چهارشنبه 2 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی پروين سرپرست پرسپوليس شد

علی پروين سرپرست باشگاه پرسپوليس شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) ، پس از استعفای محمد رويانيان از مديريت باشگاه پرسپوليس و موافقت هيات مديره با اين استعفا علی پروين به عنوان سرپرست باشگاه پرسپوليس منصوب شد.

ديروز محمد رويانيان با انتشار بيانيه‌ای از مديرعاملی پرسپوليس استعفا کرد.محمود گودرزی وزير ورزش هم در پاسخ به اين استعفاء به ايسنا گفت که مسائل مهمتری در مقايسه با بررسی اين استعفاء وجود دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


***
اکبری: پروين را با توجه به سابقه ورزشی‌اش انتخاب کرديم/ تا هفته بعد مديرعامل انتخاب می‌شود

محمدصادق اکبری از انتخاب پروين به عنوان سرپرست مديرعاملی باشگاه پرسپوليس خبر داد.

رييس هيات مديره باشگاه پرسپوليس در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اينکه هيات مديره اين باشگاه با استعفای رويانيان موافقت کرده اظهار کرد: با توجه به اينکه رويانيان بر استعفای خود اصرار داشت پس از صحبت با هيات مديره با استعفای او موافقت کرديم و ضمن تشکر از زحمات او در اين مدت اعضا موافقت کردند که تا تعيين مدير عامل جديد يکی از اعضای هيات مديره به سمت سرپرستی باشگاه مشغول شود و انجام کارها را بر عهده بگيرد.

او ادامه داد: با توجه به سوابق ورزشی پروين او را به عنوان سرپرست مديرعاملی باشگاه انتخاب کرديم. قرار شد اعضای هيات مديره گزينه‌های مد نظر خود برای پست مديرعاملی تا هفته آينده به باشگاه معرفی کند و در جلسه‌ای که هفته آينده می‌گذاريم برای انتخاب مديرعامل جديد تصميم‌گيری کنيم.

اکبری همچنين گفت: مصرانه از کادر فنی و بازيکنان می‌خواهيم که با توجه به اينکه هواداران از تيم انتظار قهرمانی دارند با جديت برای اين کار تلاش کنند.

***
رويانيان: علی دايی به خاطر پرسپوليس بماند

مديرعامل پرسپوليس می‌گويد آنقدر او را در پرسپوليس زدند که تمام بدنش درد می‌کند.

به گزارش ايسنا، محمد رويانيان بعد از قبول استعفايش از سوی هيات مديره باشگاه پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: بعد از شکست ديروز جلوی گسترش فولاد به صداوسيما رفتم و جلسه ويژه‌ای برای پروژه ملی برای پرسپوليس برگزار کردم. اين حرکت در يک شبکه بزرگ فرهنگی اقتصادی صداوسيما اتفاق می‌افتد و گامی بلند به سمت آينده است. مقدمات اين کار از سال گذشته آغاز شده البته اين حرکت با پخش صداوسيما نيست بلکه با شرکت‌های بازرگانی و مختلف اين مرکز است. پس از جلسه نيز با توجه به آنکه پسرم مرا به اينجا رسانده بود با ماشين کرايه‌ای به منزل بازگشتم و بخشی از مسير را پياده طی کردم که چند نفر هم برای من بوق زدند و چون شب بود ترسيدم. به هر حال کار بزرگی قرار است رخ دهد.

او در پاسخ به اين سوال که آيا علی پروين به او اجازه می‌دهد اين پروژه را دنبال کند بيان کرد: ما اين مسئله را با پررويی دنبال می‌کنيم.

مديرعامل اسبق پرسپوليس در پاسخ به سوالی مبنی بر اينکه آيا رفتنش از مديرعاملی پرسپوليس به اين تيم لطمه نمی‌زند، اظهار کرد: احساس کردم اگر در پرسپوليس بمانم آقايانی که به صورت مستقيم شهامت ندارند صحبت کنند و برای تيم حاشيه درست می‌کنند به کار خود ادامه می‌دهند به همين خاطر کنار کشيدم. مگر نديديد می‌خواستند به بهرام افشارزاده حکمی بدهند که برق رفت، آب قطع شد و می‌گفتند دبيرخانه تعطيل است و در آخر يک نفر ديگر انتخاب شد.

او در پاسخ به اين سوال که علی دايی با رفتن او چه تصميمی را می‌گيرد، گفت: به خاطر پرسپوليس ۳۰ ميليون هوادار و غيرت علی دايی از او می‌خواهم مقتدرانه بايستد و به کار خود ادامه دهد. من از علی دايی می‌خواهم به خاطر شخصيت، درايت، ديانت و پرسپوليس با قدرت در اين تيم باقی بماند و حتی اگر از پرسپوليس هم بيرون باشم باز هم به عنوان مشاور در کنارشان خواهم بود. من را از در بيرون بيندازند از پنجره وارد می‌شوم. من کماکان عضو هیأت مديره باشگاه پرسپوليس هستم و پنج طرح دارم که آنها را اعلام خواهم کرد. من اگر در پرسپوليس باقی می‌ماندم اين تيم را می‌زدند. از اين تيم رفتم تا پرسپوليس آرامش داشته باشد. من با پرسپوليس ادامه فعاليت می‌دهم. من با اين تيم ادامه همکاری می‌دهم و فوقش حتی اگر من را هم نخواهند، هر چند کسی نمی‌تواند برای من تعيين تکليف کند. هواداران پرسپوليس بدانند که من هم مثل آنها هوادار شش آتشه پرسپوليس هستم و نوکر اين تيم باقی می‌مانم. اينکه می‌گويند پرسپوليس ۴۰ ميليارد تومان بدهی دارد خالی‌بندی است. انگار خودم بايد به کاترين اشتون و بان‌کی‌مون گزارش دهم. من بايد از پرسپوليس می‌رفتم و هواداران می دانند که نمی شد در اين تيم باقی بمانم. من اگر بخواهم همه چيز را شفاف بگويم گردن من را می‌زنند. همان طور که گردن بقيه را زدند. انقدر من را زدند که همه جای بدنم درد می کند.

رويانيان افزود: من دلخوری از اعضای هیأت مديره ندارم اما در اين تيم تنها بودم و همه اين مسائل را به آنها گفتم. من اعلام کردم که رئال مادريد را به تهران می‌آورم و اين کار را خواهم کرد اما اگر مديرعامل بعدی اين اتفاق را نمی‌خواهد بايد به صورت رسمی آن را اعلام کند. پروژه‌های اقتصادی ما به بار خواهد نشست و من کار خودم را خواهم کرد. من به باشگاه هم نمی‌آيم چرا که خودم دفتر دارم و در آنجا خودم پيگير کارها هستم. من تا آخر عمر پرسپوليسی می‌مانم و هواداران بدانند که شش آتشه در خدمتشان خواهم بود. دل من از بعضی مسائل گرفته اما تا آخر عمرم در کنار پرسپوليس باقی خواهم ماند. الان هم شرايط تغيير نکرده، فقط من مديرعامل نيستم. تا جهنم هم در کنار پرسپوليس خواهم ماند همانطور که با بی‌پولی و باپولی اين تيم ساختم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016