چهارشنبه 15 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زور پرسپوليس به استقلال خوزستان نرسيد

تهران - تيم فوتبال پرسپوليس تهران با توقف خانگی برابر استقلال خوزستان شانس خود برای قهرمانی در نيم فصل ليگ برتر باشگاه های کشور را به حداقل رساند.

به گزارش ايرنا، تيم فوتبال پرسپوليس تهران در هفته پانزدهم و پايانی نيم فصل ليگ برتر باشگاه های کشورعصر امروز (چهارشنبه) ميزبان استقلال خوزستان بود، ولی با وجود حملات متعدد نتوانست برابر ميهمان آبی پوش خود به برتری دست يابد.

علی دايی برای اين ديدار از ترکيب اصلی هميشگی خود استفاده کرد و نيلسون کوريا، محسن بنگر، سيدميثم حسينی، سيدجلال حسينی، حسين ماهينی، اميد عاليشاه، رضا حقيقی، پيام صادقيان، محمدرضا خلعتبری، مهرداد کفشگری و سيدمهدی سيدصالحی را به ميدان فرستاد.درنيمه دوم محمد عباس زاده، يونس شاکری و حميدرضا علی عسگری نيز به ميدان آمدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پرسپوليس همچون گذشته با استفاده از سرعت و تکنيک بالای خلعتبری و صادقيان قصد داشت تا به دروازه ميهمان نزديک شود اما دفاع پرتعداد استقلال خوزستان سبب شد تا پس از گذشته دقايقی بازيکنان پرسپوليس به حرکت از کناره ها و ارسال روی دروازه روی آورند.

پس از گذشت ۱۵ دقيقه نخست، استقلال خوزستان با ميدان داری ايمان مبعلی و عادل کلاه کج توپ را بيشتر دراختيار گرفت تا مانع از حملات پرسپوليس شود و بازی راازلحاظ مالکيت توپ و ميدان به تعادل بکشاند.

پرسپوليس در۳۰ دقيقه نخست با وجود تلاش زياد فرصتی برای گلزنی نداشت تا «علی دايی» با سپری شدن دقايق با نگرانی بيشتری بازی را تماشا کند.

در نهايت تلاش دو تيم در نيمه نخست گلی دربرنداشت تا پرسپوليس فقط ۴۵ دقيقه برای رسيدن به ۳ امتياز و حفظ صدرنشينی فرصت داشته باشد.

درآغاز نيمه دوم، پرسپوليسی ها سرعت بيشتری به بازی دادند تا خط دفاعی منظم استقلال را بهم بريزند و ازدقيقه ۴۵ تا ۶۰ نيزچند فرصت مناسب برای گلزنی کسب کردند که تعلل مهاجمان سرخپوش سبب شد تا دروازه ميهمان همچنان بسته بماند.

برخلاف جريان بازی و در دقيقه ۶۲ اين ديدار استقلال خوزستان فرصت مناسبی برای گلزنی کسب کرد اما ضربه مهاجم اين تيم در حالت نامتعادل از کنار دروازه پرسپوليس بيرون رفت.

در دقيقه ۶۴، محمدرضا خلعتبری جای خود را به محمد عباس زاده داد تا پرسپوليس با دو مهاجم به بازی ادامه دهد.

پنج دقيقه بعد،حميدرضا علی عسگر جانشين مهرداد کفشگری شد تا پرسپوليس حالتی کاملا هجومی به خود بگيرد اما در طرف مقابل عبدالله ويسی سرمربی استقلال خوزستان با تغييراتی در ترکيب تيم خود، خط دفاع آبی پوشان را مستحکم تر کرد.

درحالی که پرسپوليسی ها برای گلزنی بی تابی می کردند اما اين تيم برنامه خاصی برای ايجاد فرصت های مناسب گلزنی نداشت.

در دقيقه هشتاد ارسال اميد عاليشاه با ضربه زيبا و آکروباتيک محمد عباس زاده همراه شد اما با فاصله ای اندک از کنار دروازه به بيرون رفت.

پرسپوليس با اين تساوی با ۲۷ امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به فولادخوزستان موقتا صدرنشين شد اما شانس تراکتورسازی و استقلال تهران را برای قهرمانی در نيم فصل افزايش داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016