یکشنبه 5 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليس با پيروزی بر راه‌آهن به صدر رسيد

مهر ـ تيم فوتبال پرسپوليس با شکست تيم فوتبال راه آهن بعد از هفته‌ها به صدر جدول بازگشت تا جای فولاد خوزستان را در اين جايگاه بگيرد. شاگردان علی دايی همچنين با اين پيروزی نوار ناکامی‌های خود را در بازی‌های خارج از خانه پاره کردند و به نخستين پيروزی در زمين حريفان دست پيدا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۳۰ امروز يکشنبه در ورزشگاه تختی دو تيم پرسپوليس و راه آهن سورينت به مصاف هم رفتند که اين بازی در نهايت با نتيجه يک بر صفر به پايان رسيد. محمدرضا خلعتبری در دقيقه ۴۷ برای پرسپوليس گلزنی کرد. خلعتبری اين گل را از روی يک ضربه ايستگاهی زيبا به ثمر رساند.

بازی دو تيم در نيمه نخست کيفيت زيادی نداشت و توپ در اکثر دقايق در ميانه ميدان در جريان بود. همچنين بازيکنان پرسپوليس و راه آهن بارها روی همديگر مرتکب خطا می‌شدند تا البرز حاجی پور، داور مسابقه مجبور شود مدام در سوت خود بدمد. اين مسئله سرعت بازی را پايين آورده بود تا ۵ هزار هواداری که در ورزشگاه تختی حاضر شده بودند بازی زيبايی را شاهد نباشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بازی در نيمه دوم با گل محمدرضا خلعتبری برای پرسپوليس آغاز شد. اين بازيکن دقيقه ۴۷ از روی ضربه ايستگاهی پرسپوليس را پيش انداخت. پس از اين گل، بازی به مراتب زيباتر دنبال شد و دو تيم فرصت‌هايی را روی دروازه همديگر ايجاد کردند. سيد مهدی سيد صالحی مهاجم پرسپوليس بهترين فرصت گلزنی را برای سرخپوشان از دست داد. ضربه سر او به تيرک دروازه راه آهن برخورد کرد و توپ به بيرون رفت.

همچنين بازيکنان راه آهن در دقيقه ۸۸ تيرک دروازه پرسپوليس را به لرزه درآوردند تا شاگردان منصور ابراهيم زاده در جبران نتيجه ناکام بمانند. فشار حملات راه آهنی‌ها در دقايق پايانی بيشتر شد و حتی پيروز قربانی مدافع راه آهن هم در دقيقه ۹۰ می‌توانست بازی را به تساوی بکشد ولی در اين کار موفق نبود تا بازی با همان يک گل به سود پرسپوليس به پايان برسد.

پرسپوليس با اين پيروزی بعد از هفته‌ها به صدر جدول بازگشت. شاگردان علی دايی با ۲۶ امتياز و به خاطر تفاضل گل بهتر جای فولاد خوزستان را در صدر جدول گرفتند تا ناکامی سرخپوشان در بازی‌های خارج از خانه هم به پايان برسد.

* کريم باقری در اين بازی مجددا کنار خط حضور داشت و تيم پرسپوليس را هدايت می‌کرد. علی دايی در اين بازی هم از همراهی پرسپوليس محروم بود و از روی سکوها عملکرد شاگردانش را زير نظر داشت.

***

خلعتبری بهترين بازيکن ديدار پرسپوليس با راه آهن شد

محمدرضا خلعتبری به عنوان بهترين بازيکن ديدار پرسپوليس با راه آهن انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خلعتبری با تک گل خود در ديدار پرسپوليس با راه آهن زمينه ساز پيروزی سرخپوشان را فراهم کرد و پس از پايان بازی، به عنوان بهترين بازيکن اين مسابقه انتخاب شد. همچنين ابراهيم کريمی بازيکن راه آهن هم جايزه بازيکن اخلاق اين مسابقه را از آن خود کرد. شرکت نفت سپاهان به اين دو بازيکن هدايايی اهدا کرد.

