزيک، سرمربی اميدهای راه‌آهن، علی کريمی، زينی‌زاده، ميلاد نوری، صادق رييسی‌کيا و کاظم امانی از جايگاه VIP نظاره‌گر بازی بودند. همچنين عبدالله ويسی که تيمش هفته بعد با راه‌آهن و دو هفته بعد با تراکتورسازی بازی دارد، اين ديدار را از نزديک زير نظر گرفت.

- نزديک به چهار هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند که تنها ۵۰۰ نفرشان هوادار راه‌آهن بودند. اين ۵۰۰ نفر را هم بازيکنان رده پايه راه‌آهن تشکيل می‌دادند.

- حامد لک، دروازه‌بان تراکتورسازی در اين ديدار عملکرد درخشانی از خود نشان داد و موقعيت‌های بسياری از بازيکنان حريف را مهار کرد. دن‌ گاسپار، مربی دروازه‌بان‌های تيم ملی او را زير نظر داشت.

- جايگاه گزارشگر تلويزيونی بازی راه‌آهن و تراکتورسازی بر خلاف بازی نفت و پرسپوليس که در کنار زمين بود، به جايگاه VIP ورزشگاه منتقل شد. عليرضا علی‌فر در کنار تماشاگران حاضر در اين جايگاه به گزارش بازی پرداخت!

- اسکوربوردی که پيش از اين برای ورزشگاه تختی اجاره شده بود، در اين بازی به کار گرفته نشد و هواداران و خبرنگاران برای پی بردن به نتيجه و زمان بازی تنها بايد از يکديگر سوال می‌پرسيدند!

- تماشاگران تبريزی از ابتدای بازی تيمشان را پرشور تشويق می‌کردند. آنها بعد از به ثمر رسيدن گل تيم‌شان توسط دقيقی، کريم انصاری‌فرد را به دليل نقشی که روی اين گل داشت، مورد تشويق قرار دادند. آنها بعد از جلو افتادن تيمشان در اواخر نيمه اول توسط ياری تعويضی ديگر سر از پا نمی‌شناختند.

- مجيد جلالی که پيش از اين به دليل کسب نتايج نه چندان قابل قبول از جانب تبريزی‌ها مورد تشويق قرار نگرفته بود، در اين بازی و بعد از به ثمر رسيدن دومين گل به شدت تشويق شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016