پنجشنبه 26 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: به هيچ عنوان به مساوی فکر نمی‌کنيم

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با سخت خواندن ديدار تيمش برابر استقلال می‌گويد که تيمش بيشتر از آبی پوشان نياز به پيروزی دارد، چرا که بايد فاصله‌اش با صدر جدول را کمتر کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی دايی در نشست خبری پيش از داربی ۷۸ درباره اين ديدار گفت: فکر می‌کنم که صحبت اضافه نياز نباشد. حساسيت اين ديدار بسيار بالاست و همه ما از آن خبر داريم. ما در اين ديدار به پيروزی نياز داريم و به هيچ عنوان به تساوی فکر نمی‌کنيم . ما بايد فاصله‌مان را با صدر جدول را کاهش دهيم و به همين دليل به دنبال ارائه يک بازی خوب هستيم تا هواداران راضی باشند و سه امتياز هم به دست آوريم. از ارزش‌های استقلال همه باخبرند و می‌دانيم که آنها پنج بازی قبلی‌شان را برده اند و دارای روحيه بالايی هستند. آنها از کادر فنی و بازيکنان خوبی برخوردارند، اما فکر می‌کنم که اين ديدار برای ما مهم‌تر است. چرا که ما نياز بيشتری به سه امتياز آن داريم و برای آن به ميدان می‌رويم.

او در پاسخ به اين سوال که آيا غيبت جواد نکونام و پژمان منتظری در اين ديدار در بازی اثرگذار خواهد بود يا خير؟ اظهار کرد: افرادی که نام برديد جزو بزرگان فوتبال ما هستند،‌ اما استقلال ياران ديگری هم دارد و ما به دنبال بازی خوب هستيم و البته کارمان سخت است تا سه امتياز را به دست آوريم. چرا که بايد به صدر جدول نزديک شويم. اين افرادی که شما اسم برديد اگر در استقلال بودند طبيعتا کار ما سخت‌تر می‌شد، اما استقلال هميشه استقلال است و کار جلوی آنها دشوار.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که چه صحبتی با هواداران تيمش در اين ديدار دارد؟ عنوان کرد: مطمئنا تماشاگران ما مثل هميشه می‌آيند تا ما را تشويق کنند. خيلی دوست دارم در کمال ادب و احترام تماشاگران در اين ديدار تيم‌هايشان را تشويق کنند. آرزويم اين است که فردا استاديوم پر شود و شاهد بازی خوبی از هر دو تيم باشيم تا مردم راضی باشند.

او در پاسخ به اين سوال که مصدوم تيمش برای اين ديدار کيست؟ گفت: کفشگری تنها مصدوم ماست و سايرين خدا را شکر مشکلی ندارند. تلاش خواهيم کرد از بهترين‌هايمان برای بازی فردا استفاده کنيم.

دايی در پاسخ به اين سوال که اين ديدار را با توجه به بسياری معتقدند که ديدار رفت بازی چندان خوبی نبوده و آن اين ديدار را چطور ارزيابی می‌کند؟ بيان کرد: برخی مسائل بسته به نظرات کارشناسی است. من مخالف اين هستم که کيفيت بازی پايين آمده است. هر کسی از ديد خودش قضاوت می‌کند. سوال من اين است که مگر داربی‌های سال‌های قبل خيلی بهتر از الان بودند؟ متاسفانه برخی از رسانه‌ها صحبت از کيفيت پايين ليگ می‌کنند . اگر ليگی بهتر از الان بوده است به من معرفی کنيد. متاسفانه هجمه‌هايی ايجاد شده تا برداشت‌های منفی به تيم‌ها انتقال يابد. ما می‌خواهيم اين ديدار خوب و اثربخش باشد و هر دو تيم بازی کنند و هر کسی که بهتر بود نتيجه‌ را به سود خود به پايان برساند. من از تيم خودم مطمئنم که برای پيروزی به ميدان می رويم و به يک امتياز فکر نمی‌کنيم و مطمئنم که بازيکنانمان می‌توانند آنچه را که ما می‌خواهيم ارائه دهند.

او در پاسخ به سوالی درباره قضاوت مظفری زاده در اين ديدار، افزود: ايشان از خوب‌های ما هستند و اميدوارم بدون اشتباه و با کمترين حواشی اين ديدار را قضاوت کنند و موفق باشند.

سرمربی پرسپوليس در پاسخ به سوالی درباره تمرين نکردن تيمش در روز گذشته (چهارشنبه) به دليل مشکلات مالی، گفت: اول اين که تمرين نکردن ديروز ما وقفه‌ای کوتاه در کار فنی ما ايجاد کرد، اما امروز اين مساله را جبران می‌کنيم. من با بازيکنان صحبت کرده‌ام و مطمئنم که آنها با تمام وجود و به دور از مشکلات در اين ديدار به ميدان می‌روند. مردم مطمئن باشند که نه تنها بازيکنی از ما کم نمی گذارد، بلکه همه بازيکنانمان با تمام توان به ميدان می‌روند و پا پس نمی‌کشيم. ما همه چيزمان را کنار می گذاريم تا هوادارانمان را شاد کنيم. من به بازيکنانم ايمان دارم و می‌دانم که هر کسی بازی کند با جان و دل به ميدان می‌رود و ان‌شاءالله به نتيجه‌ خوبی هم برسيم. دوم آن که ما خيلی وقت است که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنيم. من بارها در اين باره صحبت کرده‌ام، اما گوش شنوايی نيست. يک نفر مثل رويانيان به تنهايی نمی‌تواند باشگاه بزرگی مثل پرسپوليس را اداره کند. بايد به او کمک شود. متاسفانه شايد وزارتخانه يا کس ديگری از رويانيان خوشش نمی آيد که به او کمکی نمی‌شود ،‌ اما چرا بايد دود اين مساله به چشم تيم ما برود؟ مگر می‌شود که يک نفر هم درآمد ايجاد کند و هم هزينه کند؟ آن هم در باشگاه بزرگی همچون پرسپوليس؟ ما پنج ماه است که هيچ پولی دريافت نکرده‌ايم. مدام به ما می‌گويند فردا پول می‌دهيم يا هفته‌ ديگر پول می‌دهيم. بازيکنانمان روی قرارداد‌هايشان حساب کرده‌اند و خانه گرفته‌اند حالا مانده‌اند که چگونه جابجا شوند. لوازم خانه آنها در کاميون است و تا پولی داده نشود اين وسايل جابجا نخواهند شد. بايد اين مسائل حل شود تا فوتبالمان پيشرفت کند.

سرمربی در پاسخ به اين سوال که آيا احتمال دارد اعتصاب بازيکن پرسپوليس به دليل مشکلات مالی پس از داربی هم رخ دهد؟ عنوان کرد: در آن زمان کادر فنی و بازيکنان همه با هم تصميم می گيريم و انجام می‌دهيم. کادر فنی پشت بازيکنان ايستاده است.

دايی در پايان در پاسخ به اين سوال که تاثير حضور مديران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپوليس در تمرينات يکديگر را چگونه ارزيابی می‌کند؟ گفت: ان‌شاءالله تاثير مثبتی خواهد داشت. اميدوارم با اين کارها هواداران خوب ما فردا تنها تيم‌های خودشان را تشويق کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016