سه شنبه 1 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تراکتورسازی به نيمه نهايی صعود کرد، برتری تبريزی‌ها بدون جلالی

مهر ـ تيم‌ فوتبال تراکتورسازی تبريز با پيروزی برابر راه‌آهن سورينت به مرحله يک‌چهارم نهايی جام حذفی صعود کرد. اين تيم در اين مرحله به مصاف برنده ديدار فولادخوزستان و پرسپوليس می‌رود، مسابقه‌ای که هفته آينده در اهواز برگزار خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از مرحله يک‌چهارم نهايی جام حذفی، عصر امروز سه‌شنبه با برگزاری يک ديدار پيگيری شد که طی آن تيم فوتبال تراکتورسازی تبريز در خانه راه‌آهن سورينت به پيروزی ۲ بر صفر دست يافت و به مرحله نيمه‌نهايی اين مسابقات صعود کرد.

در اين بازی که با قضاوت سيداحمد صالحی در ورزشگاه تختی برگزار شد، سعيد دقيقی (۱۶) و کريم انصاريفرد (۶۱) برای تيم تراکتورسازی گلزنی کرد. غلامرضا باغ آبادی در اين بازی از کنار زمين هدايت تيم تراکتورسازی را برعهده داشت.

تيم فوتبال تراکتورسازی در دو مرحله قبلی ابتدا قرار بود با ماشين سازی بازی کند که اين تيم تبريزی از رويارويی با تراکتورسازی انصراف داد. سپس اين تيم با نتيجه ۲ بر صفر نفت مسجدسليمان را مغلوب کرد. تراکتورسازی در مرحله نيمه‌نهايی اين مسابقات به مصاف برنده ديدار فولادخوزستان و ‌پرسپوليس که يکشنبه هفته آينده برگزار می‌شود، خواهد رفت.

برنامه ادامه ديدارهای باقی‌مانده از مرحله يک چهارم نهايی جام حذفی به شرح زير است:

سه‌شنبه - ۰۱/۱۱/۹۲
* ذوب‌آهن اصفهان - استقلال تهران، ساعت ۱۶:۴۵، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

يکشنبه - ۰۶/۱۱/۹۲
* فولاد خوزستان - پرسپوليس، ساعت ۱۶:۴۵، ورزشگاه الغدير اهواز


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016