دوشنبه 18 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حريفان ايران چگونه خود را برای حضور در جام جهانی آماده می‌کنند؟

خبرگزاری تسنيم: تيم ملی کشورمان برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل هنوز بازی تدارکاتی مناسبی را قطعی نکرده و سوال اينجا است که حريفان ما چه برنامه‌ای دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنيم، به استثنای بوسنی‌وهرزگوين، آخرين حريف ايران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل که در سايت فدراسيون جهانی فوتبال (فيفا) هنوز ديداری در تقويم تيم ملی اين کشور تا زمان برگزاری جام جهانی ثبت نشده، ساير رقبای ايران در جام جهانی در برنامه‌ای از پيش تعيين شده به ميدان خواهند رفت تا آمادگی‌شان را برای حضور در مهم‌ترين تورنمنت فوتبالی دنيا افزايش دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طبق برنامه‌ای که در سايت فيفا به ثبت رسيده، تيم ملی آرژانتين، قوی‌ترين و دومين حريف ايران در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ تا ۳۱ ماه مارس سال ۲۰۱۴ (۱۱ فروردين ۹۳) ديدار دوستانه‌ای برگزار نخواهد کرد اما در اين تاريخ در ديداری تدارکاتی در شهر بخارست به مصاف تيم ملی رومانی می‌رود که خودش را به مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی هم رساند اما با قبول شکست برابر يونان نتوانست بليت سفر به برزيل را به دست آورد.

در تقويم تيم ملی نيجريه بازی دوستانه‌ای ديده نمی‌شود اما اين تيم در ابتدای سال جاری بايد در تورنمنتی درون قاره‌ای با عنوان «قهرمانی ملت‌های آفريقا» شرکت کند. قهرمانی ملت‌های آفريقا تورنمنتی تحت نظارت کنفدراسيون فوتبال آفريقا است که در آن سرشناس‌ترين تيم‌های آفريقا تنها با بازيکنانی که در ليگ‌های داخلی کشورهای‌شان توپ می‌زنند با يکديگر به رقابت می‌پردازند.

سومين دوره اين رقابت‌ها را آفريقای جنوبی برگزار می‌کند که در آن تيم ملی نيجريه در گروه نخست و در کنار تيم‌های مالی، آفريقای جنوبی و موزامبيک قرار گرفته است. حريف ايران در جام جهانی ۲۰۱۴ اولين بازی خود را ۱۱ ژانويه (۲۱ دی) مقابل مالی، دومين بازی‌اش را ۱۵ ژانويه (۲۵ دی) برابر موزامبيک و سومين بازی خود را ۱۹ ژانويه (۲۹ دی) مقابل آفريقای جنوبی انجام خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016