تيم فوتبال پرسپوليس با نتيجه يک بر صفر راه اهن را در هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال شکست داد و با ۲۶ امتياز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

***

علی دايی: سه امتياز را در شرايطی سخت گرفتيم

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با ابراز خرسندی از پيروزی تيمش برابر راه آهن و رسيدن به صدر جدول گفت: ما اين سه امتياز را در شرايطی سخت و دشوار کسب کرديم و خوشحالم که به نخستين پيروزی خارج از خانه دست پيدا کرديم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دايی که پس از پيروزی يک بر صفر عصر يکشنبه تيمش برابر راه آهن با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی گفتگو می کرد ضمن بيان اين مطلب افزود: در نيمه اول ما کيفيت خوبی نداشتيم و نتوانستيم فوتبال خوبی را به نمايش بگذاريم اما در نيمه دوم شرايط فرق کرد و موقعيت های زيادی را روی دروازه حريف ايجاد کرديم که فقط در يک مورد به گل رسيديم و سه امتياز اين ديدار را کسب کرديم.

وی با بيان اينکه اين سه امتياز در شرايطی سخت به دست آمد خاطرنشان کرد: زمين ورزشگاه تختی خيلی مناسب نبود و کيفيت خوبی نداشت. با اين حال بازيکنانم تمام تلاششان را انجام دادند تا به سه امتياز برسيم. خوشحالم که توانستيم به اولين پيروزی خارج از خانه دست پيدا کنيم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر رای نياوردن صالحی اميری به عنوان وزير پيشنهادی ورزش و جوانان گفت: من وارد اين مسائل نمی شوم اما اميدوارم وزير ورزش هرچه سريعتر مشخص شود. دولت هيچ کمکی به پرسپوليس نکرده و اميدواريم که با مشخص شدن وزير ورزش و جوانان اين مشکلات حل شود.

علی دايی دليل تعويض محمدرضا خلعتبری را خستگی اين بازيکن عنوان کرد و گفت: محمدرضا بازيکن خوبی است که يک گل سه امتيازی برای ما به ثمر رساند اما در نيمه دوم احساس کردم از نظر بدنی ضعيف شده است. به همين خاطر او را تعويض کردم.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در مورد حضور محمد رويانيان در ورزشگاه نيز گفت: آقای رويانيان مالک اين تيم هستند و حضورشان باعث بالا رفتن روحيه بازيکنان شد. گلايه من از هواداران اين است چرا عليه ديگران شعار می دهند. اين رفتار درستی نيست و اميدوارم ديگر روی ندهد.

***

منصور ابراهيم زاده: مدافع پرسپوليس بايد اخراج می‌شد

سرمربی تيم فوتبال راه آهن تغيير داور ديدار اين تيم با پرسپوليس يک روز قبل از برگزاری مسابقه را به ضرر تيمش دانست و گفت: احساسم می گويد مدافع پرسپوليس به خاطر خطايی که روی بازيکن ما انجام داد بايد اخراج می شد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهيم زاده در نشست خبری پس از شکست يک بر صفر تيمش برابر پرسپوليس که عصر امروز يکشنبه در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد ضمن بيان اين مطلب افزود: به بايکنانم تبريک می گويم که هر آنچه من از انها خواسته بودم را در زمين پياده کردند و فوتبال قابل قبولی را به نمايش گذاشتند. ما بدشانس بوديم که سه امتياز اين بازی را از دست داديم.

سرمربی تيم فوتبال راه آهن خاطرنشان کرد: به نظر من داور اين ديدار بايد در دقيقه ۸۱ يک پنالتی به سود ما می گرفت و سيدجلال حسينی را از زمين اخراج می کرد. سوال بعدی من اين است که چرا يک روز قبل از عليرضا فغانی را تغيير دادند و آقای حاجی پور که مدتها در ليگ قضاوت نکرده بود را به عنوان داور ديدار ما انتخاب کردند. به نظرم اين تغيير به ضرر تيم ما تمام شد.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا داور در شکست شما تاثيرگذار بود گفت: اين نظر شماست و من تنها گفتم تغيير داور به ضرر راه آهن تمام شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016