دوشنبه 6 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بابک زنجانی از خريداران پرسپوليس است

رويانيان: زنجانی يکی از متقاضيان خريد سهام پرسپوليس است

مديرعامل مستعفی باشگاه پرسپوليس گفت: بابک زنجانی يکی از متقاضيان خريد سهام پرسپوليس است.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رويانيان در مورد ترک مجمع فدراسيون فوتبال گفت: ابهاماتی در بحث گزارش مالی وجود داشت و اين مسئله را من و عابدينی بيان کرديم قرار شد فدراسيون گزارشی را به صورت مکتوب به اعضا بفرستد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: بحث شرکت افق سبز و بدهی باشگاهی مطرح شد که مهمتر از همه بحث گزارش حسابرسی مجمع است که آيا عملکرد بودجه را تائيد می‌کند يا نه. مثلا مصوبه سال قبل اين بود که تا ۴۰ ميليارد اجازه هزينه به فدراسيون داده می‌شد اما ظاهرا ۶۳ ميليارد هزينه شده بود. ابتدا اينکه مجمع می‌تواند بودجه را تصويب کند را کفاشيان قبول نمی‌کرد اما بعد از آنکه بند ۵ و ۶ اساسنامه را خوانديم که تاکيد می‌کند مجمع اين اختيار را دارد او نيز قرار شد حسابرسی به دست ما برسد تا بودجه را تصويب کنيم.

وی در مورد اينکه از بحث ساختمان باشگاه پرسپوليس عصبانی شده است،‌عنوان کرد: يک ساختمان قديمی که مسکونی است را در انتهای يک کوچه به ما داده اند و می‌گويند ما خريديم.اين ساختمان در زمان دادکان داده شده که از جيب تهيه نشده بلکه رئيس فدراسيون آن را به باشگاه دادند. از ساعت ۹ و ۳۰ دقيقه به مجمع آمدم و اجازه خواستم ساعت ۱۰ و ۳۰ مجع را ترک کنم. به من گفتند تا ساعت ۱۱ و ۳۰ بمان سپس آيت‌اللهی و کفاشيان از من خواستند تا ساعت ۱۲ بمانم. اين بحث دليل ترک جلسه نبود. ساختمانی که ۱۰ سال است خريداری شده تقاضا کرديم به نام باشگاه پرسپوليس کنند تا يک اتفاقی می‌افتد می‌گويند رويانيان عصبانی شده اما موضوع فقط همين مسئله بود.

مديرعامل مستعفی پرسپوليس در مورد استعفايش گفت: امروز بهروز منتقمی را به عنوان قائم مقام باشگاه به اين جلسه فرستاديم تا رای بياورد من به احترام مجمع به جلسه آمدم و به عنوان هوادار هستم چندين نفر در جلسه حاضر شدند و ما هم عضو يکی از نفرات بوديم.

رويانيان در مورد فروش سهام باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: بابک زنجانی هم يکی از خريداران است و او هم نامه رسمی داده است. چه اشکالی دارد کميته‌ای تحت عنوان تعيين صلاحيت تشکيل شود و افرادی متقاضی خريد سهام باشگاه پرسپوليس و استقلال را مورد برررسی قرار دهند. زنجانی فردی علاقمند به ورزش و فوتبال است که پول نقد هم دارد ما معتقديم سهام پرسپوليس بايد چند جانبه به فروش برسد. بخشی را مثلا يکی مثل زنجانی می‌خرد و بخشی به بانکی داده شود که در اين راستا مذاکراتی هم کرده‌ايم و بخشی از سهام را به شرکت پيشکسوتان بدهند و چند شرکت در اين سهام شريک باشند تا قدرت به صورت مطلق دست يک نفر نباشد همچنين دولت با داشتن حق وتو بر اين مسئله نظارت کند. اين پيشنهاد ما بود متاسفانه آقای صالحی‌اميری نيز رای نياورد تا اين مسئله عقب بيفتد او يکی از مدافعان سخت اين قضيه بود. فکر می‌کنم يک سالی اين قضيه عقب افتاد.

وی افزود:‌از نظر من پيشکسوتان در خريد سهام پرسپوليس از همه مقدم هستند.

رويانيان در مورد اينکه به نظر می رسد با هيئت مديره اختلاف دارد اظهار داشت: من کاری به هيئت مديره ندارم و مخلص همه آنها هستم آنها بايد به تيم کمک کنند اما تاکنون نه مادی و نه معنوی کمکی از سوی هيئت مديره نديديم در کل مخلص آنها هستيم.

رويانيان در مورد اينکه برخی اعضای هيئت مديره از استعفايش خوشحال شدند، گفت: خدايی بعضی از آنها از اين مسئله خوشحال شدند.

وی در پاسخ به اين سؤال که ديروز به ورزشگاه تختی رفت و قبلا اعلام کرده بود به خاطر جو آلوده ورزشگاه علاقه‌ای به حضور در استاديوم ندارد، عنوان کرد: اتفاقا ديروز به خاطر همين آلودگی‌ها آمديم با توجه به اينکه مربی ما را محروم کرده بودند برای حمايت از علی دايی به ورزشگاه رفتم و کنار او نشستم.

رويانيان در مورد شعارهايی که در مورد استقلالی‌ها در ورزشگاه داده می‌شد، عنوان کرد: به هيچ عنوان هواداران نبايد توهين کنند و به همين خاطر بلند شدم و از آنها خواهش کردم اين کار را انجام ندهند.

رويانيان در پاسخ به اين سؤال که هواداران استقلال عليه دايی شعار سر می‌دهند و پرسپوليسی‌ها قلعه‌نويی را مافيا می‌دانند و اينکه در نهايت مافيا چه کسی است، گفت: ما هم نفهميديم مافيا کيست؟

مديرعامل مستعفی پرسپولييس در مورد اينکه گفته می‌شود خیّر دوم تامين کننده پول خريد محمدرضا خلعتبری گم شده است، عنوان کرد: هم خير دومی و هم يکسری دوستان ما رفتند و از حضور خود جا زدند . جديدا فهميدم اپوزيسيونی دور ما جمع شده‌اند که عليه پرسپوليس کارشکنی می‌کنند و هر جا می‌خواهيم کمکی بگيريم جلوی اين کار را می گيرند.

وی در مورد اينکه اين فرد از عوامل باشگاه پرسپوليس است گفت: او از عوامل ما نيست بلکه از اطرافيان باشگاه است. وقتی يک نفر مشتاق است به پرسپوليس کمک کند آنها تلاش گسترده می‌کنند و با کارشکنی اجازه اين کار را نمی‌دهند آنها دور ما سيم‌خاردار کشيدند تا کسی سمت پرسپوليس نيايد و اين مسئله برايم بسيار عجيب است.

وی در پاسح به اين سؤال که آيا منظورش از اين فرد جمشيدی عضو هيئت مديره است، گفت: منظور من آقای جمشيدی نيست.

رويانيان در مورد اينکه پرسپوليس بعد از ۱۱۰ هفته به صدر جدول رسيد گفت:‌انشاءالله بتوانيم به صدرنشين‌مان ادامه دهيم و اگر بخواهيم در هفته آخر پيروز شويم اين مسئله تداوم پيدا می‌کند. تنها استقلال ما را تهديد می‌کند و او می‌تواند به ما نزديک شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016