شنبه 18 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيشنهاد ايران به بلاتر برای ميزبانی بعضی از بازی‌های جام جهانی قطر

رييس فدراسيون بين‌المللی فوتبال از پيشنهاد ايران برای ميزبانی از بعضی بازی‌های جام جهانی قطر در ايران خبر داد. او حاضر نشد در حاشيه حضورش در امارات بر روی واقعيت تاريخی "خليج فارس" مهر تاييد بزند اما از نام مجعول خليج "ع ر ب ی" هم استفاده نکرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سپ بلاتر، رييس فدراسيون بين‌المللی فوتبال که چند روز پيش به تهران سفر کرد، برای ديدن فينال جام جهانی نوجوانان به امارات سفر کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او در نشستی خبری که در امارات برگزار کرد، سخنان جالبی را بر زبان آورد.

به نوشته روزنامه‌ "ايلاف" عربستان، بلاتر در نشستی خبری از پيشنهاد فدراسيون فوتبال ايران برای همکاری با قطر در راستای برگزاری بعضی از بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در ايران خبر داد.

به نوشته اين روزنامه‌ عربستانی قرار است که بلاتر امروز (شنبه) وارد قطر شود تا در اين باره با سران فدراسيون فوتبال مشورت کند.

بلاتر در اين نشست خبری، گفت: فدراسيون فوتبال ايران چهارشنبه گذشته به من پيشنهاد داد تا بعضی از بازی‌های جام جهانی قطر در ورزشگاه‌های ايران برگزار شود. پيش از اين هم امارات چنين درخواستی را به ايران داده بود.

بلاتر در اين نشست خبری درباره موضوعات ديگری هم صحبت کرد.

زمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

به احتمال زياد اين رقابت‌ها بين دو ماه نوامبر و دسامبر برگزار خواهد شد تا با بازی‌های زمستانی ۲۰۲۲ همزمان نشود. البته هنوز در اين زمينه زمان داريم و تصميم نهايی را بعدا اعلام کنيم.

نقض حقوق کارگران در قطر

" بايد بررسی‌های لازم در اين زمينه انجام شود. فيفا با جديت هر چه تمام‌تر اين موضوع را پيگيری خواهد کرد"

خليج فارسی يا ع ر ب ی!

" اين مساله سياسی است و فيفا در آن دخالت نمی‌کند"

- رياست فيفا

" من الان رييس فيفا هستم. هنوز زود است که در باره نامزد شدن خود برای دور بعد سخن بگويم. همه می‌توانند خود را برای انتخابات رياست فيفا نامزد کنند و اين پست متعلق به شخص خاصی نيست"

- اختلاف با رونالدو

من مشکلی با رونالدو ندارم. اگر مشکلی هست بايد رونالدو صحبت کند، چون از طرف من هيچ مشکلی وجود ندارد. رونالدو به احتمال زياد جزو نامزدهای نهايی توپ طلا خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016