چهارشنبه 1 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته سوم ليگ قهرمانان اروپا: پیروزی دورتموند در خانه آرسنال، پیروزی چلسی و تساوی بارسلونا

هفته سوم مرحله گروهی رقابتهای ليگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب در نقاط مختلف قاره سبز پيگيری شد که طی آن تيم های چلسی، بازل، دورتموند، ناپولی، اتلتيکومادريد، زنيت و سلتيک مقابل حريفان خود به برتری رسيدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مهمترين ديدار سه شنبه شب دو تيم ميلان و بارسلونا در ورزشگاه سن سيرو به تساوی يک بر يک رضايت دادند. در اين ديدار ابتدا روبينيو مهاجم برزيلی ميلان در دقيقه ۹ تيم ميزبان را يک بر صفر پيش انداخت اما ليونل مسی نابغه آرژانتينی بارسا در دقيقه ۲۴ نتيجه را به تساوی کشاند. تلاش دو تيم برای تغيير نتيجه تا دقيقه ۹۰ سودی نداشت تا امتيازات اين ديدار حساس بين دو تيم تقسيم شود.

در ديگر ديدار گروه H سلتيک در خانه خود با نتيجه دو بر صفر آژاکس را از پيش رو برداشت. فارست و کايال در اين بازی برای سلتيک گل زدند.

در گروه F هم آرسنال در حضور بيش از ۶۰ هزار تماشاگر ورزشگاه اميريتس در خانه با نتيجه ۲ بر يک مغلوب دورتموند فيناليست فصل گذشته رقابتها شد. هنريک ميختاريان و روبرت لواندوفسکی برای دورتموند و اوليويه ژيرو برای آرسنال در اين بازی گل زدند.

در ديگر بازی اين گروه ناپولی در خانه مارسی با نتيجه دو بر يک به پيروزی رسيد. در اين بازی خوزه کايخون و دووان زاپاتا برای ناپولی و آندره آيو برای مارسی گل زدند.

در گروه G زنيت با تک گل دقيقه ۸۶ الکساندر کرژاکوف در خانه پورتو به پيروزی رسيد. پورتو از دقيقه ۶ با دو کارته شدن هريرا مدافع خود ۱۰ نفره به بازی ادامه می داد. در ديگر بازی اين گروه هم اتلتيکومادريد با ۳ گل در خانه آستريا وين به برتری رسيد، ديه گو کاستا ۲ گل و رائول گارسيا يک گل در اين بازی برای اتلتيکو به ثمر رساندند.

اما در گروه E شالکه در خانه خود مقابل چلسی تن به شکست ۳ بر صفر داد. فرناندو تورس ستاره چلسی در اين بازی دو گل و ادن ازر يک گل به ثمر رساندند تا شاگردان ژوزه مورينيو ۳ امتياز شيرين خارج از خانه را کسب کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ديگر بازی اين گروه بازل و استوا بخارست در رومانی به تساوی يک بر يک رضايت دادند. مارسلو دياز ابتدا بازل را پيش انداخت اما مارتينز تاتو در دقيقه ۸۸ نتيجه را برای استوا به تساوی کشاند. نتايج کامل ديدارهای سه شنبه شب ليگ قهرمانان اروپا به شرح زير است:

گروه E
شالکه آلمان صفر – چلسی انگليس ۳
گل‌ها: فرناندو تورس (۵، ۶۸) و ادن ازر (۸۷) برای چلسی

استوابخارست رومانی يک – اف سی بازل سوئيس يک
گل‌ها: مارسلو دياز (۴۸) برای بازل و لئوناردو مارتينز تاتو (۸۸) برای استوا

گروه F
آرسنال انگليس يک – دورتموند آلمان ۲
گل‌ها: هنريک ميختاريان (۱۶)، روبرت لواندوفسکی (۸۲) برای دورتموند و اوليويه ژيرو (۴۱) برای آرسنال

المپيک مارسی يک – ناپولی ۲
گل‌ها: خوزه کايخون (۴۲) و دووان زاپاتا (۶۷) برای ناپولی و آندره آيو (۸۶) برای مارسی

گروه G
آستريا وين اتريش صفر – اتلتيکومادريد اسپانيا ۳
گل‌ها: رائول گارسيا (۸)، ديه گو کاستا (۲۰، ۵۳) برای اتلتيکومادريد

پورتو پرتغال صفر – زنيت سنت پترزبورگ روسيه يک
گل: الکساندر کرژاکوف (۸۶) برای زنيت

گروه H
سلتيک اسکاتلند ۲ – آژاکس هلند صفر
گل‌ها: جيمز فارست (۴۵، پنالتی)، بيرام کايال (۵۴) برای سلتيک

ميلان ايتاليا يک – بارسلونا اسپانيا يک
گل‌ها: روبينيو (۹) برای ميلان و ليونل مسی (۲۴) برای بارسلونا


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016